پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد با تحقق یک سری شروط همراه شد که فقط مالی و ورزشی نبود و البته از ورزشکاری در کلاس جهانی مانند او هم انتظار چنین چیزی می‌رفت.

یکی از شروطی که او در قراردادش با یونایتد تعیین کرد، اضافه شدن رژیم غذایی‌اش به برنامه آشپز شیاطین سرخ بود که البته به مذاق برخی از هم‌تیمی‌های‌اش خوش نیامده است.

طبق گزارش نشریه سان، ستاره پرتغال مواد غذایی که برای سلامت خودش و سایر بازیکنان تیم مفید است را به فهرست غذاهای آشپز تیم افزوده که یکسری از آنها مورد علاقه هم‌تیمی‌هایش نیست.

یکی از آن غذاها، خوراکی پرتغالی به نام باکالیو است که از تخم مرغ، ماهی و گوشت یکسری جانوران دریایی دیگر تشکیل می‌شود.

یک منبع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد در این باره به نشریه سان گفت: کریستیانو این غذا را دوست دارد و خیلی با رژیمش هم سازگار است اما سایرین آن را دوست ندارند. کریستیانو خیلی روی این چیزها تمرکز دارد و آشپزها هم سعی می‌‌کنند به او کمک کنند.

چند روز قبل هم لی گرانت دروازه‌بان سوم تیم منچستریونایتد فاش کرد که کریستیانو رونالدو قصد دارد تغییراتی را در رژیم غذایی هم‌تیمی‌‌هایش اعمال کند که یکی از آنها حذف یا سبک کردن دسر بعد از غذای بازیکنان در وعده شام در شب پیش از بازی‌های تیم است. او گفت: ما داریم به عادات غذایی او نگاه می‌کنیم و خب مسلماً او سالمترین و تمیزترین غذاهایی که شما می‌توانید تصور کنید را مصرف می‌کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: