پایگاه خبری خانه فوتبال:

اعلام جزئیات قرارداد مورینیو با رم

به گزارش مشرق، جان لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا جزئیات قرارداد سه ساله ژوزه مورینیو با تیم فوتبال رم که از پایان ماه ژوئن سال جاری آغاز می‌شود را اعلام کرد.

آقای خاص که بعد از 11 سال دوباره به سری A برمی‌گردد، بابت هر فصل حضورش در رم هفت میلیون یورو حقوق خواهد گرفت به جز سال اول که 16 میلیون یورو حقوق خواهد گرفت. در حقیقت ما به‌التفاوت این دو رقم، مبلغی است که باشگاه تاتنهام به‌عنوان غرامت فسخ قرارداد مورینیو به آقای خاص می‌پردازد. مورینیو که دو هفته پیش از تاتنهام اخراج شد، در هر فصل از این تیم 16 میلیون یورو حقوق می‌گرفت و دو فصل دیگر با سفیدپوشان لندن قرارداد داشت.

بیشتر بخوانید:

واکنش آقای خاص پس از قبول هدایت گرگ‌ها

مورینیو اگرچه برای پیوستن به رم به حقوقی کمتر از نصف آنچه از تاتنهام می‌گرفت، رضایت داده اما ظاهراً موافقت تاتنهام با پرداخت غرامت 9 میلیون یورویی به او بابت فسخ قراردادش هم تأثیر بسزایی در تصمیم مرد پرتغالی برای پیوستن به جالوروسی داشته است. یکی دیگر از دلایلی که سبب شد مورینیو پیشنهاد رمی‌ها را بپذیرد، معافیت مالیاتی است که در ایتالیا شامل حال او می‌شود.

طبق قوانین کشور ایتالیا، آن دسته از افرادی که طی سه سال اخیر در این کشور زندگی نکرده‌اند، از 50 درصد تخفیف در پرداخت مالیات درآمدهای‌شان برخوردار می‌شوند.

منبع: تسنیم

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: