پایگاه خبری خانه فوتبال:

ساقی حاجی پور بازیگر ایرانی است. ساقی حاجی پور با بازی در سریال پربیننده همگناه اولین کار تلویزیونی خود را به ثبت رساند. ساقی حاجی پور بازیگر تئاتر است. ساقی حاجی پور فارغ التحصیل رشته تئاتر است. ساقی حاجی پور تا به امروز ازدواج نکرده است.

بیوگرافی ساقی حاجی پور

ساقی حاجی پور هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون متولد بیست و ششمین رو از مهر ماه سال 1374 در شهر تهران می باشد وی در سریال هم گناه نقش هدیه همسر مهدی پاکدل را ایفا می کرد.

ساقی حاجی پور

فعالیت هنری ساقی حاجی پور

ساقی حاجی پور فعالیت هنری خود را در سال 1397 با تئاتر پارک شهر به کارگردانی بهزاد خاکی نژاد و نمایش شربت سینه به کارگردانی رسول کاهانی شروع کرد جدیدترین اثر ساقی حاجی پور، بازی در سریال هم گناه است وی در سریال هم گناه نقش هدیه همسر مهدی پاکدل را ایفا می کند. نقش آفرینی در این سریال باعث دیده شدن و شهرت او شد. تا پیش از هم گناه وی تجربه بازیگری نداشته است و هم گناه اولین تجربه بازیگری وی محسوب میشود. در برخی از سایت ها ساقی حاجی پور را به عنوان بازیگر سریال سایه بان معرفی کرده اند، که اشتباه است ایشان در سریال سایه بان بازی نکرده است و هم گناه اولین حضور وی به عنوان بازیگر بوده است.

زندگی شخصی ساقی حاجی پور

ساقی حاجی پور هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

ساقی حاجی پور

شروع فعالیت حرفه ای

حاجی پور بازیگری را از تئاتر شروع کرده و در تئاتر شربت سینه به کارگردانی و نویسندگی رسول کاهانی بازی کرد ، او برای اولین بار با نقش کوتاهی در سریال سایه بان به کارگردانی برادران محمودی بطور حرفه ای جلوی دوربین رفت.

تست بازیگری

ساقی حاجی پور در باره ی تست بازیگری و حضورش در مجموعه خانگی هم گناه گفت:" من طی یک پروسه 3، 4 هفته ای برای دادن تست های گوناگون برای نقش هدیه به دفتر می رفتم. و تقریباً از بین 80 نفر انتخاب شدم و جزء آخرین نفراتی بودم که برای تست رفته بودم. از آقای کیایی خیلی ممنونم که به من اعتماد کردند زیرا این نخستین کار تصویر من بود و فضای کار یک فضای کاملاً حرفه ای با آدم های حرفه ای بود و اعتماد به کسی که هیچ تجربه ی تصویری ندارد، بسیار دشوار است. از این که تونستم در تست ها قبول بشم، خداروشکر می کنم."

بازیگر مورد علاقه

عاشق هنرپیشه محبوب هالیوودی آدری هپبورن است و از میان بازیگران ایرانی گلشیفته فرهانی و ترانه علیدستی را می پسندد . وی علاقه زیادی به آدری هپبورن هنرپیشه محبوب هالیوودی دارد و در صحفه شخصی اش عکس های از وی منتشر کرده است.

نقاشی

او علاوه بر بازیگری در اوقات فراغت خود به نقاشی کشیدن میپردازد و تصاویری از آثار خود را در صفحه شخصی خود قرار داده است.

 

ازدواج ساقی حاجی پور

ساقی حاجی پور مجرد است ، و تاکنون خبری مبنی بر ازدواج وی منتشر نشده است . وی در مورد ازدواج چنین می گوید : ازدواج در اولویت وی نیست هرچند معتقد است که ازدواج از موضوعاتی نیست که روی آن برنامه ریزی خاصی داشت و گاهی ناخودآگاه افراد را درگیر خودش می کند.

اینستاگرام ساقی حاجی پور

www.instagram.com/saghihajipour

فیلم شناسی ساقی حاجی پور

نمایش خانگی

1- هم گناه ( 1398 )

تئاتر

1- پارک شهر ( 1397 )

2- شربت سینه ( 1398 )

ساقی حاجی پورساقی حاجی پور

 

ساقی حاجی پور

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: