یک گروه هکر اقدام به سرقت و افشای اطلاعات بازیگران سینمایی که در یک بیمارستان عمل زیبایی انجام دادند کرده است.

حمله به اسناد محرمانه عمل های زیبایی بازیگران/ آبرویمان در خطر است!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گروه هکری در انگلیس طی تصمیمی ناگهانی اطلاعات یک بیمارستان مشهور را که سلبریتی ها و چهره های معروف سینما و تلویزیون در آن جا عمل زیبایی انجام می دادند هک کرد.

این گروه باج افزار که معروف به REvil که متشکل از هکرهای حرفه‎ای است این بار با هک کردن اطلاعات یک بیمارستان در انگلیس که بیشتر مراجعه کنندگان آن افراد مشهور و ستاره‌های سینما و تلویزیون هستند اعلام کرده به اطلاعات و تصاویر قبل و بعد از عمل چهره‌های مشهور دسترسی پیدا کرده و به زودی آن‌ها را منتشر خواهد کرد.

هک اطلاعات بازیگران سینما از یک بیمارستان

در پی این ادعای هکر های انگلیسی ریاست بیمارستان با بیان این که برای حفاظت از اطلاعات موجود در سایت‌ها از سیستم‌های قوی و به روزی استفاده شده به بیماران و مراجعه کنندگان که اکثریت آن ها افراد مشهور سینمایی بودند اطمینان داده که شماره حساب‌ها و کارت‌های بانکی‌شان محفوظ است اما باز هم انتشار تصاویر قبل و بعد عمل جراحی زیبایی، بسیاری از این سلبریتی ها را نگران کرده است.

نگرانی سلبریتی ها از افشای عمل های زیبایی

یکی از بازیگران انگلیسی در این باره گفت که بسیار نگران است چرا که دوست ندارد عکس قبل از عملش در دسترس عموم قرار بگیرد و تاکنون سعی کرده جراحی اش را مخفی نگه دارد و حتی بسیاری از دوستان و آشنایانش از این موضوع مطلع نیستند و هک اطلاعات و عکس های قبل و بعد عملش بسیار ناخوشانید و نگران کننده است.