پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش سایت خبرآزاد، فرهاد مجیدی در خصوص چرایی این موضوع خطاب به خبرنگاران گفت: از روزی که به استقلال آمدم گفتم روی نظم و انضباط حساس هستم. آقای فرشاد ماجدی که رفیق ۲۰ ساله من بشمار می رود شب بازی بدون اجازه من اردوی استقلال را ترک کرده و به خانه رفته و من در این زمینه با هیچ کس شوخی ندارم.

انتقاد فرشاد ماجدی به فرهاد مجیدی

من دوست ۲۰ ساله فرهاد مجیدی نبودم بلکه رفیق ۲۹ ساله ایشان بودم. زمانی که مربی تیم‌ ملی امید بودم از من خواست کمکش کنم و به صورت قرضی به تیم استقلال آمدم و بر حسب وظیفه تو ۸ بازی کمکش کردم و بعد برگشتم سر تمرین تیم امید ایران و وقتی آقای کرانچار فقید قراردادش را با تیم امید فسخ کرد من ایشان را  به آقای استیلی معرفی کردم و گفتم مربی جوان و آینده داری است.

ایشان (حمید استیلی) از شما (فرهاد مجیدی) دعوت کردند برای سرمربیگری تیم امید و حتی در انتخاب بازیکنانی مثل نادر محمدی بازیکن پیکان که یک پدیده در بازی های لیگ برتر به حساب می آید با من جنگیدی و او را خط زدی و کار را به طور کل از من‌گرفتی و حرفی نزدم. منی که در زمان کرانچار و بازی های مقدماتی بیشتر کارهای فنی تیم امید را انجام می دادم و در نهایت مسائلی باعث شد با تیم امید و آقای استیلی همکاری نکنید. من هم بر حسب معرفی شما و دوستی از تیم امید ایران استعفا دادم  و شما دوباره به استقلال برگشتید و حتی یک تماس با من نگرفتید.

به خوبی می دانید من یکسال و اندی نتوانستم با تیمی قرارداد منعقد کنم و به رسم دوستی بسیاری از  افراد من را سرزنش کردند ولی  حرفی نزدم، سکوت کردم و صبر کردم و حتی از فرهاد مجیدی بارها در برابر مخالفانش حمایت کردم و مورد ناسزا گویی بسیاری از افراد قرارگرفتم و امسال با خواسته شما دوباره به تیم برگشتم ولی متاسفانه کارهای عجیب و غریبی از فرهاد دیدم و جدا تحمل کردم چه در بحث مسائل فنی و چه روی نیمکت.

فرشاد ماجدی صحبت‌هایش را خطاب به فرهاد مجیدی این چنین ادامه داد: رفتارهای او نسبت به من دردناک بود و در عربستان به من تهمت زدند که ارنج تیم را پخش کردم! و بعد مشخص شد که اشتباه کرده و اطرافیان خط اشتباه به ایشان دادند. به خاطر غرور بیش از حد سرسری از این‌مسئله رد شدی زمانی که بسیار ناراحت بودم از این تهمتی که به من زده شد. سر تمرین حتی تشویق بازیکنان را توسط من ممنوع کردی و گفتی صحبت نکنم و بلند حرف نزنم و حتی ارتباط کمی با بازیکنان داشته باشم. دلیلش رو هنوز نفهمیدم و دو بار دیر رسیدن سر تمرین را به مدت ۱۵ دقیقه تو بوق و کرنا کردی. در صورتی که من از ۲ فروردین همیشه ۱ ساعت قبل شروع تمرین در محل تمرین حاضر بودم. رفتارهای بد و بی مورد شما  نسبت به منی که رفاقت رو بیشتر از هر چیزی در زندگی خودم قبول دارم باعث جدایی من شد. در شبی که من به جای سرپرست تیم در جلسه هماهنگی شب قبل بازی در اراک شرکت و دو ساعت با داور یگان ویژه و... صحبت کردم که در دایره وظایف من نبوده و نیست.

در همان شب که مورد ضرب و شتم تماشاگرنماهای اراکی قرار گرفتید و دق و دلی آنها را سر من که ساعت ۱ نصف شب در اتاقم خواب بودم و با داد و بیداد که چرا نیامدی پایین، ما را زدند و تو خواب بودی و دیگر از بعد بازی سر تمرین نیا و من هم به علت برخورد بی دلیل و ناجوانمردانه شما همان شب عطای حضور در استقلال را به لقایش بخشیدم و به تهران بازگشتم. حالا این اصول شماست که بعد رفتنم فن‌پیج‌های شما من را به عنوان کسی که به خاطر پول تیم را ترک کردم یا به خاطر تیم ملی ترک کردم ‌مورد ناسزا قرار دهند و به خانواده من فحش دهند و اخبار دروغ را منتشر دهند که من را خاطی و گناهکار جلوه دهند. نه اینطور نیست من را همه بازیکنان  و مربیان می‌شناسند که حرف حق را درست می‌زنم و ترسی ندارم و متاسفم که اصول شما با تکبر شما یکی شده.

من بر حسب رفاقت تحمل کردم اما وقتی مصاحبه می‌کنی و می‌گویی من به رفیقم اجازه ندادم بیاید بگذار دلیل و علتش را همه بدانند و این راهم بدانند که من از ۷۰۰ میلیون قرار دادم به خاطر حفظ شخصیتم گذشتم و به خاطر پول تیم را ترک نکردم و به خاطر رفتارهای مغرورانه و متکبرانه‌ات تیم را کنار گذاشتم و تو رسم رفاقت را نه با من و نه باکسی نخواهی دانست.

البته من را با دوستم آقای مرتضایی به عنوان آنالیزور خطاب کردی و این را همه می‌دانند که زمانی که شما فوتبال بازی می‌کردید من مدرک A مربیگری خود را از کنفدراسیون آسیا گرفته بودم و مربی تیم‌ملی جوانان ایران بودم و تیم‌ملی نونهالان را در آسیا قهرمان کردم.

البته حق دارید این حرف های دروِغ را بزنید تا من را کوچک کنید اما بدانید دنیا گرده و انسان ها به هم احتیاج دارند و به هم خواهند رسید. برایت آرامش بسیار آرزومندم. به امید موفقیت تیم بزرگ استقلال.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: