پایگاه خبری خانه فوتبال:

علی انصاریان پیشکسوت جذاب سرخابی هآ درگذشت.او در 14 تیر 1356 بدنیا آمد. علی انصاریان در تهران متولد شد. علی انصاریان بازیکن بازنشسته و بازیگر بود.علی انصاریان با 186 سانتی متر قد بعنوان مدافع تجربه پوشیدن هر دو پیراهن تیم استقلال و پرسپولیس را دارد و بعد از آن هنرپیشه و مجری شد. به گفته پزشکان معالج ریه‌های علی انصاریان به شدت درگیر ویروس کرونا شده بود و با اینکه چند روزی مراقبت‌های ویژه ای از او صورت گرفت اما با وجود مبارزه جانانه‌اش تسلیم اراده حق شد. و به رفیق همیشگی‌اش مهرداد میناوند پیوست.

فیلم کمتر دیده شده از علی انصاریان

علی انصاریان یکی از آخرین یادگاری هایی که برای مردم به جا گذاشت شرکت در برنامه "COMEON TV" بود.علی انصاریان در یکی از آخرین برنامه های تلویزیونی اش موهای مجری برنامه را قیچی کرد.

 ناگفته های ابوالقاسم پور درباره لحظه فوت علی انصاریان

علی انصاریان

بهنام ابوالقاسم پور می گوید کادرپزشکی برای درمان انصاریان کم کاری نکرد و اگر بخواهیم کادرپزشکی را زیر سوال ببریم، خیلی بد است.

مهرداد میناوند و علی انصاریان؛ دو جوانی که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از میان ما رفتند. جامعه فوتبال کشور هنوز داغدار این عزیزان است و بهنام ابوالقاسمپور از بچه های با معرفت فوتبال در این باره و شائبه های عجیبی که مطرح شده بود پاسخ می دهد؛

علی انصاریان

حامد اژدری داماد خانواده انصاریان و خواهر علی، همیشه در بیمارستان حضور داشتند. اگر کم کاری رخ می داد، من و علی کریمی اجازه نمی دادیم این اتفاق رخ بدهد و همه چیز را شفاف می گفتیم. واقعا کادرپزشکی تمام تلاشش را انجام داد. این بیماری به نوعی نیست که کسی نمی تواند تضمین سلامتی صد در صدی بیمار را بدهد. شرایط بدن با ویروس کرونا خیلی پیچیده و متفاوت است. کادرپزشکی هم آقای هاشمیان و هم سایر دوستان چه در بیمارستان فرهیختگان و چه در بیمارستان لاله، هیچ کدام کم کاری نکردند.
*دو بحث مطرح است. بحث عاطفی و بحث تخصصی. دوستانی که اظهار نظر کردند در این زمینه تخصصی نداشتند و باید این مسئله را برای پزشکان بگذاریم تا مسئله را بازگو کنند و موضوعاتی نظیر طب سنتی که به وجود آمده بود، به جز یک نفر که از بابل آمده بود، سایرین در روز مرگ علی انصاریان تشریف آوردند. ما اجازه نداشتیم در کار پزشکان دخالت کنیم. یک سری سوء تفاهمات به وجود آمد که ناخودآگاه در شبکه های مجازی این موضوع مطرح شد. در اصل من چیزی ندیدم.

*من بخواهم این موضوعات را باز کنم، موارد زیادی بود. به طور مثال فردی مقداری روغن آورده بود و می گفت این را به انصاریان بدهید تا بخورد. من نمی توانم بدون اجازه پزشک متخصص این کار را انجام دهم. ما شهدای سلامت زیادی در این راه داده ایم و اگر بخواهیم کادرپزشکی را زیر سوال ببریم، خیلی بد است. در این اوضاع که شرایط خیلی خطرناک بود، مانند شیر بالای سر بیمار بودند و برایشان فرقی نداشت بیمارشان انصاریان است یا میناوند یا فرد عادی. به نظرم بسیاری ها در شبکه های مجازی دروغ گفتند.

ناگفته‌های زندگی شخصی علی انصاریان از زبان یک روحانی

علی انصاریان

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین انصاریان عموی مرحوم علی انصاریان درباره دلایل محبوبیت این چهره فقید توضیحاتی داد. او در این باره گفت: «به جوانان می‌گویم چرا علی محبوب همه بود؟ اول اینکه هیچ گاه چهره عبوس و تلخ نداشت. انسانی که خدا، اهل بیت و قرآن را قبول دارد، ظاهرش شاد است. دوم در بین امتیازهای اخلاقی‌اش خدمت به پدر و مادر سرآمد بود.
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: