پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

بر اساس گزارش رسانه های عربستانی دو باشگاه الهلال و النصر با توجه به عملکرد ضعیفی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشته اند ابتدا تلاش می کنند با تقویت توان هجومی خود در مرحله بعدی این رقابت ها حاضر شوند.

باشگاه الهلال در پایان فصل با جیووینکو ستاره یوونتوس و بافتیمبی گومز مهاجم فرانسوی تسویه حساب می کند و به دنبال دو گزینه جانشین برای این نفرات خواهد بود.

باشگاه النصر هم به دلیل اختلاف سرمربی با عبدالرزاق حمدالله مهاجم تاثیرگذار مراکشی تلاش می کند بازیکن مناسبی در این پست به خدمت بگیرد.

بر این اساس و طبق گزارش رسانه های عربستانی آگوئروی آرژانتینی مهاجم منچسترسیتی هدف مورد نظر دو باشگاه النصر و الهلال است. مذاکراتی در این زمینه صورت گرفته در حالی که جدایی آگوئرو از جمع آبی های منچستر قطعی است اما این بازیکن هنوز برای حضور در لیگ عربستان تصمیم گیری نکرده است.

الهلال همچنین به دنبال جذب ژائو پدروی برزیلی است ، ستاره کالیاری که گفته می شود بیش از 18 میلیون یورو ارزش دارد و برای حضور در فوتبال عربستان هزینه سنگینی روی دست حریف استقلال می گذارد.

به نظر می رسد دو باشگاه عربستانی بودجه قابل توجهی برای حضور قدرتمندانه در مرحله یک هشتم نهایی در نظر گرفته اند و رقیبان سختی برای نمایندگان فوتبال ایران در این رقابت ها خواهند بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: