پایگاه خبری خانه فوتبال:

 پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس در طول بازی با الریان عملکرد بی‌نقصی را ارائه دادند و توانستند به برتری برسند.
«محمود کلهر» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برتری سه بر یک تیم فوتبال پرسپولیس برابر الریان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به همه هواداران این پیروزی را تبریک و به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم. آنها توانستند در طول بازی بی‌نقص ظاهر شوند و این برد دلچسب را هدیه کنند.  
وی افزود: باید به کادر فنی بابت این تیم خوب و منسجم تبریک بگویم چرا که این برد باعث دلگرمی همه ما شد.  
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: بازیکنان تلاششان را کردند و عالی بودند اما یکی از مهم‌ترین عواملی که موجب شد تا این برد رقم بخورد، آنالیز خوب و شناخت دقیق کادر فنی از حریف بود که موجب شد تا تیم برای هر دقیقه از بازی برنامه خود را با توجه به نقاط ضعف حریف داشته باشد و در نهایت هم تیم برتر این بازی ما باشیم.
وی در رابطه با اینکه الریان جدی‌ترین رقیب پرسپولیس برای صعود از گروه پنجم مسابقات بود، خاطرنشان کرد: در آسیا هیچ رقیب آسانی وجود ندارد و همه رقبا سخت هستند اما پرسپولیس برای رویارویی با هر رقیب برنامه خودش را دارد و این موضوع کار را برای رقبا سخت می‌کند. الریان هم تیم خوبی بود اما این پرسپولیس مدعی قهرمانی در آسیا است.
کلهر تصریح کرد: به نظر من پرسپولیس امسال هم در آسیا مدعی اصلی است و امیدوارم همین روند خوب تا پایان مسابقات حفظ شود.

پرسپولیس در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ تیم الوحده امارات را یک بر صفر شکست داد. سرخپوشان در دیدار دوم نیز الریان قطر را ۳ بر یک از پیش رو برداشتند. پرسپولیس روز سه‌شنبه در سومین دیدار و از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف گوا هند خواهد رفت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: