شایعاتی پیرامون ازدواج پنهانی علی انصاریان مطرح است که در این خبر به آن می‌پردازیم.

 زن پنهانی علی انصاریان پیدا شد! + عکس و جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی انصاریان بازیکن جنجالی و با سابقه فوتبال کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا حدود یک هفته در بیمارستان بستری بود، چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه در ۴۳ سالگی درگذشت. علی انصاریان بازیکن اسبق سرخآبی‌های پایتخت بود. علی انصاریان علاوه بر بازیکن فوتبال بود در عرصه هنر و اجرا هم فعالیت هایی داشت. علی انصاریان طرفداران بسیار زیادی دارد. علی انصاریان فوتبالیست و هنرمند کم‌حاشیه‌ای بود.

همسر علی انصاریان کیست؟

علی انصاریان

علی انصاریان در زمینه ازدواج تا کنون چندین بار با شوخی عکس‌هایی را منتشر کرد و بعد از مدتی با انتشار پیام دیگر موضوع ازدواج را یک شوخی با طرفدارانش اعلام کرد

علی انصاریان چندی پیش با انتشار یک عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت؛

خدا را شکر خدایا ممنونم ازت خوشحالی یعنی اینکه جمعه نامزدیت باشه…خدایا به امید خودت…

علی انصاریان با انتشار عکس مذکور در فضای رسانه خبر نامزدی خود را مطرح کرد

شوخی علی انصاریان درباره ازدواج و نامزدی

بسیاری از رسانه‌ها عکس‌نامزدی علی انصاریان را منتشر کردند با این عنوان که علی انصاریان جشن نامزدی خود را در سوم اسفند ماه  ۹۷ برگزار خواهد.

بعد از انتشار خبر نامزدی علی انصاریان با یک استوری دیگر همه را شوکه کرد و اعلام کرد که خبر نامزدی و ازدواج او شوخی بیش نبوده و فعلاً محکم سنگره مجردها را حفظ کرده و از طرفدارانش که بسیار عاشقانه دوست دارند او ازدواج کند تشکر کرد.

علی انصاریان در ادامه نوشت: این ازدواج همانند دیگر ازدواج ها سرکاری بود و زمانی که قصد داشتم ازدواج کنم حتماً از قبل اعلام می کنم.

این شوخی علی انصاریان با فضای رسانه و دوستدارانش بسیار دلنشین بود و البته بسیاری علاقه مند هستند که او هر چه زودتر ازدواج کند و به دسته متاهلین بپیوندد.

علی انصاریان

 

علی انصاریان مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که مدت کوتاهی را هم برای استقلال بازی کرد به دلیل ابتلا به ویروس کرونا امروز چهارشنبه در سن ۴۳ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد. او در مصاحبه ای قدیمی گفته بود: کاش قبل از مادرم بمیرم. حال او پیش از مادرش به دیار باقی شتافته و به آرزویی که داشته رسیده است.

بعد از درگذشت علی انصاریان پیشکسوت فقید فوتبال ایران، خانواده او بیانیه‌ای را درباره مراسم تشییع این بازیکن و هنرمند منتشر کردند.

در این بیانیه ضمن تشکر از تمامی اهالی فوتبال، هنر و همه مردم قدرشناس کشورمان بابت دعا در روزهای اخیر برای بهبودی و شفای کامل علی انصاریان، از همه مردم درخواست شده تا فردا در مراسم خاکسپاری این پیشکسوت فوتبال حضور پیدا نکنند.

این درخواست جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است. خانواده انصاریان از همه مردم درخواست کرده است ضمن قرائت فاتحه برای این فوتبالیست فقید و تازه درگذشته، به جهت جلوگیری از ازدحام، در مراسم خاکسپاری فردا حضور پیدا نکنند تا بعداً اتفاق ناگواری رخ ندهد.

علی انصاریان

علی انصاریان که بعد از آویزان کردن کفش ها همانند پژمان جمشیدی به سمت و سوی هنر رفت ابتدا با انتقاداتی از سوی اهالی هنر مواجه شد اما با همان خنده های دوست داشتتنی با این انتقادات کنار آمد و در نهایت جای خود را در دل هنری ها باز کرد. به خاطر معرفتی که داشت. در برنامه رامبد به این افتخار کرد که در روزهایی که پدرش به بیماری سرطان مبتلا شده بود در کنارش بود و او را تر و خشک می کرد و این بزرگ ترین افتخار زندگی اش بود. نه جام هایی که بر بالای سر برد و نه بخیه هایی که بر سر و صورت زد. او مادرش را هم عاشقانه دوست داشت و آرزویش این بود تا روزی زنده باشد که مادرش در قید حیات باشد و دست کم مرگ مادرش را نبیند که خدا این آرزوی او را بر آورده کرد. 

علی انصاریان