پایگاه خبری خانه فوتبال:

دیوید بکهام با یک عکس زیبای پدر و دختری از خود و دخترش هارپر سون پیج شخصی خود در را به روزرسانی کرد.
دیوید بکهام این روزها دوران قرنطینه را به همراه همسرش ویکتوریا ۴۶ ساله و سه تن از چهار فرزندانش در خانه ۶ میلیون دلاری خود به نام کاتسولد در حومه شهر می گذراند. در زیر جدیدترین عکس دیوید بکهام و دخترش را مشاهده خواهید کرد.
این فوتبالیست اسبق ۴۵ ساله و دختر هشت ساله اش هارپر روز شنبه در اطراف منطقه حومه شهری و ییلاقی محل زندگی شان به پیاده روی پرداختند و سگ های خانگی شان نیز این پدر و دختر مشهور را همراهی می کردند.
نظر به اینکه ابرهای باران زا در زمینه عکس آنها مشاهده می شود، به گزارش نیک صالحی بکهام با پوشیدن یک بارانی قهوه ای و بوت های مشکی خود را برای آب و هوای بارانی و مرطوب آماده کرده بود. دخترش هارپر نیز مثل پدر، خود را با یک کاپشن مشکی، جوراب شلواری و بوت های بارانی سبز رنگ گرم نگه داشته بود.

دیوید بکهام

دیوید بکهام و دخترش در یک عکس زیبا در هوای ابری در تیپ شرلوک هولمز

خانواده بکهام مدت هاست صاحب دو سگ خانگی به نام های اولیو و فیگ هستند و همانطور که در عکس آنها قابل مشاهده است، ظاهرا آنها یک سگ دیگر را نیز به جمع آنها اضافه کرده اند.

همچنین بخوانید :  پادشاه سابق مالزی همسرش ملکه زیبایی روسیه را طلاق داد

بکهام با انتشار این عکس زیبا در پیج شخصی اینستاگرام خود نوشت:”یک پیاده روی فوق العاده با دخترهای فوق العاده ام.”

دیوید بکهام

عکس خانوادگی بکهام و همسرش و چهارفرزندشان

دیوید بکهام و دخترش , در حالی که دیوید و ویکتوریا بکهام با سه تن از فرزندانشان در قرنطینه هستند، پسر بزرگ آنها بروکلین بکهام نیز در حال حاضر به همراه نامزدش نیکولا پلتز ۲۵ ساله در لس آنجلس قرنطینه شده و به دلیل بحران پیش آمده اجازه سفر و بازگشت به خانه را ندارد.

دیوید بکهام

بروکلین بکهام و نامزدش نیکلولا پلتز

ویکتوریا نیز روز پنج شنبه با انتشار تصویری از دخترش هارپر، تشکر و قدردانی او را نسبت به پزشکان و پرستاران به نمایش گذاشت.

در این تصاویر هارپر مشغول بازی بر روی یک تاب چوبی، یک تی شرت با طرح رنگین کمانی و با نوشته “متشکرم” به تن دارد و ویکتوریا در توضیح عکس نوشته: “ما این پنج شنبه مثل همیشه از شما متشکریم.”

دیوید بکهام

هارپر سون بکهام فرزند چهارم دیوید و ویکتوریا

دیوید بکهام

عکسی از هارپر که مادرش ویکتوریا به اشتراک گذاشت

بخش اختصاصی نیک صالحی

منبع: dailymail


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: