پایگاه خبری خانه فوتبال:

درحالی که مسئولان شهری و باشگاه نفت مسجد سلیمان خواستار بازگشت سرمربی تیم به تمرینات هستند اما وی حاضر به حضور در تمرین نشد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با توجه به حمله لیدرها به رختکن نفت مسجد سلیمان بعد از بازی با نفت آبادان فراز کمالوند سرمربی این تیم به دلیل هتک حرمت به رختکن تیمش و درگیری فیزیکی با بازیکنانش به مسئولان این باشگاه و مسئولان شهری که روز گذشته با آنها جلسه داشت اعلام کرد دیگر در این تیم نمی ماند.

این درحالی است که مسئولان شهری و باشگاه نفت مسجد سلیمان به کمالوند اعلام کرده اند که او در تمرینات شرکت کند و این خواسته خود را در چند مورد پیاپی به کمالوند اعلام کرده اند اما وی تاکید دارد وقتی حرمت رختکن با هجوم چند لیدر خدشه دار می شود حاضر نیست به این تیم بازگردد.

مسئولان مسجد سلیمان حتی به سرمربی تیمشان اعلام کرده اند تمرینات در اهواز انجام شود و فقط برای بازی ها به مسجد سلیمان بروند اما باز هم کمالوند اعلام کرده حاضر نیست به تمرین برگردد.

اتفاقات عجیبی که بعد از بازی با نفت آبادان در رختکن تیم مسجد سلیمانی رخ داد مسبوق به سابقه است و پیش از این در این تیم در سالهای گذشته این مساله وجود داشته و لیدرها اقدام به درگیری های فیزیکی با بازیکنان کرده اند.

جالب است که یکی از این لیدرها بعد از اتفاق بازی با نفت آبادان در لایو اینستاگرامی به صورت علنی باز هم تهدید کرد که این کار را انجام می دهند اما در کمال تعجب هیچ نهادی بابت این تهدید علنی کاری نمی کند و چنین افرادی به راحتی به خود اجازه می دهند که اعضای تیم نفت را تهدید به درگیری فیزیکی کنند.

اوضاع به حدی است که در دو روز گذشته تمرینات تیم در اهواز انجام شده است و کمالوند هم در هر دو جلسه تمرینی غایب کرده تا ناراحتی شدید خود را از این شرایط اعلام کند.

این اتفاقات در حالی رخ داده که تیم نفتی روز پنجشنبه در آخرین بازی نیم فصل باید به مصاف استقلال در مسجد سلیمان برود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: