پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش سایت فردا، علی پروین سلطان پرسپولیسی ها و از اسطوره های فوتبال ایران و آسیا که افتخارات زیادی برای ایران به ارمغان آورده است، فعالیت هایی در کارهای نیکوکاری دارد و در ایام محرم و صفر هم آنطور که از اینستاگرامش مشاهده می شود، اهل خرج دادن و نذری است. همسر علی پروین که زیاد از او در رسانه ها نمی شنویم و بعضا چندعکس دیده ایم، گویا در کارهای خیر و نیکوکاری، دست کمی از همسر معروفش ندارد.

علی پروین و همسرش

علی پروین

علی پروین گاها در مصاحبه هایش درباره همسرش صحبت میکند و همواره به خوبی و شایستگی از این بانوی فداکار یاد می کند. علی پروین که همسرش را حاج خانم خطاب می کند در مصاحبه ای گفته که اهل نذری و سفره انداختن و خلاصه کارهایی است که در سبک زندگی برخی از بانوان ایرانی در سراسر کشور دیده می شود. طبق گفته های سلطان، حاج خانم مدام دنبال سفر و مراسم مذهبی است.

علی پروین

البته سلطان انتقادی هم به حاج خانم دارد و آن هم مربوط به تماشای سریال هایی است که به گفته سلطان، با نماز خواندن، میانه خوبی ندارد! البته قبلا علی پروین درباره سریال های ترکی و ماهواره ای، صحبت کرده بود.

علی پروین گفته که حاج خانم، به دنبال کار خیر است. طبق گفته علی پروین، همسر ایشان برای زوج های جوان، فعالیت دارد. او حیاط خانه شان را در اختیار زوج های جوان قرار می دهد تا عکاسی کنند. گویا منزل علی پروین، محفل عروس و دامادهایی شده که برای عکاسی با گل های خانه می آیند. علی پروین گفته وقتی عروس و داماد ها به خانه او می آیند، حاج خانم انرژی می گیرد.

علی پروین و دخترانش

محمد پروین فرزند علی پروین و حاج خانم، ۳۲ سال دارد و با آناهیتا درگاهی ازدواج کرد و بعد از مدتی جدا شد. پدر و مادر بزرگش، نصرت خوش نویس و احمد پروین هستند. اشکان خطیبی بعد با آناهیتا درگاهی، عروس سابق علی پروین ازدواج کرد.

علی پروین

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: