پایگاه خبری خانه فوتبال:

وام فوری دارای شرایط مناسبی است. وام فوری در برخی از بانک ها پرداخت می شود. وام فوری دارای مدت بازپرداخت به نسبت طولانی است. وام فوری دارای سود کمتری است. شرایط وام فوری جدید را در ادامه می خوانیم.

وام فوری

شرایط دریافت وام فوری جدید

شرایط وام‌دهی بانک‌ها به مشتریان در حال حاضر سخت است و متقاضیان دریافت وام باید شرایط پیش از دریافت وام را رعایت کنند تا بتوانند مشمول دریافت وام از بانک شوند.

بانک تجارت در طرح آنی خود به متقاضیان تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات می‌دهد. اما شرط دریافت این وام چیست؟

متقاضی دریافت این وام باید در بانک تجارت حساب سپرده بلند مدت باز کند و با توجه به انتخاب مشتری سود سپرده می‌تواند یکی از اعداد ۵، ۱۰ و ۱۵ باشد.

شرایط دریافت وام با سود ۴ درصد

یکی از شرایط مهم و اصلی بانک تجارت برای دریافت وام فوری بدون ضامن، مسدوی سپرده است. همچنین ابطال سپرده قبل از سررسید تسهیلات منوط به تسویه کامل قرارداد است.

مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات از ۱۲ تا ۶۰ ماه با توجه به میزان سود و میزان تسهیلات درخواستی متغیر است.

بانک نسبت به سپرده مشتری به او وام پرداخت می‌کند، البته در طرح تسهیلاتی آنی، نسبت مبلغ وام به میزان سپرده بین ۶۰ تا ۸۵ درصد متغیر است.

اگر متقاضی وام ۳۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۶۰ ماهه و سود چهار درصد را از بانک دریافت کند ماهانه اقساط این وام پنج میلیون و ۵۲۴ هزار تومان می‌شود.

البته اگر مشتری بخواهد با بازپرداخت ۳۶ ماهه تسهیلات خود را تسویه کند، باید با سود هفت درصد اقساط را پرداخت کند که ماهانه ۹ میلیون و ۲۶۳ هزار تومان می‌شود.

در این طرح اگر مشتری بخواهد با نرخ سود ۱۵ درصد سپرده‌گذاری کند، مدت بازپرداخت وام از ۱۲ تا ۳۶ ماه متغیر خواهد بود. همچنین نرخ سود تسهیلات ۱۸ درصد محاسبه می‌شود. علاوه بر آن سپرده مشتری هم باید نزد بانک بلوکه بماند. با این شرایط مشتری نمی‌تواند وام ۳۰۰ میلیونی دریافت کند و با توجه به میزان سپرده، وام تا سقف ۲۰۰ میلیون پرداخت می‌شود.

با این شرایط دریافت وام از بانک به صرفه نیست زیرا اقساط بالا، سپرده‌گذاری بلندمدت در بانک و بلوکه شدن پول سپرده‌گذار در بانک به ضرر مشتری تمام می‌شود.

بانک هایی که وام 100 میلیونی پرداخت می کنند

 برخی از بانک‌های فعال در شبکه بانکی در طرح‌های تسهیلاتی خود، وام خرید کالا با کارت‌های اعتباری به مشتریان خود می‌دهند. اما کدام بانک‌ها وام خرید کالا می‌دهند و مبالغ این وام‌ها چقدر است؟

بانک رفاه

این بانک تسهیلاتی را به منظور خرید لوازم خانگی، اداری و… بدون نیاز به سپرده‌گذاری و میانگین حساب می‌دهد. سقف وام پرداختی این بانک ۵۰ میلیون تومان است و متقاضیان تا حداکثر ۳۶ ماه این وام را پرداخت کنند.

نرخ سود این تسهیلات هم ۱۵ درصد تعیین شده و ماهانه متقاضی باید یک میلیون و ۷۳۳ هزار تومان قسط بپردازد.

یکی از شروط دریافت این وام این است که متقاضی  مجاز است تا از برندهای ایرانی، کالای ایرانی خریداری کند.

بانک انصار

بانک انصار در طرح وام خرید کالا خود تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام می‌دهد. مبلغ این وام برای زوجین ۱۰۰ میلیون تومان است یعنی هر یک از زوج‌ها می‌تواند ۵۰ میلیون تومان وام دریافت کند.

مدت بازپرداخت این تسهیلات، در قالب اقساط ۴۸ ماهه با سود ۱۵ درصد است. این تسهیلات در قالب کارت اعتباری به متقاضی پرداخت می‌شود. در این طرح افراد تنها می‌توانند کالای ایرانی از فروشگاهایی که بانک مشخص کرده است خریداری کنند.

بانک مهر ایران

در این طرح مشتریان بدون نیاز به سپرده‌گذاری می‌توانند، با توجه به سهمیه ماهانه شعب، از وام قرض‌الحسنه برای خرید کالا یا خدمات استفاده کنند.

همه افرادی که قصد خرید کالا یا خدمات دارند می‌توانند به جای خرید نقدی، از خرید اقساطی بدون سود در این طرح استفاده کنند.

این تسهیلات با سود چهار درصد اعطا می‌شود. تعداد اقساط طرح کالا کارت هم یکی از حالت های ۶ ،۹ ،۱۲ و ۱۸ ماهه است. حداکثر مبلغ این وام هم ۵۰ میلیون تومان است.

 بانک ملت

این بانک تا سقف ۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۲ ،۲۴ و ۳۶ ماهه و با نرخ سود ۱۰، ۱۴ و ۱۵ درصد وام می‌دهد. مهلت استفاده از این کارت برای خرید اقساطی از فروشگاه‌های مشخص شده توسط بانک ملت، ۱۲۰ روز مشخص شده است.

شرایط پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی مددجویان

 آنگونه که بانک مسکن اعلام کرده وام ۱۰۰ میلیون تومانی خرید یا ساخت مسکن به مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی تعلق می‌گیرد.

اما شرایط پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد چیست؟

اولین نکته این است که وام ۱۰۰ میلیونی قرض‌الحسنه بانک مسکن فقط به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پرداخت می‌شود.

از طرف دیگر این وام مربوط به خرید یا ساخت خانه است. اگر متقاضی خواهان استفاده از این وام برای ساخت مسکن باشد، پروژه مسکونی باید حداقل دارای ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی باشد.

اما اگر متقاضی بخواهد با این وام مسکن بخرد، عمر بنای واحد خریداری شده باید حداکثر ۲۵ سال باشد.

مددجویان این دو نهاد باید برای دریافت وام مسکن قرض‌الحسنه به کمیته امداد و بهزیستی مراجعه کنند و اگر واجد شرایط باشند، به بانک مسکن معرفی می‌شوند.

اقساط وام ۱۰۰ میلیونی مددجویان

اما مبلغ وام مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی چقدر است؟ مبلغ این وام در شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۰۰ هزار نفر ۸۰ میلیون تومان است و در سایر شهرها ۱۰۰ میلیون تومان است.

آنگونه که بانک مسکن اعلام کرده، دوره بازپرداخت وام قرض‌الحسنه ۱۰۰ میلیون تومانی ۱۰ سال است اما دو سال تنفس برای آن در نظر گرفته شده است. یعنی اقساط این وام دو سال بعد از دریافت آن آغاز می‌شود. (مجموع دوره ساخت و بازپرداخت تسهیلات حداکثر ۱۰ سال باشد).

بر این اساس مبلغ اقساط وام ۱۰۰ میلیونی مددجویان حدود یک میلیون تومان در ماه است.

همچنین متقاضیان برای دریافت وام ۱۰۰ میلیونی مسکن باید مدارک شناسایی و هویتی متقاضی و مدارک عمومی ملک و مدارک شغلی و درآمدی متقاضی را آماده کنند و تحویل بانک بدهند.

همچنین معرفی یک ضامن معتبر دارای گواهی کسر از حقوق برای تضمین بازپرداخت اقساط تسهیلات الزامی است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: