پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش گل کوچیک همه کم و بیش در جریان جادوگرفدراسیون فوتبال ایران هستند. ارتباط عزیزی و خادم با جادوگررا در چند مطلب کار کردیم. جادوگرفوتبال ایران تمام تصمیمات مهم را برای عزیزی خادم می‌گیرد. امیر اسکندری جادوگرکرجی و دوست صمیمی عزیزی خادم است. گفته می شود حتی امیر اسکندری که مریدان بی شماری دارد خود مرید یک جادوگر دیگر است.

علی عالی که این روزها خودش را دستیار فدراسیون معرفی می کند سال ها پیش در روزنامه دنیای فوتبال مطلبی درباره امیر اسکندری نوشت که حالا بعد از گذشت چند سال مرور آن خالی از لطف نیست.

منتقد فدراسیون هم نوچه جادوگر است | همه‌ی مریدان جادوگر فدراسیون فوتبال4

 

علی عالی تا قبل از آن که شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال شود، ادای منتقد را در می آورد اما با تغییر جایگاه شهاب عزیزی خادم، او هم تغییر جایگاه داد و آن ژست های افشاگری را از یاد برد و این روزها بیشتر توجیه کننده اشتباهات فدراسیون فوتبال است.

علی عالی که خودش را دستیار رییس فدراسیون فوتبال می نامد، این روزها در سیستمی کار می کند که رییس آن یک دل نه صد دل شیدای امیر اسکندری است. طبق ادعای امیر اسکندری که اسناد آن موجود است، شهاب عزیزی خادم بیش از 17 سال است مریدی او را می کند. البته اسناد شراکت امیر اسکندری یا همان علی اسکندری با مهرعلی و شهاب عزیزی خادم موجود است و شما می توانید اسناد آتیه پردازان تیوا را هم مرور کنید. علی عالی اما همیشه کنار مریدان جادوگر نبود، او چند سال قبل حداقل در ظاهر نگاه متفاوتی به این مقوله داشت!

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: