پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسبق ایران است.محمود احمدی نژاد هر از گاهی سوژه رسانه ها می شود.محمود احمدی نژاد چندی پیش در دبی جنجال ساز شد.محمود احمدی نژاد رئیس دولت نهم و دهم بود.ویدیویی ببینید از گاف جنجالی مترجم محمود احمدی‌نژاد در یکی از دانشگاه‌های ترکیه که به جای ترجمه صبحت‌های احمدی‌نژاد به ترکی، همه چیز را به زبان فارسی ترجمه کرد!

تصاویری از احمدی‌نژاد در پاویون‌های مختلف اکسپو ۲۰۲۰ دوبی منتشر شده و در فضای مجازی دست به دست می گردد.
او محمود احمدی‌نژاد است؛ چهره‌ای که گاه و بی‌گاه با رفتار و گفتارش برای نظام جمهوری اسلامی ایران خط و نشان می‌کشد اما همزمان در بالاترین جمع مشورتی نظام می‌نشیند تا مصلحت مردم و جمهوری اسلامی را تشخیص دهد. تصویر نشستن او پشت یک میز در پیاده‌رو برای شنیدن دردهای مردم چند روز پیش منتشر شد و ناگهان فرسنگ‌ها دورتر از بزرگ‌ترین نمایشگاه جهان در اکسپو ۲۰۲۰ دوبی سر درآورد.

 

 امضای یادگاری احمدی‌نژاد داخل برگه‌های پاسپورت یک شهروند

احمدی نژاد

احمدی نژاد
اکسپو ۲۰۲۰ دوبی که شامگاه پنجشنبه هشتم مهرماه با حضور نمایندگان ۹۰ کشور آغاز به کار کرد و شش ماه (۱۸۳ روز) ادامه خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود دست‌کم ۲۵ میلیون نفر از سراسر جهان از نمایشگاه و پاویون‌های آن بازدید کنند اما نکته اینجاست که حرفه‌ای‌ها معمولا پس از یکی دو ماه به اکسپو می‌روند تا پاویون همه کشورها کامل و برنامه‌ها اجرایی شده باشد. در این سو، احمدی‌نژاد ترجیح داده است درست دو هفته پس از افتتاحیه به اکسپو سر بزند.

احمدی نژاد
برخی منابع خبری مدعی‌اند احمدی‌نژاد پس از روی کار آمدن سیدابراهیم رئیسی گذرنامه دیپلماتیک دریافت کرده و از این رو، برای سفرهای ویژه خارجی مشکل ندارد؛ فرصتی که در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی با ندادن گذرنامه دیپلماتیک از او گرفته شده بود. این نخستین سفر خارجی احمدی‌نژاد از ۲۰۱۵ است. او آن سال به ترکیه رفته و با عبدالله گل، رئیس جمهوری پیشین دیدار کرده بود.

احمدی نژاد

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: