پایگاه خبری خانه فوتبال:

پرسپولیس باید ۲۴ مهر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در عربستان به مصاف الهلال برود. این تیم عربستانی در مرحله قبلی موفق شد استقلال، دیگر تیم مطرح ایران، را شکست دهد.

به گزارش فرارو، با وجود جوسازی‌ای که در رسانه‌های مختلف درباره قدرت تیم الهلال شکل گرفت، در دیدار برابر استقلال مشخص شد این تیم آن قدر که در رسانه‌ها قوی است در زمین مسابقه نیست. در واقع بالانس نبودن خطوط مختلف تیم الهلال عمده‌ترین دلیلی است که پرسپولیس را امیدوار می‌کند. الهلال با استفاده از بازیکنان با کیفیت خارجی، خط میانی و هجومی بسیار خوبی دارد، ولی همان قدر در خط دفاعی متزلزل است. این مورد درست همان جایی است که شاید پرسپولیس را برآن دارد تا تصمیمی عجیب برای دیدار با الهلال بگیرد.

در واقع کادر فنی پرسپولیس با آنالیز خط دفاعی الهلال به خوبی از نقاظ ضعف این تیم آگاه شده، ولی برای لطمه زدن به این خط دفاعی نیاز به یک بازی هجومی است. ارائه بازی هجومی از سوی پرسپولیس با توجه به مهره‌هایی که یحیی دارد کار دشواری نیست، ولی مشکل اینجاست که اگر تمرکز پرسپولیس روی بازی هجومی باشد آن وقت ممکن است خط حمله زهردار این تیم، برای پرسپولیس دردسر ایجاد کند. البته که جمع بندی نهایی درمورد اینکه پرسپولیسی تهاجمی و با ترکیبی عجیب پا به میدان بگذارد قطعا به عهده یحیی گل محمدی است. او تا آن زمان فرصت دارد تا با آنالیز دقیق‌تر الهلال، تصمیم بگیرد تیمش را با رویکرد تهاجمی به زمین بفرستد یا احتیاط پیشه کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: