پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم ملی فوتبال ایران برای صعود به جام جهانی 2022 شرایط بسیار سختی در پیش دارد. بحث حمایت از تیم ملی یکی از مهمترین مباحثی است که فدارسیون جدید باید آن را مورد توجه قرار دهد. شهاب الدین عزیز خادم، رئیس جدید فدراسیون فوتبال که میهمان امشب برنامه فوتبال برتر بود در پاسخ به این سوال که طرفدار کدام تیم است گفت: من واقعا رنگی نیستم و رنگ مورد علاقه من تیم ملی است.

 

وی در پاسخ به سوال مجری برنامه در این مورد که آیا از دراگان اسکوچیچ حمایت خواهید کرد یا خیر گفت: بله حتما همین طور است. هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هفته آینده جلسه ای خواهد داشت و من هم همان گونه که در برنامه هایم نیز گفتم از التهاب پرهیز می کنم. الان زمان کارهای دیگر نیست. از اسطوره هایمان کمک خواهیم گرفت که به ما ایده بدهند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد بازی های آینده تیم ملی هم تاکید کرد: از ظرفیت های دیپلماسی مان نیز برای چهار بازی باقی مانده تیم ملی استفاده خواهیم کرد. چون الان یک سری صحبت هایی هست که بازی ها در منامه برگزار شود. انشالله که دستگاه دیپلماسی هم به کمک ما بیاید. ما فقط به دنبال آرامش و استفاده از ظرفیت هایمان هستیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: