پایگاه خبری خانه فوتبال:

حسن اشجاری، مدافع چپ سال‌های نه‌چندان دور تیم‌های فوتبال استقلال، پاس و استیل آذین، درباره تغییرات مدیریتی باشگاه استقلال و حضور آجرلو در این تیم به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت:  سردار آجرلو از جنس فوتبال است و سالیان سال در فوتبال ایران مدیریت کرده و به همین دلیل هم عملکرد بهتری نسبت به مدیران قبلی خواهد داشت. با او در استیل آذین کار کرده‌ام و نکته مهم فوتبالی بودن او است. سردار آجرلو می‌تواند رابطه پرتنش و ضعیف همیشگی مربی و مدیر در استقلال را از بین ببرد که این یک حُسن است.

او درباره مهم‌ترین مشکلات استقلال افزود:  ساختار استقلال باید درست شود. باشگاه بزرگی مثل استقلال وقتی هنوز یک زمین تمرین مناسب، یک سالن بدنسازی و امکاناتی درخور شان ندارد حتی اگر قهرمان جهان هم شوید چه فایده‌ای دارد؟ نباید درمان مقطعی صورت گیرد و این مساله به کار استقلال نمی‌آید. اگر من مدیر استقلال بودم ساختار را درست می‌کردم حتی اگر چند سال هم قهرمان نشوم.

مدافع چپ اسبق استقلال درباره وضعیت فنی آبی‌پوشان تهرانی و حضور گابریله پین عنوان کرد:  حضور یک مربی درجه یک می‌تواند به افزایش دانش فنی کمک کند. این مربیان می‌توانند به عنوان نفر دوم به تیم به شدت کمک کنند و پین هم با رزومه خوبش می‌تواند به مجیدی کمک کند. حُسن فرهاد این است که از شکست لذت نمی‌برد. او یک مربی جوان و با انرژی است و عملکردش با توجه به حضور در تیم‌هایی که خودش نبسته خوب بوده و تصور می‌کنم با توجه به اینکه برای اولین بار او خودش تیم را ساخته می‌تواند موفق شود و پس از سال‌ها استقلال را به قهرمانی برساند.

اشجاری درباره عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت:  این تیم نیاز به تقویت دارد. تیمی چون استقلال که همه از آن انتظار قهرمانی دارند باید از نظر فنی بار بالایی داشته باشد. استقلال و پرسپولیس و سپاهان جای آزمون و خطا نیستند. اینجا کسی به بازیکنان جدید چیزی یاد نمی‌دهد و آن‌ها باید خودشان را نشان دهند و ستاره شوند. درباره پست خودم در سمت چپ باید بگویم در فوتبال دنیا بازیکن چپ پا به طور کلی کم است و در ایران این ماجرا بیشتر به چشم می آید هرچند که شنیدم برای این پست قرار است بازیکن خارجی جذب شود.

هم‌تیمی سابق مجیدی درباره مدعیان لیگ امسال و شانس قهرمانی استقلال گفت:  سپاهان سال گذشته جام را از دست داد اما امسال از نظر ساختار و حرفه‌ای بودن یک رقیب جدی برای استقلال و پرسپولیس است. تصور می‌کنم شانس قهرمانی استقلال، پرسپولیس و سپاهان از دیگر تیم‌ها بیشتر است. امیدوارم استقلال قهرمان شود. پس از فصل 92-91 که ما قهرمان شدیم دیگر این تیم قهرمان نشده و هواداران به شدت تشنه قهرمانی هستند. حداقل از زمان حضور سردار آجرلو استقلال مشکل مدیریتی ندارد و امیدواریم استقلال با مجیدی قهرمان شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: