پایگاه خبری خانه فوتبال:

 بازی‌های پرسپولیس با تیم‌های تبریزی همیشه از حساسیت خاصی برخوردار بوده و این بازی‌ها چه در تهران و چه تبریز پر حرارت دنبال شده است‌. بخش عظیمی از هیجان این تقابل‌ها وابسته به حضور هواداران بود که در این فصل تمام بازی‌ها با سکوهای خالی برگزار شد.

یکی از جذاب ترین دیدارهای دو تیم پرسپولیس و ماشین سازی به دیدار رفت لیگ هجدهم باز می‌گردد. جایی که پرسپولیس در یک هفته به پایان نیم فصل تلاش می‌کرد صدرنشین شود. این دیدار در نهایت با گل ثانیه‌های پایانی شجاع خلیل‌زاده به سود تیم میهمان شد اما در جنجالی‌ترین سکانس این تقابل امید عالیشاه در شرایطی که سعی داشت توپ را پیش از رفتن به اوت کنترل کند، موفق به این کار نشد و توپ به بیرون رفته را محکم به سمت هواداران تبریزی شوت کرد.

این حرکت دقایق پایانی عالیشاه با واکنش تند هواداران ماشین سازی همراه بود و علاوه بر آن بازیکنان میزبان نیز از حرکت او عصبانی شدند که با دخالت کنعانی‌زادگان مدافعی که در آن فصل در این تیم تبریزی توپ می‌زد جو آرام شد.

 

01625092

01625093

عالیشاه که این روزها مهره ثابت پرسپولیسی‌ها است و عملکرد تاثیر گذاری دارد این بار در شرایطی به تبریز می‌رود که هواداران ماشین‌سازی غایب هستند. با توجه به سقوط این تیم ریشه دار به دسته اول این تقابل شاید یک سال یا بیشتر در لیگ رخ ندهد و از این رو بازیکنان تیم تبریزی انگیزه بالایی برای نشان دادن توانایی‌های خود مقابل مدافع عنوان قهرمانی دارند. همچنین عالیشاه می‌کوشد روند پاس گل‌های خودش را در تبریز از سر بگیرد و یکی از ستاره‌های تیمش در شب مهم پرسپولیس در تبریز شود.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: