پایگاه خبری خانه فوتبال:

مجله «فرانس فوتبال» طبق روال هر سال، شب گذشته (دوشنبه) اقدام به معرفی برترین بازیکن جهان کرد که بر این اساس لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن با کسب 613 امتیاز به عنوان بهترین فوتبالیست سال 2021 معرفی شد و برای هفتمین بار برنده این عنوان شد.

مسی در حالی برنده این عنوان شد که روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ  با 580 امتیاز رتبه دوم را به خود اختصاص داد، کسی که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان فوتبال شایسته‌ترین گزینه برای کسب توپ طلا در سال جاری بود و سال گذشته (این مراسم سال گذشته به دلیل همه‌گیری کرونا برگزار نشد) هم این عنوان باید به او می‌رسید.

این مهاجم لهستانی و 33 ساله فصل 20-2019 موفق شد در 47 بازی 55 گل برای بایرن به ثمر برساند و فصل گذشته هم در 40 بازی 48 گل‌زده به نام خودش به ثبت رساند. او در فصل جاری هم روی فرم و شکل خوبی است و در 20 بازی 25 گل برای باواریایی‌های به ثمر رسانده است.

اولیور کان در واکنش به انتخاب فوق‌ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن به عنوان برنده توپ طلا در سال 2021 و دوم شدن مهاجم لهستانی‌ بایرن گفت: به لیونل مسی تبریک می‌گویم، اما لواندوفسکی لایق توپ طلا و انتخاب به عنوان مهاجم سال بود چون او سال‌هاست که هر روز عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهد.

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ تصریح کرد: حتی بدون توپ طلا، لواندوفسکی مدتهاست که در صدر فوتبال جهان قرار گرفته است. هیجان‌زده هستم که ببینم روبرت در آینده چه رکوردهایی با باشگاه ما خواهد زد. او دوباره نامزد توپ طلا در سال آینده خواهد شد.

لیونل مسی هم پس از کسب هفتمین توپ طلایش در بخشی از صحبت‌هایش اظهار داشت: می‌خواهم به روبرت لواندوفسکی اشاره کنم، رقابت با تو باعث افتخار بود. همه می‌دانند و ما قبول داریم که تو برنده سال گذشته توپ طلا بودی. فکر می‌کنم فرانس فوتبال باید توپ طلای 2020 را به تو اهدا کند، تو شایسته آن هستی و باید آن (توپ طلای سال گذشته) را در خانه داشته باشی.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: