پایگاه خبری خانه فوتبال:

رامبد جوان در اولین روز از اولین ماه زمستان سال ۱۳۵۰ متولد شد . رامبد جوان در خانواده‌ای سنتی در تهران ولی با اصالت آذری زاده شد. رامبد جوان ابتدا در تئاتر، سپس در تلویزیون و سینما شروع به فعالیت هنری کرد. رامبد جوان در یازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت. رامبد جوان 3 بار ازدواج کرده است.

رامبد جوان در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش «فرید صباحی» شد.

 

 

رامبد جوان در تئاتر

تئاتر شروعی برای ورود به به عرصه نمایش و فعالیت های هنری این کمدین محبوب بود. او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما فعالیت کرده و از سال 1373 به عنوان بازیگر تئاتر مشغول فعالیت بوده است. اولین کارگردانی اش در تئاتر هم تئاتری برای معلولین بوده که به گفته خودش بسیار هم مورد توجه قرار گرفته است. او در همین سال در مجموعه صرفه جویی در آب کارش را در تلویزیون شروع کرد و سپس در برنامه نوروز 74 نقش آفرینی داشت.

پس از آن در سال 74 در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران به کارگردانی بیژن بیرنگ و مسعود رسام نقش کوتاهی داشت که در نهایت باعث مورد توجه قرار بگیرد و همان سال در مجموعه فروشگاه به کارگردانی احمد بهبهانی نقش آفرینی کند. جوان همچنین بین سال های 74 و 75 در مجموعه نوعی دیگر بهروز بقایی هم حضور داشت.

مجموعه در همین حوالی و فیلمنامه اولیه سریال تولدی دیگر دو اثری بودند که جوان در کسوت نویسنده آنها را تجربه کرد اما هنوز با چهره شدن فاصله بسیار داشت.می توان گفت تا دو سال بعد از خانه سبز، پرنده بخت جوان پروازی نداشت تا این که یک نقش چند وجهی در “کت جادویی” (به کارگردانی محمد حسین لطیفی) شانس دوباره ای به وی بخشید. این سریال داستان پسری سرخوش و تهی دست بود که بعد از وقوع برخی اتفاقات صاحب یک کت جادویی شده که بی وقفه از جیب های آن پول نقد سرازیر می شود.

به زودی این جوان چنان اسیر قدرت و ثروت شده که آرام آرام شخصیت ساده و بی آلایشش تبدیل به مردی به سنگ دل و پول پرست می شود. رامبد جوان به خوبی از پس این نقش برآمد و به زودی محبوب شد. محبوبیتی که خیلی زود با فیلم مومیایی 3 و حضور در کنار سوپراستار آن روزها یعنی پرویز پرستویی برای همیشه تثبیت شد

ازدواج اول رامبد جوان با ماندانا روحی

رامبد جوان

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند.

ازدواج با سحر دولتشاهی

رامبد جوان

چند سال بعد و در ۳۶ سالگی دوباره به فکر ازدواج می افتد. اینبار همسر او سحر دولتشاهی است که ماجرای آشنایی آنها به صحنه تئاتر برمی گردد. رامبد جوان چند سال در گروه تئاتر پسیانی کار می کرد و از آنجایی که با پسیانی و خانواده پسیانی دوست بوده است آنجا به واسطه آن ها سحر را دیده است و از او خوشش آمده است.پس از آن رامبد جوان و سحر دولتشاهی با هم ازدواج می کنند .در سال ۹۳ زمزمه های جدایی رامبد جوان از سحر دولتشاهی در شبکه های اجتماعی و سایت ها به گوش رسید که این خبر پس از مدتی به واقعیت پیوست .

ناگفته های سحر دولتشاهی درباره طلاق

سحر دولتشاهی

سال ۹۳ در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی هم سپری شد نه فقط به عنوان بازیگر که در خیلی جهات هم رشد داشتم. یک رهایی جالب وی ادامه می دهد: سال ۹۳ هم شیرینی برایم داشت و هم یک رهایی جالبی برایم بود.امیدوارم مهر بیشتری وجود داشته باشد. سحر دولتشاهی برای سال جدید هم چنین آرزویی دارد: برای سال ۹۴ و همه سالهایی که می آیند هم امیدوارم مهر بیشتری وجود داشته باشد و هم از طرف من نسبت به اطرافیانم و از طرف آنها نسبت به من.

ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان

رامبد جوان

هنوز در شوک خبر جدایی رامبد جوان از سحر دولتشاهی بودیم که خبری مبنی بر ازدواج سوم رامبد جوان با بازیگر زن ایرانی نگار جواهریان به گوش رسید .

این خبر با دیده شدن رامبد جوان و نگار جواهریان در انظار عموم قوت گرفت تا اینکه در تیرماه ۹۴ این خبر توسط یک سایت سینمایی ایران تایید شد .

این سایت از آشنایی رامبد جوان و نگار جواهریان در جریان نمایش دیوار چهارم پرده برداشت که سرانجام موجب ازدواج این دو شد . رامبد جوان در چندین مکان با نگار جواهریان دیده شد و همچنین در برنامه سه ستاره در نوروز ۹۵ از نگار جواهریان به عنوان یکی از اعضای خانواده اش نام برد که ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان را تایید میکند .

کارگردانی رامبد جوان

رامبد جوان کارگردانی چهار مجموعه تلویزیونی به نام‌های گمگشته و نشانی و مسافران و توطئه فامیلی را به عهده داشته‌است که مجموعه نشانی ایام نوروز ۸۷ از شبکه دو سیما پخش شد. مجموعه گمگشته به نویسندگی سید سعید رحمانی و علیرضا کاظمی پور نیز در ماه رمضان سال ۱۳۸۰ از سیما پخش شد که با استقبال تماشاگران مواجه شد.

در سینما نیز اسپاگتی در هشت دقیقه را در کارنامه خود دارد که جایزه بهترین کارگردانی دوره بیستم جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را در سال ۱۳۸۴ از آن خود کرد.

او در جشنواره ۲۹ فجر به عنوان کارگردان در فیلم ورود آقایان ممنوع شرکت داشت و توسط همین فیلم در زمان اکران فروشی بالغ بر ۶ میلیارد تومان بر جای گذاشت و فیلم پر مخاطب شبهای رمضان ۹۰ بود. همچنان رامبد جوان در ۳۱ امین جشنواره فجر، سیمرغ بهترین بازیگر مکمل نقش مرد از فیلم گناهکاران را دریافت کرد.

آغاز بازیگری نگار جواهریان

نگار جواهریان

نگار جواهریان بازیگری را از حدود 14 سالگی با حضور در مدرسه هنر و ادبیات کودکان آغاز کرد و اولین بار در 15 سالگی و با حضور در تئاتر شهر نگاه جدی تر او به دنیای بازیگری شکل گرفت. به تازگی تصویری با عنوان نگار جواهریان با حجاب شد در حال دست به دست شدن است.

اولین فیلم سینمایی نگار جواهریان

نگار جواهریان

نگار جواهریان در اولین تجربه بازیگری اش در سینما در سال 80 مقابل دوربین فیلم من ترانه 15 سال دارم ساخته رسول صدرعاملی رفت. این بانوی هنرمند در فیلم من ترانه 15 سال دارم ایفاگر نقش مریم بود و در اولین تجربه بازیگری اش با ترانه علیدوستی در این فیلم همبازی بود. نگار جواهریان در سال 80 در اولین تجربه تلویزیونی اش مقابل دوربین سریال باران عشق به کارگردانی احمد امینی و فریدون حسن پور رفت اما دخشش او در دنیای تلویزیون با سریال زیر تیغ بود. نگار جواهریان با حجاب شد این جدیدترین خبر درباره این بازیگر است.

درخشش نگار جواهریان در زیر تیغ

نگار جواهریان

نگار جواهریان 5 سال بعد از اولین تجربه بازیگری اش در تلویزیون در سریال زیر تیغ به کارگردانی محمدرضا هنرمند مقابل دوربین رفت. بازی در نقش فخری و در کنار ستاره های پرطرفدار دنیای هنر نقطه عطفی در کارنامه هنری نگار جواهریان است. نگار جواهریان در سریال زیر تیغ با بازیگرانی چون پرویز پرستویی،فاطمه معتمدآریا، آتیلا پسیانی ، هوشنگ توکلی، سیاوش طهمورث ، الهام حمیدی ، کوروش تهامی ... همبازی بود. نگار جواهریان با حجاب شد، پیش از او لعیا زنگنه چادری شده بود.

نگار جواهریان در حوض نقاشی

فیلم سینمایی حوض نقاشی ساخته مازیار میری در سال 91 یکی دیگر از ماندگارترین فیلم های نگار جواهریان است. بازی در نقش مریم و در کنار شهاب حسینی با ویژگی های شخصیتی متفاوت یکی از درخشان ترین نقش های کارنامه هنری نگار جواهریان را رقم زد و حسابی ماندگار شد. نگار جواهریان در فیلم طلا و مس ایفاگر نقش زهرا سادات است و با بهروز شعیبی همبازی است و یکی از ماندگارترین نقش هایش را در این فیلم ایفا کرد. فیلم سینمایی طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان 87 یکی از موفق ترین فیلم های نگار جواهریان بود که با درخشش زیادی همراه بود. نگار جواهریان با حجاب شد عنوان جدیدترین خبر از این بازیگر است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: