پایگاه خبری خانه فوتبال:

مرد شماره یک تیم ملی در جام جهانی 2014 بعد از این بازی در یک تصمیم درست ضمن اعتراف به اشتباه خود از امیر قلعه نویی و هم چنین همبازیانش عذرخواهی کرد و ابراز امیدواری کرد در ادامه مسیر با سیوهای خود به تیم در مسیر امتیاز گیری کمک کند. 

او در بازی با پدیده که با شکست یک بر صفر تیمش همراه بود در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسیده بود به دلیل مصدومیت بازی نکردی؟ صادقانه گفت که مصدوم نیست و با نظر کادر فنی تیمش روی نیمکت نشسته است و به این تصمیم احترام می گذارد. و نکته ی جالب اینکه در تمرینات روزهای اخیر گل گهر سعی کرده با جدیت بیشتر در تمرینات به شرایط ایده آل روحی و روانی و هم چنین فنی برگردد تا در صورت اعتماد دوباره کادر فنی تیم گل گهر ارایه گر بازی های خوبی در ترکیب این تیم باشد. 

گل گهر که هم اکنون در رده ی چهارم جدول قرار دارد در تلاش است در 7 هفته باقی مانده با ارایه بازی های خوب و هم چنین کسب امتیازات ممکن به عنوان سومی و بهترین تیم شهرستانی دست پیدا کند و توامان در جام حذفی نیز سودای قهرمانی دارد. این دو استراتژی سخت برای امیر قلعه نویی و شاگردانش است و طبیعتا علیرضا حقیقی و دیگر بازیکنان گل گهر باید در هفته های باقی مانده برای رسیدن به این دو عنوان بهترین نمایش را داشته باشند.


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: