پایگاه خبری خانه فوتبال:

هرچند اگر خبری خلاف ممنوع المصاحبه شدن از باشگاه استقلال به گوش برسد باید تعجب کرد اما دستورالعمل واتس آپی مربیان استقلال به بازیکنان این تیم پس از بازگشت به ایران هم در نوع خود جالب توجه بوده است؛
" دوستان لطفا روزهای یکشنبه و دوشنبه استراحت مطلق داشته باشید و از انجام هرگونه تمرینی خودداری کنید. با توجه به شرایط وخیم کُرونا و همچنین خستگی ناشی از سفر و مسابقات، بازیکنان خاطی جریمه خواهند شد. دوستان لطفا کسی با برنامه فوتبال برتر مصاحبه نکند!"
اینکه چرا با بازیکنان استقلال نباید با برنامه " فوتبال برتر" مصاحبه کنند به ما ربطی ندارد چرا که مدیران شبکه سوم سیما و تهیه کننده و مجری این برنامه به اندازه کافی تریبون برای دفاع از خود در اختیار دارند.


عکس لورفته از جوانی نسرین مقانلو و همسرش بعد از ازدواج وتصاویر خاص با خواهرش


آنچه این مطلب را به درازا می کشاند سوژه قدیمی و تکراری " ممنوع المصاحبه شدن" بازیکنان استقلال است.

بذری که یکی از عوامل قدیمی روابط عمومی باشگاه استقلال و مشاور همه کاره این تیم در سال های گذشته کاشت و به مرور زمان تبدیل به درخت تنومندی جلوی رسانه ها شد.

نکته قابل تأمل آن که با این سیاست و ممنوع المصاحبه کردن بازیکنان استقلال این تیم نتوانسته است به هدف اصلی برسد که همانا قهرمانی لیگ برتر است.

دور کردن بازیکنان استقلال از افکارعمومی و مردم با کشیدن دیوار ممنوعیت جلوی رسانه ها و این تیم هیچ  کمکی به موفقیت های آبی ها نکرده است.

برای درک بیشتر موضوع بهتر است نگاهی به شرایط تیم رقیب بیندازید. پرسپولیس قهرمان 4 دوره گذشته لیگ برتر و نایب قهرمان آسیا از دوران سرمربیگری برانکو تا یحیی گل محمدی و همین امروز هرگز دور خودش حصار نکشیده است.

کمتر پیش آمده مربیان و بازیکنان پرسپولیس از دسترس رسانه ها و افکارعمومی خارج شوند و معمولا جوابگوی خبرنگاران بوده و اجازه داده اند هواداران (مخاطبان اصلی رسانه ها) مصاحبه ها و نقطه نظرات آنان را بخوانند، ببینند و بشنوند.

اغلب بازیکنان پرسپولیس در سال های اخیر با رسانه ها گفت و گو کرده و نگاه از بالا به پایین به خبرنگاران نداشته اند اما...

باری، استقلال تیم خوب و موفقی است که در حضور نمایندگان ثروتمند و پرقدرت قطر و عربستان (بخوانید الدحیل و الاهلی) توانسته است صدرنشین شود و صعود کند.

حالا خبرنگاران، رسانه ها و مردم حق دارند از طریق گفت و گو و مصاحبه دلایل این موفقیت، شرایط بازی در عربستان و صعود غرورانگیز آبی پوشان را بدانند.

این تیم یا به عبارت بهتر باشگاه استقلال نیاز به یک تغییر سیاست و دگردیسی در نحوه ارتباط گرفتن با رسانه ها دارد. دوستان بدانند و آگاه باشند با "ممنوع المصاحبه" کردن تیمی جام نمی گیرد که اگر غیر از این بود بارها رئال مادرید، بارسلونا، یوونتوس، بایرن مونیخ، منچسترسیتی، لیورپول و ... بازیکنان خود را از تعامل با رسانه ها منع می کردند. هرچند صلاح کار خویش خسروان دانند!

منبع: خبرورزشی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: