پایگاه خبری خانه فوتبال:

قرعه کشی ایران خودرو ماهانه برگزار می شود. قرعه کشی ایران خودرو از متقاضیان زیادی برخوردار است. قرعه کشی ایران خودرو شرایط مناسبی دارد. قرعه کشی ایران خودرو مبلغی به عنوان پیش پرداخت دریافت می شود. شرایط جدید قرعه کشی ایران خودرو را در ادامه می خوانیم.

قرعه کشی ایران خودرو

شرایط جدید قرعه کشی ایران خودرو

 ثبت‌نام طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو در آذر و دی ۱۴۰۰ آغاز شد و هیچ گونه مبلغی به‌عنوان پیش‌دریافت، تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه‌کشی اخذ نخواهد شد؛ متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی ایران خودرو، انتخاب نشده‌اند و انتخاب شدگان در طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانستند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت نام اقدام کنند.

بر اساس بخشنامه ۴۴۱۳ ایران خودرو رانا پلاس سقف شیشه‌ای، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در این طرح عرضه شد و هم اکنون قرعه کشی این مرحله از ثبت نام با حضور نهادهای نظارتی در حال برگزاری است.

در طرح فروش جدید ایران خودرو، محصولات با قیمت قطعی زیر عرضه شدند:

رانا پلاس سقف شیشه‌ای با قیمت قطعی ۲۲۷ میلیون و ۶۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان
سورن پلاس با قیمت قطعی ۲۴۰ میلیون و ۴۰۸ هزار و چهارصد تومان
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای با قیمت قطعی ۲۳۳ میلیون و ۵۰۳ هزار و هفتصد تومان
دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با قیمت قطعی ۳۹۳ میلیون و ۹۵۶ هزار و صد تومان

در طرح فروش جدید ایران خودرو، محصولات با رنگهای زیر عرضه می‌شوند:

رانا پلاس سقف شیشه‌ای در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، خاکستری، قرمز دو پوششه و مشکی

سورن پلاس سفید و آبی کبود
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای در رنگ سفید
دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در رنگهای نقره‌ای، سفید، مشکی، خاکستری

نکته: انتخاب رنگ خودرو توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

بررسی شانس تصاحب محصولات ایران خودرو

اولین فروش فوق العاده ایران خودرو بعد از افزایش قیمت خودرو در مبدا بار دیگر شاهد حضور بیش از ۵ میلیون نفر متقاضی بود. پیش تر فروش فوق العاده این خودروساز در شهریور ماه توانسته نزدیک به ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر را به خود جذب کند. اما نکته قابل توجه این است که در فروش فوق العاده شهریورماه به رغم ثبت رکورد حضور متقاضیان، از هر ۳۹۹ نفر یک نفر امکان دریافت خودرو داشت اما در فروش فوق العاده آذرماهی این خودرو از هر ۴۸۲ نفر یک نفر شانس این را داشت که خودرو به قیمت کارخانه دریافت کند.

در فروش فوق العاده شهریورماه این خودروساز ۱۳ هزار دستگاه خودرو عرضه شد اما در آذر ماه تعداد خودروی عرضه شده ۱۰ هزار و ۵۰۰ دستگاه اعلام شد. در حالیکه حدود ۲۸ درصد محصولات ایران خودرورا در فروش فق العاده آذر ماهی این خودروساز محصولات پرتیراژ یعنی پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پارس سال و پارس با موتور TU۵ تشکیل می دهد اما حدود ۷۶ درصد تقاضا را به خود جذب کردند.

از هر خودرو چه تعداد عرضه شد؟

ایران خودرویی ها در آخرین فروش فوق العاده خود  هفت محصول را عرضه کردند. این محصولات عبارت بودند از پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما (شیشه ای)، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، تارا با گیربکس دستی، پارس سال، پارس با موتور TU۵، رانا پلاس و سمند سورن پلاس.

در میان هفت محصول یاد شده بیشترین عرضه مربوط به پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای بود. آبی های جاده مخصوص از این خودرو سه هزار دستگاه عرضه کردند. بعد از پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای، تارا با گیربکس دستی با دو هزار دستگاه رتبه دوم جدول عرضه را تصاحب کرد. خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص در فروش فوق العاده آذر ماهی خود هزار و ۵۰۰ دستگاه سمند سورن پلاس را برای انتخاب در اختیار متقاضیان قرار داد. بنابراین سمند سورن پلاس رتبه سوم بیشترین عرضه را به نام خود کرد.

هر محصول چه تعداد متقاضی را به صف کرد؟

پژو پارس با موتور TU۵ بیشترین متقاضی را به خود دید. این محصول توانست نزدیک به دو میلیون و ۱۵۰ هزار نفر، حدود  ۴۲ درصد از متقاضیان را به خط کند.

بعد از این محصول، پژو ۲۰۶ تیپ دو بیشترین تقاضا را در کارنامه خود ثبت کرد. آمارهای منتشر شده نشان می دهد بیش از ۸۵۷ هزار نفر یعنی حول و حوش ۱۷ درصد متقاضی این محصول هاچ بک (بدون صندوق) بودند.

پارس سال برای حدود ۷۸۰ هزار نفر یا عبارت دیگر برای حدود ۱۶ درصد جذابیت داشت و بعد از آن پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما با حدود ۷۰۴ هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی حول و حوش ۱۴ درصد تقاضا را به خود دید.

سه محصول تارا دستی با گیربکس معمولی، سورن پلاس و تارا پلاس به ترتیب با حدود ۲۳۲ هزار نفر (۴ درصد)، ۱۹۵ هزار نفر (۴ درصد) و ۱۴۵ هزار نفر (۳ درصد) متقاضی در قعر جدول تقاضا قرار داشتند.

شانس برنده شدن شما در فروش فوق العاده ایران خودرو چقدر است؟ | خودروهای پرطرفدار در قرعه کشی

شانس برنده شدن هر خودرو چقدر بود؟

در میان محصولات عرضه شده با توجه به تعداد متقاضی و تیراژ عرضه  برای هر دستگاه پژوپارس با موتور TU۵ از هر دو هزار و ۱۴۸ نفر یک نفر شانس برنده شدن داشت.

بعد از پژو پارس با موتور TU۵ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ قرار دارد. از هر ۸۷۵ نفر یک نفر این خودرو را برنده می شد. با توجه به تعداد متقاضی و تعداد عرضه پارس سال از هر ۷۸۰ نفر یک نفر می توانست این خود را در اختیار بگیرد. هر دستگاه پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما نیزبا توجه به تعداد متقاضی و عرضه صورت گرفته از میان هر ۲۳۵ نفر صاحب خود را می شناخت.

از هر ۱۴۵ نفر یک متقاضی می توانست برنده رانا پلاس شود. برنده هر دستگاه سمند سورن نیز از میان ۱۳۰ نفر انتخاب می شد. برای هر دستگاه تارا با گیربکس دستی نیز ۱۱۶ نفر متقاضی ثبت نام کرده بودند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: