پایگاه خبری خانه فوتبال:

مسکن در سال های اخیر با افزایش قیمت رو به رو بوده . مسکن ملی از زمان احمدی نژاد ساخته شد. مسکن ملی به منظور کاهش قیمت خانه ساخته شد . مسکن ملی ساخته شد تا افراد کم درآمد جامعه امکان خانه دار شدن برایشان محیا شود.مسکن ملی این روزهال تغییرات زیادی داشته است.​

مسکن

مدیرعامل شرکت عمران پردیس از افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در اسفندماه خبرداد.

​مهدی هدایت عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام‌شده، هم‌‌اکنون عمده تمرکز شرکت عمران پردیس در دو بخش تحویل ١۴ هزار واحد افتتاحی قبلی و رفع نقص همین واحدها است که این تحویل‌‌ها به‌‌صورت روزانه در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت عمران خاطر نشان کرد، فقط در پروژه فاز ۱۱ پردیس روزانه بیش از ۵۹ واحد تحویل می‌شود و پیش‌بینی ما این است در اسفندماه امسال ۱۰ هزار واحد دیگر در کنار تحویل واحدهای قبلی به مرحله افتتاح برسد.

هدایت ابراز امیدواری کرد با تحویل بخش عمده‌ای از این واحدها حدود ۱۲ هزار واحد دیگر تا خرداد و شهریور ماه سال آتی تحویل مالکان محترم خواهد شد.

مسکن

او تاکید کرد، در کنار افتتاح و تحویل واحدها در بخش زیرساخت‌ها و تصفیه‌‌‌خانه فاضلاب شماره دو شروع شده است که طی روزهای آینده با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی به‌‌صورت رسمی کلنگ‌زنی خواهد شد.

با موافقت اعضای کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا زمان پرداخت وام ودیعه مسکن تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا در جلسه سی و پنجم خود روز چهارشنبه  دهم دی ماه ۱۳۹۹ موافقت کرد: متقاضیانی که پیش از این مراحل ثبت نام تقاضای خود را در سامانه کارا تکمیل کرده‌اند، تاپایان بهمن ماه وام ودیعه مسکن را دریافت خواهند کرد.

همچنین در این جلسه مقرر شد: برای متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه مسکن که اجاره آنها به صورت دستی و بدون حضور در بنگاه مبادله شده، مشاورین املاک موظف هستند با دریافت حداکثر ۲۵۰ هزار تومان بدون نیاز به دریافت ارزش افزوده و با حضور موجر و مستاجر نسبت به ثبت اجاره نامه و اخذ کد رهگیری اقدام کنند.

مسکن

این مبلغ برای اجاره نامه هایی که در بنگاه ثبت شده اما کدرهگیری ندارند هزینه ثابتی معادل ۱۰۰ هزار تومان است و الزامی برای حضور مرجر در بنگاه نخواهد بود.

لازم به توضیح است تا پایان آذرماه از مجموع ۳۰۲ هزار و ۳۳۴ متقاضی دریافت وام ودیعه تاکنون ۱۴۸ هزار و ۲۱۵ نفر نزدیک به ۵۰ درصد توانسته‌اند این تسهیلات را دریافت کنند.

متقاضیانی که پیش از این مراحل ثبت نام تقاضای خود را در سامانه کارا تکمیل کرده‌اند، تاپایان بهمن ماه وام ودیعه مسکن را دریافت خواهند کرد.​

متقاضیان واجد شرایط وام ودیعه مسکن می‌توانند با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ از طریق تلفن همراه شخصی خود، نسبت به ثبت‌نام اولیه دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

وزارت راه و شهرسازی سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ را برای ثبت‌نام متقاضیان وام ودیعه مسکن، معرفی کرده است.

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات ودیعه مسکن از طریق ارسال پیامک به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ ثبت نام اولیه را انجام داده و سپس باید در زمان‌بندی اعلامی در سامانه وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.tem.mrud.ir ثبت نام کنند.

متقاضیان دریافت این تسهیلات لازم است شرایط مندرج در ماده ۱ آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی را داشته باشند که این شرایط عبارتند از داشتن فرم (ج) سبز، نداشتن سابقه مالکیت از سال ۱۳۸۴ به بعد، متاهل یا سرپرست خانوار بودن، داشتن سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا است. همچنین متقاضیان باید دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند.

متقاضیان واجد شرایط وام ودیعه مسکن می‌توانند با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ از طریق تلفن همراه شخصی خود، نسبت به ثبت‌نام اولیه دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: