پایگاه خبری خانه فوتبال:

  یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول  پس از برد ۵ بر صفر شاگردانش در  اولدترافورد  مقابل تیم  منچستریونایتد  به تمجید از آنها به خصوص ستاره‌های خط حمله سرخپوشان مرسی ساید از جمله محمد صلاح که هت‌تریک کرد پرداخت و گفت: نتیجه بازی دیوانه‌کننده است. کاری که بازیکنان ما در یک سوم دفاعی حریف انجام دادند، جنون‌آمیز بود. ما پرس را از خط حمله آنها آغاز کردیم و به این ترتیب توپ‌ها را راحت‌تر پس می‌گرفتیم و گل‌هایی فوق‌العاده زدیم. من پرسیدم که آیا قبلاً سابقه داشته است که چنین نتیجه‌ای برای این بازی رقم بخورد یا نه. اگر چنین نتیجه‌ای تا به حال رقم نخورده باشد، پس مدتی طول می‌کشد که دوباره شبیه آن را ببینیم. ۵ بر صفر! من از این خوشحال‌تر نمی‌توانم باشم. این استثنایی است، به معنای واقعی خارق‌العاده.

این قاطعانه‌ترین برد تاریخ لیورپول در خانه رقیب دیرینه بود و کلوپ هم از آن به‌عنوان نتیجه‌ای یاد کرد که در تاریخ این باشگاه به یادگار خواهد ماند.

سرمربی آلمانی لیورپول افزود: این گروه از بازیکنان همیشه می‌خواستند که فصل خودشان را در تاریخ بسیار غنی این باشگاه بنویسند. با پیروزی امشب بخشی کوچک از این کار صورت گرفت، چرا که مردم در آینده تا مدت‌ها درباره‌اش صحبت خواهند کرد. از این بابت صد درصد مطمئنم، چون چنین نتیجه‌ای دیگر به این زودی‌ها تکرار نخواهد شد، البته اگر هرگز تکرار شود. ما در استفاده از موقعیت‌ها بسیار حرفه‌ای و بی‌رحم بودیم. پرس از جلوی بازیکنان‌مان عالی بود. بازی تیمم تمام آن چیزی بود که یک مربی می‌خواهد از بازیکنانش ببیند.

بی‌رحمی لیورپول‌ها در تحمیل سنگین‌ترین شکست فصل منچستریونایتد سرمربی آنها اولگنار سولسشایر را بیش از پیش در معرض فشار و انتقاد قرار داد. کلوپ در پاسخ به این سؤال که آیا با همتای نروژی‌اش ابراز همدردی می‌کند یا خیر هم گفت: البته. تنها چیزی که الان نمی‌خواهم این است که جای سولسشایر باشم. بعد از باختن یک دربی، جواب دادن به سؤالات برای یک مربی سخت‌ترین چیز است. پس مطمئنم که او الان لحظات خوبی را سپری نمی‌کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: