پایگاه خبری خانه فوتبال:

در حالی که با برگزاری دیدار سوپرجام تکلیف یک جام برای پرسپولیس و تراکتور روشن می شود، امروز و فردا کردن برای برگزاری این بازی، آن قدر تکراری شده است که شاید در نهایت منجر به لغو کامل انجام این دیدار شود. پیش از این مسوولان سازمان لیگ برگزاری این بازی را به نیم فصل موکول کردند که این اتفاق در این زمان رخ نداد. این در شرایطی است که در حال حاضر عملا  نمی توان زمان مناسبی را برای برگزاری این دیدار در تقویم اجرایی فوتبال پیدا کرد. درگیری پرسپولیس و تیم ملی با بازی های لیگ قهرمانان آسیا و انتخابی جام جهانی از یک سو و اجرای بازی های جام حذفی از سوی دیگر، عملا روزهای پر کاری را برای فوتبال ایران رقم می زند و شاید در نهایت فرصتی برای برگزاری این دیدار را باقی نگذارد.

البته سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مصاحبه اخیر خود در خصوص برگزاری سوپرجام تاکید ویژه ای داشته و اعلام کرده که برگزاری این دیدار حتمی است.

عدم برگزاری بازی مهمی مثل سوپرجام در زمان و موعد مقررش، تقریبا این بازی را از حالت دیدار سوپر جام برای فصل قبل فوتبال ایران خارج کرده است؛ چرا که نه پرسپولیس تیمی است که در فصل قبل در لیگ برتر قهرمان شده و تراکتور نیز نشانی از تیمی که در فصل قبل جام حذفی را بالای سربرده است؛ ندارد!

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: