پایگاه خبری خانه فوتبال:

آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون ایران در نهم آذر 1363 در کرمانشاه متولد شد. علت مرگ آزاده نامداری اعلام شد. آزاده نامداری دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران بود. آزاده نامداری چند سال گذشته طی سفر به خارج از کشور حاشیه ساز شد. مرگ آزاده نامداری مردم را بسیار ناراحت کرد. متاسفانه آزاده نامداری در تاریخ 7 فروردین سال 1400 در منزل شخصی اش زمانی که تنها بود فوت کرد.

آزاده نامداری

اظهارات پلیس در پرونده مرگ مشکوک آزاده نامداری

با توجه به اظهارات همسر آزاده نامداری بررسی های میدانی باتوجه به دوربین مداربسته و بسته بودن در آپارتمان خانواده آزاده نامداری هیچ ورود و خروجی به عنف ، داخل خانه صورت نگرفته و از آنجایی که قرائن جسد هیچ اثری از وقوع قتل نداشته از جمله عدم وجود آثار ضرب و جرح، کبودی روی جسد، بهم ریختگی خانه و ... پلیس مطمئن است آزاده نامداری به قتل نرسیده است و علت مرگش فقط و فقط باید از طریق پزشکی قانونی ولاغیر مشخص شود تا پلیس و مقام قضایی ادامه تحقیقات را طبق نظریع علمی و کارشناسانه پلیس پیش ببرد.

در ادامه تحقیقات نیز اینطور مشخص شد که: همسر آزاده نامداری در تحقیقات کارآگاهان جنایی تهران عنوان داشته، ایشان به خاطر بیماری افسردگی شدید در مصرف دارو زیاده روی می کرده وگاهی 4 یا 5 قرص را همزمان مصرف می کرده است. از این رو اخباری از خودکشی آزاده نامداری یکی از فرضیه های به حساب می آید اما قطعی نیست چرا که احتمال دارد به خاطر زیاده روی در مصرف داروهای ضد افسردگی دچار مسمویت شده باشد. اما همین را هم باید منتظر بمانیم تا حدود 6 روز دیگر پزشکی قانونی پس از آزمایشات سم شناسی مشخص کند. چراکه میزان دوز دورهای مصرف شده مشخص می کند که ایشان زیاده روی کرده یا به عمد با قرص های ضد افسردگی خودکشی را انتخاب کرده است.

آزاده نامداری

پیدا شدن یادداشت در یکی از اتاق های خانه که در آن آزاده نامداری برای دخترش نوشته هایی داشته است دلایلی بر خودکشی وی حساب نمی شود و در صورتی که پزشکی قانونی علت را خودکشی بداند می توان این یادداشت را یکی از قرائن دانست. متن این نوشته مهم است چراکه تفاوت زیادی دارد شاید این نوشته ها دلنوشته ای برای دخترش باشد.

ازدواج تا جدایی آزاده نامداری با فرزاد حسنی

آزاده نامداری به همراه فرزاد حسنی صبح روز پنجشنبه 6 تیرماه 1392 با حضور در حسینیه جماران و بیت حاج حسن خمینی نوه بزرگوار امام راحل مراسم عقد خود را برگزار کردند. حاج حسن خمینی خطبه عقد این زوج هنری را قرائت فرمودند. 

اما بعد از حدود یک سال در خرداد 1393 این دو از هم جدا شدند و در تاریخ 20 مرداد 1393 خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه ای گشت.

آزاده نامداری

بیوگرافی همسر آزاده نامداری

سجاد عبادی همسر دوم مرحومه آزاده نامداری است. او در سال ۱۳۶۰ متولد شده و فارغ التحصیل رشته سیاست گذاری عمومی است. سجاد عبادی به عنوان سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه غیرانتفاعی مهر البرز فعالیت می کند. به تازگی آزاده نامداری تصویری از همسرش با یک آیگوآنا در اینستاگرام منتشر کرده است. در قسمت زیر تصویری از حیوان خانگی عجیب همسر آزاده نامداری را قرار داده ایم.

عکسی که آزاده نامداری از همسرش با یک ایگوانا در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

آزاده نامداری

همسر دوم آزاده نامداری جوانی است به نام سجاد عبادی فرزند رحیم عبادی و فریده ماشینی. نکته جالب این‌که شغل همسر او ربطی به هنر و رسانه ندارد.

سجاد متولد ۱۳۶۰ و فارغ التحصیل رشته سیاستگذاری عمومی و سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه غیرانتفاعی(غیردولتی) مهرالبرز است و پدرش قائم مقام و عضوهیات علمی همان دانشگاه.

پدر سجاد عبادی رحیم عبادی است که دارای سوابق طولانی در آموزش و پرورش است و مدتی مدیرکل آموزش و پرورش تهران بوده و معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش هم در کارنامه او به چشم می خورد. او در دولت اصلاحات به ریاست سازمان ملی جوانان رسید.

رحیم عبادی که حالا پدرشوهر آزاده نامداری است، استادیار دانشگاه فرهنگیان و عضو هیئت امناء و هیئت موسس و قائم مقام دانشگاه غیردولتی مهرالبرز اولین دانشگاه مجازی ایران است.

پدر شوهر آزاده نامداری

مرحومه فریده ماشینی مادر سجاد عبادی که هم اکنون در قید حیات نیست فارغ التحصیل مطالعات زنان از دانشگاه علامه و مهندسی شیمی از دانشگاه امیر کبیر بود بیشتر به عنوان پژوهشگر و فعال زنان شناخته می شد. ماشینی در خرداد ۹۱ و بعد از مدتی ابتلا به سرطان درگذشت.

آزاده نامداری

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: