پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمد پنجعلی کاپیتان اسبق پرسپولیس می‌گویند بازی با تراکتور با شاگردان فیروزه کریمی در تهران از اهمیت ویژه‌ای برای سرخپوشان برخوردار است و ما باید هر طور شده این تیم را با نتیجه‌ای ایده‌آل شکست دهیم تا یک قدم دیگر به سوی قهرمانی برداریم.

محمد پنجعلی ملی‌پوش اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی ضمن اعلام اینکه بازی با تراکتور از حساسیت بسیاری برخوردار است گفت: تراکتور با فیروز کریمی متحول شده و توانسته نتایج خوبی بگیرد و این تیم در بازی قبل خود موفق شد آلومینیوم اراک را به خوبی شکست دهد و این نشان می‌دهد که پرسپولیس کار سختی مقابل تیم تبریزی دارد.

پنجره افزود: شرط قهرمانی پرسپولیس غلبه بر تراکتور است اما باید هر دو بازی پیش روی خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا پنجمین قهرمانی پی در پی خود را مسجل کنیم و این یک رکورد دست نیافتنی در فوتبال ایران خواهد بود. تراکتور در خط حمله موفق عمل کرده و در دفاع تیمی نیز انسجام خوبی دارد اما بعید می‌دانم مدافعانه تراکتور بتوانند مانع گلزنی خط حمله پرسپولیس در فاز هجومی شوند.

وی همچنین افزود: به نظر من در پرسپولیس باید نسبتنتایج  به نتایجی که تیم سپاهان می‌گیرد بی توجه باشد با وجود اینکه سپاهان رقیب اصلی پرسپولیس در راه قهرمانی است اما ما باید دو بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم و در چنین شرایطی دیگر برای من اهمیتی ندارد که سپاهان چه نتایجی را کسب کرده است. به نظر من پرسپولیس در فاز هجومی رقیبی ندارد و کادر فنی سرخپوشان نیز بسیار موفق عمل کرده است.

منبع: خبرورزشی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: