پایگاه خبری خانه فوتبال:

ارزش سهام عدالت  تحت تاثیر نوسانات بازار افزایشی یا کاهشی می‌شود.ارزش سهام عدالت امروز  نسبت به روز گذشته با افت مواجه شد. ارزش سهام عدالت امروز به 8 میلیون و 233 هزار تومان رسید . ارزش سهام عدالت هربرگه 490 هزار تومان است. ارزش سهام عدالت در روزهای نخستین آزادسازی سهام عدالت (اردیبهشت و خرداد سال گذشته) بیش از ۲۰ میلیون تومان قیمت داشت.

ارزش سهام عدالت

ارزش سهام عدالت امروز

شاخص بورس امروز با افت بیش از ۲ هزار واحدی روبه‌رو شد و ارزش سهام عدالت کاهش یافت. در پایان معاملات امروز بازار سرمایه ارزش سهام عدالت با افت ۰.۲ درصدی روبه‌رو شد، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۴ میلیون و ۷۸۹ تومان رسید.

در پایان معاملات امروز ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۷۳ هزار تومان رسید.

​شاخص کل بورس در روز یکشنبه ۷ شهریور و در پایان معاملات روز با افت ۲ هزار و ۳۵۵ واحدی همراه شد و به یک میلیون و ۵۷۳ و ۴۰۶ هزار واحد رسید این در حالی است که تا ساعت ۱۱ صبح امروز بیش از ۹ هزار واحد رشد کرده بود و به یکباره بر مدار ریزش قرار گرفت.

شاخص هم وزن امروز نیز برخلاف شاخص کل رشد اندکی داشت و با تنها ۹ واحد رشد عدد ۴۶۷ هزار و ۵۱۵ را نشان داد. ارزش معاملات نیز ۱۴۲ هزار و ۱۳۲ میلیارد شد.

در معاملات امروز نمادهای " میدکو "، " فولاد " و " فخوز " به ترتیب با ۲۰۹۶، ۸۷۷ و ۸۶۰ واحد بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را ثبت کردند و نمادهای " کگل " و " فارس " به ترتیب با ۲۰۹۶ و ۸۵۹ واحد از نمادهای تاثیر گذار در روند منفی امروز بازار سهام بودند.

پرتراکنش‌ترین نمادهای بورسی نیز " سپید "، " شستا " و " خودرو " بودند.

در جریان معاملات امروز ۷ نماد با برترین عرضه و تقاضا روبرو شدند شسپا، کرازی، پارند، کمند، چکارن، رانفور و برکت نمادهای پرتضا در بازار بودند و نماد های ددامح، صنفت ۳۱۲، قثابت، وسخراج، کارین و صنفت ۳۱۲ پرعرضه ترین نمادهای امروز بودند.

همچنین نمادهای ثابت، حفارس، ولصنم، ملت، خرینگ، شسینا و غبهنوش.۷ نماد با بیشترین افزایش قیمت در بورس امروز بودند و قشهد، ثبهساز، ثشرق، سخزر، وپست، ثشاهد و شدوص ۷ نماد با بیشترین کاهش قیمت در معاملات امروز بازار سهام بودند.

ارزش سهام عدالت من ( ۱۸ مرداد ماه)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۴درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۴۹۴هزار تومان و ۲۵ میلیون و ۴۱۷ هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۹۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۱۷ مرداد ماه)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۹درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۳۱۳هزار تومان و ۲۵ میلیون و ۷۵هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۹۸۷هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۱۶ مرداد ماه)

 در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز چهارشنبه (۱۳ مردادماه)، ۰.۹رصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۱۸۹هزار تومان و ۲۴ میلیون و ۸۴۳هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۹۱۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۱۴ مرداد ماه)

در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سهام عدالت، ۲.۲درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۷۲هزار تومان و ۲۴ میلیون و ۶۲۳هزار تومان رسید. با احتساب این موصوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۸۴۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۱۳ مرداد ماه)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۲.۲درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۷۲هزار تومان و ۲۴ میلیون و ۶۲۳هزار تومان رسید. با احتساب این موصوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۸۴۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۱۲ مرداد ماه)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۲درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۷۸۶هزار تومان و ۲۴ میلیون و ۸۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۷۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۱۱ مرداد ماه)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۳درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۸۶۵هزار تومان و ۲۲ میلیون و ۳۵۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۱۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۱۰ مرداد ماه)

 در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۱درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۹۰۱هزار تومان و ۲۲ میلیون و ۴۲۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۴۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۹ مرداد ماه)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز چهارشنبه (۶ مردادماه)، ۲.۷درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۸۸۵هزار تومان و ۲۲ میلیون و ۳۹۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۳۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۶ مرداد ماه)

 ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۱درصد افزایش یافت.ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۵۷۲هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۸۰۵هزار تومان رسید. ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶میلیون و ۹۴۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۵ مرداد ماه)

 در پایان معاملات امروز بازار سهام ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۲.۵درصد کاهش یافت. ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۵۵۹هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۷۸۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع،ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به۶میلیون و ۹۳۵هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۴ مرداد ماه)

 ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۸۵۵هزار تومان و ۲۲ میلیون و ۳۳۶هزار تومان رسید. ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۱۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۲۹ تیر ماه)

در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۷۵۵هزار تومان و ۲۲ میلیون و ۱۵۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۵۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۲۸ تیر ماه)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۶درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۷۵۵هزار تومان و ۲۲ میلیون و ۱۵۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۵۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۲۷ تیر ماه)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۲درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۶۸۰هزار تومان و ۲۲ میلیون و ۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۲۶ تیر ماه)

 در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز چهارشنبه (۲۳ تیرماه)، ۰.۷درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۸۱۷هزار تومان و ۲۲ میلیون و ۲۶۵هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۹۰هزار تومان رسیده است. 

ارزش سهام عدالت من ( ۲۴ تیر ماه)

در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۷۳۷هزار تومان و ۲۲ میلیون و ۱۱۵هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۴۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۲۳ تیر ماه)

 در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۲درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۷۳۷هزار تومان و ۲۲ میلیون و ۱۱۵هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۴۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۲۲ تیر ماه)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۲درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۷۶۱هزار تومان و ۲۲ میلیون و ۱۵۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۵۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۲۱ تیر ماه)

 در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۲.۲درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۷۸۱هزار تومان و ۲۲ میلیون و ۱۹۷هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۲۰ تیر ماه)

 در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۳درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۵۲۴هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۷۱۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۹۱۴هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۱۹ تیر ماه)

 در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با چهارشنبه (۱۶ تیرماه)، ۱.۳درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۳۸۰هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۴۴۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۲۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۱۷ تیر ماه)

 در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۵۲۷هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۷۱۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۹۱۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۱۶ تیر ماه)

 در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۲درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۵۲۷هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۷۱۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۹۱۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۱۵ تیر ماه)

 در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۲.۹درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۵۵۰هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۷۵۷هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۹۳۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۱ تیر ماه)

 در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت د رمقایسه با روز گذشته، ۲.۲درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۹۰۳هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۵۳۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۵۴۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۱۷ خرداد ماه)

 در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با چهارشنبه (۱۲ خردادماه)، ۰.۶درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۵۰۱هزار تومان و ۱۹ میلیون و ۷۸۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۱ خرداد ماه)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با چهارشنبه (۲۹ اردیبهشت ماه)، ۲.۹درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۴۸۳هزار تومان و ۱۹ میلیون و ۷۴۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۲۸۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۱۵ اردیبهشت ماه)

 در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز دوشنبه (۱۳ اردیبهشت ماه)، ۱.۰درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۷۶۹هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۲۸۷هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۴۶۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۱​ اردیبهشت ماه)

 در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۷درصد (۱۸۷هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۷۵هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۸۶۴هزار تومان رسید.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۶۴۵هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۷ اسفند ماه)

ارزش سهام عدالت در مقایسه با سه شنبه (۲۶ اسفند ماه)، ۲.۷درصد (۳۳۰هزار تومان) افزایش یافت.ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۵۰۸هزار تومان و ۲۳ میلیون و ۵۵۹هزار تومان رسید.ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۵۰۴هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۹ بهمن ماه)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۲درصد (۱۳۲هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۳۰۴هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۲۹۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۸۲هزار تومان رسیده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: