پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: شرایط به گونه‌ای است که نفر نداریم، ان‌شاءالله بازی خوبی از بچه‌ها ببینیم و نتیجه خوبی بگیریم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا اکبرپور در نشست خبری پیش از بازی ماشین سازی مقابل پیکان اظهار داشت: بعد از بازی با پرسپولیس شرایط خوبی نداشتیم و سعی کردیم تیم را جمع و جور کنیم. حاشیه‌هایی برای بازیکنان درست شد که تیم از نظر روحی به هم ریخت. اما با درایت مدیریت باشگاه و کادرفنی این شرایط را جمع  و جور کردیم.
سرمربی ماشین‌سازی افزود: می‌دانیم پیکان از نظر فنی شرایط خوبی دارد. مقابل اکثر تیم‌های بزرگ نتیجه گرفته و با استفاده از اوت دستی بلند تمام تیم‌ها را به چالش می‌کشد. این تیم را آنالیز کردیم. امیدوارم روحیه و توانایی بازیکنانمان برگشته باشد تا بتوانیم مقابل پیکان با تمام وجود بازی کنیم. نتیجه در خور ماشین سازی بگیریم و از حیثیتمان دفاع کنیم.
وی در مورد غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: منصور باقری است که در بازی قبلی اخراج شد، محروم است. خداراشکر مصدوم نداریم ولی شرایط به گونه‌ای است که نفر نداریم. ان‌شاالله بازی خوبی از بچه‌ها ببینیم و نتیجه خوبی بگیریم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: