پایگاه خبری خانه فوتبال:

نیوشا ضیغمی بازیگر ایرانی است.نیوشا ضیغمی بعد از عمل جراحی با تغییرات بسیاری همراه بود. همسر نیوشا ضیغمی تاجر نقره است. نیوشا ضیغمی سابقه تهیه کنندگی دارد. نیوشا ضیغمی مدل شد.

جراحی نیوشا ضیغمی

تصویری باورنکردنی از نیوشا ضیغمی قبل از عمل زیبایی بینی در فضای مجازی منتشر شد. عکسی از نیوشا ضیغمی بازیگر مطرح سینما با چهره ای بسیار متفاوت قبل از عمل جراحی بینی او در کنار پدرو مادرش به اشتراک گذاشته شد.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی کیست؟

 او در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او دیپلم معماری دارد ولی بدلیل اینکه در دانشگاه سراسری روانشناسی کودک قبول شد ترجیح داد در این رشته ادامه تحصیل بدهد و بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت.

نیوشا ضیغمی از آن دست بازیگرانی ست که در میان بازیگران جوان سینما و تلویزیون توانست در مدت زمان کوتاهی به شهرت برسد و جایگاه مناسبی را برای خود دست و پا کند. او از چهره های پرطرفدار و محبوب سینما محسوب می شود.

نیوشا ضیغمی بازیگر تقریبا پر کار سینمای ایران در حال فیلمبرداری نقش یک بیمار سرطانی است.او عکس گریم بیمار مبتلا به سرطان را در صفحه شخصی اینستاگرام خود گذاشته است.

نیوشا ضیغمی

مهریه نیوشا ضیغمی

آرش این ویژگی خوب را دارد که با احترام برخورد می کند و همراه و دوست واقعی من است. خیلی طول کشید که او را انتخاب کردم اما شرط و شروطی نگذاشتم که به زور آنها رابطه را حفظ کنم. مهریه ام یک سکه است. نمی توانم درک کنم که 2 خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می زنند.

نیوشا ضیغمی

مادر شدن نیوشا ضیغمی

پدر و مادر شدن تصمیم بسیار بزرگی است و شما برای رسیدن به این تصمیم باید از هر جهت آمادگی داشته باشید. تا به امروز من هنوز این آمادگی را در خودم حس نکردم به همین جهت این موضوع را به زمان دیگری موکول کردیم هرچند که مدتی قبل شایعه شده بود که من در انتظار بچه دار شدن هستم و به زودی صاحب فرزند دختری می شوم. شنیدن این شایعات بی اساس در نوع خودش واقعاً ناراحت کننده است.

ونمایی راز تناسب اندام نیوشا ضیغمی و گلزار ، شاید برایتان جالب باشد که بدانید بازیگران محبوب و سوپراستار سینما محمدرضا گلزار و نیوشا ضیغمی چه سبک زندگی برای سلامت و تناسب اندام خود انتخاب کرده و دنبال می کنند.

این فکر که شاید شخصیت های مهم سینما و رسانه زندگی و حتی برنامه غذایی عجیبی دارند شاید درست نیاشد اما اینکه انها بهتناسب اندامشان مانند همه انسان های دیگر اهمیت خواصی میدهند اشتباه نیست.

 کتر سعید ساسانی، متخصص طب ورزشی و تغذیه، عضو کمیته پزشکی فدراسیون جهانی بدنسازی (IFBB) و دبیر کمیته پزشکی فدراسیون آسیایی تناسب اندام و بدنسازی (AFBF) برنامه تناسب‌اندام چند چهره سینمایی و ورزشی را تنظیم کرده است.

او اهداف هر یک از این افراد و البته برنامه غذایی و ورزشی آنها را توضیح می‌دهد و در پایان یک برنامه چربی‌سوزی برای خوانندگان ایده‌آل درنظر گرفته تا با دنبال کردن آن اندامی متناسب و سالم داشته باشند.

نیوشا ضیغمی

هدف ورزشکاران و هنرمندان متفاوت است

ورزشکاران برای کسب مهارت‌های بیشتر و آمادگی بالاتر در ورزش، تمرینات بدنسازی و رژیم‌های غذایی را دنبال می‌کنند؛ درصورتی‌که چهره‌های هنری به‌دنبال هدف دیگری هستند. در واقع اولین معضل چهره‌های هنری این است که هنگام فیلمبرداری نمی‌توانند برنامه ورزشی و تغذیه مناسبی را دنبال کنند و درنتیجه ممکن است دچار اضافه وزن و چاقی شوند یا تناسب‌اندام‌شان به هم بخورد.

نیوشا ضیغمی

به همین دلیل از پایان فیلمبرداری به متخصص مراجعه می‌کنند تا با دنبال کردن رژیم و برنامه‌هایی که گاهی اوقات سفت و سخت هستند، به تناسب‌اندام و وزن مناسب برسند. مهرداد پولادی، فوتبالیست و مسلم دارابی، از چهره‌های قوی‌ترین مردان ایران از جمله ورزشکارانی هستند که برنامه‌های مرا دنبال کرده‌اند اما چند چهره هنری هم نسبت به تناسب‌اندام‌شان اهمیت می‌دهند که بهتر است با برنامه‌های‌شان آشنا شوید.

نیوشا ضیغمی

حمله به صدف طاهریان

خانم ضیغمی در گفتگویی با یکی از رسانه ها در خصوص صدف طاهریان که از پشت پرده فساد در سینما حرف زده بود گفت ؛ ایشان را بازیگر نمی دانم.

بنظرم اسمشان را اصلا نیاورید چرا که اصلا بازیگری نیستند ، واقعا نمی دانم چه زمان بازیگر بودند فقط تصاویری از او در اثری دیدم که نقش مهمی هم در آن نداشت.

چرا ما یک آدم الکی را بزرگ می کنم ، خود ما این آدم های بی مغز را بزرگ می کنیم.

نیوشا ضیغمینیوشا ضیغمی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: