پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت دلار روند صعودی به خود گرفته است. قیمت دلار نسبت به روز قبل افزایش یافت. قیمت دلار تاثیر زیادی از تحریم هاو تحولات ریاست جمهوری است. قیمت دلار بر روی اجناس دیگر در بازار تاثیر مستقیم دارد.آخرین خبرهای قیمت دلار را شماهده می کنید 

خبر مهم بازار ارز و قیمت دلار

قیمت دلار

اخبار حاوی نااطمینانی امروز بازار ارز را متاثر کرد تا مجددا روند قیمت ارز نزولی باقی نماند. این درحالیست که با شروع به کار دولت ابراهیم رئیسی خیلی از فعالان بازار انتظار ارزانی قیمت ارز را داشتند.
قیمت دلار در بازار آزاد اندکی افزایش داشت و امروز با بهای ۲۵ هزار و ۵۶۹ تومان معامله شد.
در صرافی ملی اما دلار با افزایش بیشتری مواجه بود و نرخ فروش دلار که دیروز ۲۵ هزار و ۹۹ تومان بود امروز به ۲۵ هزار و ۳۵۱ تومان رسید.

اما چه اخباری در این روند تاثیر داشتند؟

قیمت دلار

برخی منابع خبری عصر سه‌‎شنبه از بروز حادثه برای یک کشتی در سواحل امارات خبر داده‌اند؛ همزمان یک رسانه آمریکایی می‌گوید چهار کشتی تحت شرایط نامعلومی کنترل خودشان را از دست داده‌اند. آن طور که فارس گزارش داده، ابتدا گروه نظامی موسوم به «عملیات‌های تجارت دریایی انگلیس» اعلام کرد از وقوع حادثه‌ای در نزدیکی سواحل الفجیره مطلع است. این سازمان با بیان اینکه حادثه مذکور «دزدی دریایی نیست» از کشتی‌های در حال تردد در آن منطقه خواسته احتیاط حداکثری به خرج دهند.

دقایقی بعد خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد سکان هدایت دست‌کم چهار کشتی در سواحل امارات متحده عربی از کنترل خارج شده است. این خبرگزاری نوشته ماهیت این حادثه هنوز به طور دقیق روشن نیست. کشتی‌های مذکور چهار نفت‌کش به نام‌های «کوئین ایماثا»، «گلدن بریلینت»، «جگ پوجا» و «ابس» هستند که همگی در زمان‌های تقریباً یکسان هشدار داده‌اند هدایت کشتی از فرمان آنها خارج است.

قیمت دلار

علاوه بر این، «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی گفته که ریاض از توافق هسته‌ای با ایران در صورتی حمایت خواهد کرد که این توافق عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای برای همیشه را تضمین کند.
همچنین عصر ایران به نقل از الجزیره نوشته است: فرمانده نیروهای مسلح بریتانیا نیز گفته است: ایران با حمله به کشتی اسرائیلی، خطای بزرگی مرتکب شد و ما باید بازدارندگی را بازیابیم.

قیمت دلار

با این روند اخبار به نظر می‌رسد بازار ارز متاثر از نااطمینانی‌های سیاسی دچار نوسان شده و در روزهای آینده با تداوم این اخبار احتمالا این روند ادامه یابد. اما آیا شروع به کار دولت جدید منجر به کاهش این نااطمینانی‌ها نخواهد شد؟

منبع: تجارت نیوز

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: