پایگاه خبری خانه فوتبال:

بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر از روز گذشته آغاز شد و امروز نیز با برگزاری 3 دیدار ادامه پیدا می کند که در یکی از مهمترین دیدارها، استقلال در استادیوم آزادی  به مصاف هوادار می رود تا بدین شکل و به صورت رسمی، از استقلال مدل 1400 با مربیگری فرهاد مجیدی رونمایی شود.

مجیدی در بازی های دوستانه و دیدارهای پایان فصل گذشته نشان داد که همچنان بر روی استفاده از سیستم 3 دفاعه تیمش تأکید خاصی دارد ولی با توجه به شرایط حریفان و مهره های در دسترسی، از دو سیستم 352 و یا 3421 استفاده می کند و باید دید برای اولین بازی در فصل جدید، او چه تدابیری را اندیشیده است.

* حسینی ادامه دهنده راه فصل قبل

سیدحسین حسینی که در هفته های پایانی لیگ گذشته به ترکیب اصلی آبی پوشان راه پیدا کرد و اتفاقا عملکرد خوبی را نیز از خودش به نمایش گذاشت، امروز درون دروازه تیمش قرار خواهد گرفت. سنگربان استقلال که اکنون دیگر به یکی از بازیکنان باتجربه و کاپیتان تیمش تبدیل شده، همچون نخستین دیدار تیمش در لیگ قبل، فصل را با حضور در ترکیب ثابت آغاز می کند.

* ترکیب 3 دفاعه با یک ابهام

سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند زوج خوبی را در خط دفاعی استقلال تشکیل داده اند. به طور کلی مهره های استقلال در این پست توانمند و با کیفیت هستند و مجیدی می تواند مطابق نظراتش، گزینه های دلخواه خود را به بازی بگیرد. یزدانی و مرادمند امروز نیز مطابق دیدارهای قبلی به میدان خواهند رفت و فرهاد برای انتخاب نفر سوم، از بین دانشگر و آقاسی یک نفر را در ترکیب قرار می دهد.

* سه بازیکن جدید در خط میانی

انتظارات از جعفر سلمانی در بازی با الهلال بالا بود اما این بازیکن نتوانست در ترکیب آنچنان تیمش موثر باشد که دلیل آن نیز تازه اضافه شدن او به جمع شاگردان مجیدی و نداشتن هماهنگی با هم تیمی هایش بود. حالا این بازیکن در یک ماه گذشته تمرینات و دیدارهای تدارکاتی زیادی را با استقلالی ها انجام داده و امروز در پی اثبات توانایی هایش است.

زبیر نیک نفس دیگر بازیکن جدید استقلال در خط میانی است. هافبک فصل گذشته فولاد که در جمع شاگردان نکونام عملکرد خوبی داشت، امروز در کنار آرش رضاوند و امیرحسین حسین زاده به میدان می رود. در سمت راست نیز همچون همیشه وریا غفوری کاپیتان آبی ها انجام وظیفه می کند.

* امین، زوج جدید مطهری

استقلال به دنبال جذب مهاجم خارجی است و فورواردهای فعلی این تیم نیز به دنبال محکم کردن جای خود در ترکیب اصلی هستند. امین قاسمی نژاد که انتقال پر سر و صدایی به استقلال داشت، امروز در کنار ارسلان مطهری بازی خواهد کرد. مطهری که پس از جدایی دیاباته و قایدی بار سنگینی را روی دوشش حس می کند، قصد دارد گلزنی را از همان هفته نخست آغاز کند.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با هوادار:

سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – محمدحسین مرادمند – عارف آقاسی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – امیرحسین حسین زاده – وریا غفوری – جعفر سلمانی – امین قاسمی نژاد – ارسلان مطهری

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: