کد خبر : 495 / /
/

خبرمهم/محدودی تردد جدید برای تعطیلات آخر هفته اعلام شد

​سرپرست پلیس راه مازندران گفت: با توجه به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در روز جمعه، ممنوعیت تردد کرونایی در جاده‌های استان تشدید می‌شود.

خبرمهم/محدودی تردد جدید برای تعطیلات آخر هفته اعلام شد

محدودیت تردد در ایران به دلیل وجود کرونا ایجاد شد.محدودیت تردد در اکثر شهرهای ایران اجرا می شود.محدودیت تردد  به میزان درگیر بودن هر شهر به ویروس کرونا بستگی دارد.محدودیت تردد در کاهش ویروس کرونا تاثیر گذار بوده است.  اخبار محدودیت تردد  را با ما دنبال کنید. 

سرهنگ عبادی افزود: تمامی ورودی‌های استان شامل جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر، ساری - گرگان و رامسر - گیلان به روی خودرو‌های با پلاک غیر بومی بسته و علاوه بر حضور ماموران پلیس راه همه دوربین‌های هوشمند جاده‌ای نیز فعال است.

او گفت: ۳۳ هزار و ۷۰ دستگاه خودرو غیر بومی از آغاز امسال تاکنون جریمه ۵۰۰ تا یک میلیون تومان و ۱۱هزار و ۳۹۵ دستگاه هم به مبدا برگشت داده شدند.

سرهنگ عبادی افزود: بحث کنترل و اعمال قانون خودرو‌ها همچنان به قوت خود باقی است که باتوجه به این شرایط تاکید بر پرهیز از تردد‌های غیرضروری در جاده‌های شمال است.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: تردد خودرو‌های غیرمجاز در جاده‌های استان و نیز شهر‌هایی با وضع قرمز کرونایی (با اعلام ستاد مقابله با کرونا) تا یک میلیون و شهر‌های نارنجی تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا بیش از یکسال است که محدودیت یک طرفه شدن جاده های هراز ، چالوس و سوادکوه اعمال نمی شود و مسافران در هنگام بازگشت مدیریت زمان را در نظر بگیرند تا گرفتار ترافیک های سنگین نشوند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.