پایگاه خبری خانه فوتبال:

یک زن پشت پرده خوبان عالم؛ خانم ژ طلسم می کند!
داستان های خوبان عالم هر روز عجیب تر از قبل می شود.
درست در همان روزهایی که یکی از مریدان خوبان عالم در فدراسیون فوتبال در دفاع از امیر اسکندری ادعا می کرد او جادوگر نیست و فقط کسی است که قدرت ماورایی دارد و حسابی کار «خیر» انجام می دهد، از یک منبع آگاه خبر رسید الف الف سال ها پیش شخصی به نام پدرام خ که از خویشاوندانش است را از کشور فراری داده تا ناباورانه از خودمان بپرسیم آیا فراری دادن یک کلاهبردار که پول مردم را خورده و انتقال او به آلمان هم کار نیکو محسوب می شود؟

به گزارش طرفداری، داستان الف الف که بهتر است عین الف نامیده شود، هر روز جذاب تر می شود. این مرد مرموز ساکن کلاک کرج که اواخر دهه 70 وارد ورزش شد و اوایل دهه 80 پا به فوتبال باشگاهی گذاشت حالا با قدرت گرفتن مریدانش (که اتفاقا شرکای تجاری او هم هستند) در فدراسیون فوتبال وارد عرصه فوتبال ملی شده تا به گفته خودش ثابت کند کت تن چه کسی است!

خانم ژ پشت پرده 

رییس فدراسیون فوتبال و نایب رییس اول فدراسیون به علاوه همکارانی چون محمود عبایی، جمالی، سراج، رضایی، خورشیدی و ... که با عزیزی خادم و مهرعلی قدم به فدراسیون فوتبال گذاشتند، از مریدان امیر اسکندری محسوب می شوند و غیر از محمودرضا رضایی و مجتبی خورشیدی، بقیه این افراد با علی اسکندری که همان امیر اسکندری است، شراکت تجاری هم دارند اما آنچه معلوم نیست آنها می دانند یا نه، این است که مراد آنها پشت پرده به زنی به نام ژ.ن وصل است.

خانم ژ.ن که در دهه 60 با الف الف آشنا شده، آن زمان عضو کادر درمان بوده اما در دعانویسی، باز کردن سرکتاب، رمالی و کف بینی هم ادعا داشته و بعد از وصلت با امیر اسکندری، کارش گسترش پیدا می کند. خانم ژ در طلسم کردن افراد و زبان بند و کارهای اینچنینی که خرافاتی ها به آن علاقه مند هستند، برای خود دکانی باز کرده است.

از ده حسن آباد تا عظیمیه کرج با رمالی

راست و دروغش گردن راوی که می گوید کار طلسم و جادو را ژ.ن انجام می دهد و الف الف در این زمینه ها حکم دستیار خانم ژ را دارد!

الف الف و خانم ژ سالها پیش شخصی به نام پدرام خ که کلاهبرداری کرده بود از ایران فراری دادند و در این مدت از ده حسن آباد کرج به عظیمیه کرج نقل مکان کرده اند اما خوبان عالم شهاب عزیزی خادم همچنان در همان باغ کلاک کرج پیروان و مریدان خود را می بیند! 

ماجرایی که الف الف را محافظه کار کرد

سه سال قبل برای خانم ژ اتفاقی رخ می دهد که از آن به بعد الف الف و ژ.ن به شدت محتاط شده اند! بعد از آن ماجرا که برای ژ پیش آمده و در گزارشی جداگانه حتما به آن می پردازیم، رویه آنها اندکی تغییر کرده است. این زن، عده ای را با طلسم آب سرکیسه می کند، گروهی را با طلسم خاک و باد و آتش سرکار می گذارد و از ناآگاهی آدم ها پول در می آورد. به یک عده می گوید فلان ورد را به درخت ببندند، به یک عده می گوید بهمان اوراد را در زمین دفن کنند، گروهی را با مایعات گول می زند و عده ای را با سوزاندن فلان اوراد در آتش! می گویند امیر اسکندری از این طلسم و جادوها سر در نمی آورد و کارش با رمل و اسطرلاب، اعداد و حروف ابجد و ... است.

گریه برای فوتبال

با این همه کم نیستند کسانی که می گویند الف الف تمام قدرت و نفوذش را از خانم ژ به دست می آورد و خودش باتوجه به ظاهر و باطنی که دارد، اصلا در حدی نیست که اینگونه بزرگ جلوه داده شود و در واقع عروسک گردانی که او را می چرخاند و بزک می کند و به عنوان نفس حق یا حرف هایی شبیه این به خورد مریدانش می دهد، خانم ژ است!

البته فوتبالی هایی که سراغ خوبان عالم می روند، این خانم را نمی بینند و با الف الف طرف می شوند اما پشت پرده همه کاره طلسم کردن ها و جادو و این داستان ها کسی نیست جز خانم ژ! برای فوتبالی که خانم ژ حریفان تیم ها را طلسم می کند و برخی مربیان را فریب می دهد تا با وردهای او و ترفندهای فوتی و خاکی و آبی و آتشی اش به مصاف حریفان بروند باید گریه کرد!

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: