پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت خودرو باورنکردنی است. افزایش قیمت خودرو در  محصولات ایران خودرو بیشتر محسوس بود.قیمت خودرو سوال برانگیز است.قیمت خودرو در یکی دو ماه گذشته بشدت نجومی شد.قیمت خودرو ممکن است بعد از واردات خودروهای خارجی 10 تا 12 درصد کاهشی شود.

بازنشستگان می‌توانند به صورت خرید قسطی صاحب ۱۱ مدل خودرو شوند. البته این خودروها چینی هستند و در شرایط آزادسازی واردات خودرو شاید از نگاه بعضی از فعالان بازار انتظار برای خرید گزینه‌های مدل‌های خارجی بهتر باشد.

با این حال تیگو، آریزو و ام وی ام‌های مختلف ۱۱ مدل خودرو در نظر گرفته شده در این طرح هستند.

بازنشستگانی که سازمان‌های آنها با گروه مدیران خودرو قرار داد دارند می‌توانند از طرح فروش قسطی این شرکت برای خرید انواع مدل‌های خودرو ام وی ام، تیگو و آریزو استفاده کنند. لیست این سازمان‌ها در تصویر زیر است:

111-3

پیش‌پرداخت‌های در نظر گرفته شده برای خودروها بسته به مدل خودرو ۲۰ تا ۴۵ درصد است و تسویه در یک بازه زمانی ۶۰ ماهه باید انجام شود. نرخ سود آن نیز از سوی شرکت ۲۱ درصد عنوان شده است.

اما چه خودروهایی و با چه قیمت‌هایی در این طرح وجود دارند؟ تصاویر زیر را ببینید:

111-4-1448x2048

112-1448x2048

متقاضیان برای خرید این خودروها و امکان خرید داشتن یا نه می‌توانند به اینجا مراجعه کنند. آیا با توجه به طرح آزادسازی واردات خودرو، از این طرح‌های فروش قسطی خودروهای چینی استقبال خواهد شد؟

 

منبع: تجارت‌نیوز

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: