پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، سها رضا نژاد در کردکوی ناپدید شد و شماره تماس خانواده سها رضانژاد برای پیدا کردن سرنخی از وی در فضای منتشر شد  اما افراد زیادی با تماس های غیرضروری و کنجکاوانه باعث رنجش و مزاحمت خانواده چشم انتظار سها رضا نژاد شده اند

صبح روز جمعه 20 تیرماه سها رضا نژاد که همراه دوستانش به یک تور مسافرتی در کردکوی در ارتفاعات روستای جهان نمای گرگان ناپدید شد.

سها رضا نژاد روز 19 تیرماه همراه دوستانش به یک تور مسافرتی 3 روزه به منطقه کردکوی در ارتفاعات روستای جهان نمای گرگان رفت و همراه دوستانش در منطقه کردکوی کمپ زدند.

فردای آن روز یعنی صبح جمعه 20 تیرماه سها رضا نژاد از چادر خارج می شود و از لحظه به بعد دیگر کسی از سها رضا نژاد دختر 27 ساله اطلاعی ندارد.

 

 

شایعات در ماجرای گمشدن سها رضا نژاد

پس از انتشار این خبر در فضای مجازی و رسانه ها شایعاتی مبنی بر پیدا شدن ، ربوده شدن، قتل و فرار از دست مزاحمان منتشر شد که این اخبار نه تنها کمکی در ماجرای پیدا شدن سها رضا نژاد داشت بلکه باعث ناراحتی بیشتر خانواده سها رضانژاد شد.

تیم های امدادی، مردم محلی و تعدادی ازبستگان سها رضا نژاد از همان زمان اعلام ناپدید شدنش در منطقه حضور پیدا و به صورت شبانه روز جستجو را برای پیدا کردن این دختر جوان آغاز کردند.

سها رضا نژاد

 

تماس های دلهره آور به خانواده سها رضا نژاد

یکی از بستگان سها رضانژاد در خصوص گم شدن سها رضا نژاد به خبرنگار رکنا گفت: ساعت 8:30 صبح جمعه 20 تیرماه در جریان گم شدن سها رضانژاد قرار گرفتیم و پس از یک روز از رسانه ها برای پیدا شدن سها کمک خواستیم و تصاویر و شماره تلفن خانواده سها رضا نژاد برای پیدا شدن او در فضای مجازی و رسانه منتشر شد اما از همان ابتدا تماس های با گرفته شد که باعث رنجش و ناراحتی خانواده سها رضانژاد شده است.

وی افزود: اخبار کذب زیادی منتشر شده و به گوش خانواده سها می رسد که از مردم می خواهیم شرایط ما را درک کنند و خودشان را جای ما قرار دهند و از روز گذشته تا امروز بارها با تماس ها و انتشار اخبارهای دروغ مردیم و زنده شدیم.

تماس های از سوی افراد کنجکاو و با دادن نشانی های غلط با ما گرفته می شود و از مردم می خواهیم تا وقتی که فیلم سها رضا نژاد در کنار خانواده اش منتشر نشده از جستجو دست برندارند.

تلفن های زیادی در این 36 ساعت با ما گرفته شده و به جای اینکه اطلاعات درست به ما بدهند در مورد تبلیغات از اصناف مختلف یا سوالات بی ربط یا ادعاهای عجیب در خصوص سها رضا نژاد می کنند که نمی دانم این افراد با چه انگیزه ای و چه فکری با ما تماس می گیرند.

زن برادر سها رضا نژاد با توجه به تماس های زیاد که برای وی ایجاد مزاحمت کرده است نمی داند دیگر تماس ها را پاسخ بدهد یا خیر؟!

وی در پایان گفت: از مردم می خواهیم به ما کمک کنند و خودشان را جای ما قرار دهند و به غیر از اینکه سرنخی از سها رضا نژاد به دست آوردند با ما تماس بگیرند و از بستگان ما نیز همراه تیم های امدادی سازمان امداد و نجات هلال احمر حضور دارند تا در صورت پیدا شدن سها رضا نژاد با شناسایی بستگان خبر رسمی اعلام خواهد شد و از کسانیکه در این مدت برای پیدا کردن سها با ما همراه بودند تشکر می کنیم

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: