پایگاه خبری خانه فوتبال:

سید ابراهیم تهامی بازیکن پیشین فوتبال و مربی کنونی اهل ایران است. وی سابقه بازی در باشگاه‌های استقلال اهواز و استقلال تهران و صنعت نفت آبادان دارد او بیشتر دوران حضور خود را در استقلال اهواز گذرانده‌ است. او همچنین سابقه حضور در تیم ملی فوتبال ایران را نیز در کارنامه خود دارد.

ابراهیم تهامی ۱۰ بازی ملی برای تیم ملی فوتبال ایران انجام داده و ۱ گل ملی نیز به ثمر رسانده است. او سابقه بازی در تیم های استقلال تهران و استقلال اهواز و صنعت نفت آبادان را هم دارد که بیشترین دوران حضور وی در استقلال اهواز بوده است.

او در سال ۷۵ به عنوان یار کمکی در بازی های جام در جام آسیا به تیم استقلال تهران پیوست و پیراهن شماره ۷ استقلال را بر تن کرد.وی توانست با تیم استقلال تهران به نیمه نهایی جام در جام آسیا صعود کند ولی در مرحله نیمه نهایی در ضربات پنالتی مغلوب تیم الهلال عربستان شدند و دیدار در رده بندی در مقابل اولسان هیوندای با یک گل نتیجه بازی را واگذار کردند و در نتیجه توانست مقام چهارمی جام در جام آسیا را به همراه تیم استقلال تهران کسب کند. با برکناری منصور پورحیدری و جانشینی ناصر حجازی در نیمکت استقلال ابراهیم تهامی هم به تیم سابقش استقلال اهواز بازگشت.

ابراهیم تهامی، پیشکسوت استقلال در مصاحبه اخیر خود درباره عملکرد آبی ها در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، گفت:من پیش از شروع این مسابقات گفته بودم از روزی که فرهاد مجیدی در راس کادر فنی استقلال قرار گرفت به این تیم شخصیت داد و حالا هم می‌بینیم که نتایجش روز به روز بهتر می‌شود. استقلال از گروه سختی صعود کرد ولی من مطمئن بودم این کار را می‌کند.

او همچنین درباره جدایی کمالوند از تیم استقلال، اظهار کرد:نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داد! مدیریت باید در این باره جواب بدهد. ولی این را مطمئنم که فراز در این مدت نقش بسیار زیادی در موفقیت‌های استقلال داشت. ای کاش این اتفاق پایان فصل رخ می‌داد. الان تیم نیاز دارد که کادر فنی خوبی مثل مربیانی که پیش از این در آن حضور داشتند تیم را هدایت کنند. امیدوارم در نهایت این اتفاق به ضرر استقلال نشود.

تهامی درباره دیدار آبی ها در رقابت های جام حذفی مقابل ذوب آهن اصفهان، گفت:ذوب آهن جزو تیم‌های ریشه‌دار اصفهان است ولی در این فصل شرایط خوبی نداشته. شک ندارم استقلال که این روزها در شرایط روحی بسیار خوبی قرار دارد به لحاظ فنی هم می‌تواند این تیم را شکست بدهد و مشکلی با ذوب آهن نخواهد داشت.

او در پایان، گفت:آرزو می‌کنم استقلال بتواند در لیگ قهرمانان، قهرمان شده و سومین ستاره را روی سینه‌اش بزند. فقط این را نمی‌دانم که پرسپولیس آن یک ستاره را از کجا آورده بر روی پیراهنش زده است. همین قدر می‌دانم که آن ستاره قلابی است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: