پایگاه خبری خانه فوتبال:

ایران خودرو / آخرین روز ثبت نام ایران خودرو امروز می‌باشد. فروش فوری 3 محصول پر طرفدار ایران خودرو آغاز شد.ایران خودرو به مادران با این شرایط یارانه می دهد.ایران‌خودرو به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های صنعت ایران خودروهایی را برای تحویل فوری می فروشد.

ایران خودرو از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۲۶ اسفند، طرح فروش نقدی و بدون قرعه‌کشی خانواده هایما را آغاز می‌کند. این در حالی است که میلیاردها تومان بدهی و زیان انباشته و کیفیت پایین محصولات، خودروسازان را با انتقاداتی مواجه کرده اما آنها همچنان به طرح‌های فروش خود ادامه می‌دهند.

در این طرح، شرکت ایران خودرو، طرح فروش نقدی و بدون قرعه کشی دو محصول را با موعد تحویل حداکثر۳ ماهه فراهم کرده است.

قیمت خودرو در طرح جدید قطعی است اما در صورت افزایش بیمه، مالیات و سایر الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت آن است.

ایران خودرو

در بازار چند؟

حال سوال اینجاست که قیمت‌ها در این طرح چقدر با بازار تفاوت دارد؟

با نگاهی به این تفاوت قیمت، می‌توان برآورد کرد که اگر اتفاق ویژه‌ای در بازار خودرو رخ ندهد، در زمان تحویل خودروها، رانت قابل توجهی نصیب برندگان طرح ایران خودرو می‌شود.

هایما S۷

یکی از خودروهایی که هنگام ثبت نام در فروش فوق العاده هایما در فهرست قرار دارد، هایما S۷ پلاس توربوشارژ اتوماتیک است.

قیمت کارخانه‌ای این محصول، ۶۸۰ میلیون و ۹۹۶ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۸۲۵ میلیون تومان قیمت دارد.

هایما S۵

یکی از خودروهایی که هنگام ثبت نام فروش فوق العاده هایما عرضه می‌شود، هایما S۵ توربوشارژ اتوماتیک با گیربکس AT6 است.

قیمت کارخانه‌ای این محصول ۵۹۵ میلیون تومان است و این خودرو در بازار، ۶۷۳ میلیون تومان قیمت دارد.

اختلاف قیمت کارخانه‌ و بازار

این ارقام اختلاف قیمت بین کارخانه و بازار محصولات ایران خودرو را نشان می‌دهد.

هایما S۷ در بازار حدود ۱۴۴ میلیون تومان گران‌تر از کارخانه فروخته می‌شود.

این تفاوت در مورد هایما S۵ حدود ۷۸ میلیون تومان است./ تجارت نیوز

ایران خودرو

روش استعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو به دو صورت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد؛ یکی شیوه ارسال پیامک به شماره تلفن ثبت شده در سایت ایران خودرو در زمان ثبت نام است که برندگان قرعه کشی این پیامک را دریافت می کنند.اما به هر دلیل اگر پیامک ایران خودرو را دریافت نکردید با مراجعه به سایت ایران خودرو صفحه برندگان قرعه کشی به نشانی https://esale.ikco.ir از وضعیت خود مطلع شوید.

لینک اسامی برندگان ایران خودرو  با کد پیگیری و کد ملی

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید.

نحوه جستجو با کد پیگیری و کد ملی برندگان ایران خودرو 

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

ایران خودرو

سایت برندگان قرعه کشی ایران خودرو 
اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو از طریق پیامک و سایت ایران خودرو پس از برگزاری مراسم قرعه کشی اعلام میشود . متقاضیان برای مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی  به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند. 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو

قرعه کشی پیش فروش 7 محصول ایران خودرو با حضور نهادهای نظارتی امروز شنبه 11 دی 1400 برگزار می شود و نتایج قرعه کشی بر روی سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir منتشر می گردد. 

مهلت واریز وجه برندگان ایران خودرو پس از اعلام نتایج قرعه کشی

متقاضی باید ظرف ۳ روز پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان و دریافت پیامک، وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو واریز کند در غیر این صورت ثبت نام کان لم یکن تلقی خواهد شد.

نحوه واریز وجه برندگان قرعه کشی  ایران خودرو در پیش فروش یکساله

پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می‌کند.
الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.
قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: