پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش سایت خبر روز میترا حجار مهمان هجدهمین قسمت «همرفیق شهاب حسینی» شد. میترا حجار در «همرفیق» یک گفت‌وگوی ویژه با شهاب حسینی داشت. این بازیگر مشهدی همراه با بهترین رفیق خود در هجدهمین قسمت «همرفیق» حاضر شد.

همرفیق شهاب حسینی

بیوگرافی میترا حجار بازیگر زن ایرانی علاقمند به محیط زیست با عکس همسرش و ناگفته هایی از ازدواج تا سبک زندگی گیاهخواری اش را می خوانید.

بیوگرافی میترا حجار

میترا حجار متولد 14 بهمن 1355 در مشهد ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما از کشور آمریکا می باشد که در دبیرستان رشته ریاضی و فیزیک خواند و از 20 سالگی وارد عرصه بازیگری شد.

مهمان این هفته برنامه همرفیق

فرزند اول خانواده است و یک خواهر بنام مریم و یک برادر بنام مجتبی دارد ، پدرش آقای محمد حسن حجاز و مادرش خانم مهری جاهد می باشد.

همرفیق شهاب حسینی

همرفیق شهاب حسینی

اجرا تا بازیگری

فعالیت خود را در سال 1375 وقتی 20 ساله بود با معرفی مرحوم مسعود رسام ، بعنوان مجری برنامه ده قسمتی گپی با هنرمندان در شبکه جام و جم شروع کرد

سپس سال 1376 با فیلم غریبانه به کارگردانی احمد امینی جلوی دوربین رفت.

بیوگرافی میترا حجار بازیگر

از سینما تا شهرت

تا سال 1380 در 9 فیلم حضور موفقی داشت اما بیشتر شهرت او با اولین کار تلویزیونی اش بنام پلیس جوان به کارگردانی سیروس مقدم در سال 80 شروع شد.

از ایران تا آمریکا

در سال 1383 برای تجربه اندوزی در فضای آکادمیک حرفه ای به فرانسه رفت و سپس برای ادامه تحصیل به آمریکا مهاجرت کرد.

خودش می گوید برای پر کردن کمبودهای زندگی شخصی ، چند سال ماندم و درس خواندم.

میترا حجار در همرفیق شهاب حسینی 

سال 1383 زمانی که آمریکا بود در فیلم های «این ترانه عاشقانه نیست» به کارگردانی رحمانی رضایی ، فیلم «استلینای آبی» به کارگردانی گابریل اسکات و «شکارچی» به کارگردانی رفیع پیتز بازی کرد.

خبر بازی حجار در فیلم های آمریکایی در داخل کشور واکنش تند مسولان وقت وزارت ارشاد را به همراه داشت و حتی شایعه هایی ممنوع‌ الکاری اش به گوش رسید.

دلیل این تصمیم به انتشار عکس های غیرمتعارف حجار باز می گشت اما این بازیگر  بعد از 7 سال به ایران بازگشت و بدون مشکل ادامه فعالیت داد.

هنوز ازدواج نکرده است

با اینکه شایعاتی از ازدواج خانم حجار با سینا حجازی خواننده پاپ منتشر شده اما این خبر صحت ندارد و میترا حجاز مجرد می باشد و پسری بنام علیرضا هم ندارد.

خودش می گوید در واقع هنوز هیچ بدبختی را پیدا نکردم که خوشبختش کنم (باخنده)

عکاسی و نقاشی

به عکاسی علاقه دارد و گاهی نقاشی هم می کشد او حضور فعالی در عرصه موسیقی هم دارد که ثمره آن دکمله گویی در اجراهای لوریس چکناواریان است

سریال نمایش خانگی همرفیق (Hamrefigh Series) یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه کنندگی حسن خدادادی است؛ در هر قسمت از این برنامه، هنرمندان معروف و چهره‌های سرشناس به عنوان مهمان حضور خواهند داشت؛ این برنامه هر پنجشنبه ۹ شب از سایت دوستی ها منتشر میشود؛ این برنامه با حضور تماشاگران و با رعایت پروتکل‌هاى بهداشتى ضبط شده است.

درباره همرفیق شهاب حسینی
همرفیق شهاب حسینی

«همرفیق» به کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی هر پنجشنبه ساعت ۹ شب به صورت اختصاصی در نماوا منتشر می‌شود.  

برنامه «همرفیق» هر پنجشنبه از نماوا پخش می‌شود.

همرفیق به صورت اختصاصی از #نماوا هر هفته ساعت ۲۱ پنجشنبه‌ها پخش می‌شود.

همرفیق شهاب حسینی 

 هادی حجازی‌فر متولد ۳۱ خرداد ۱۳۵۵ در خوی آذربایجان، بازیگر سینما و تلویزیون و کارگردان تئاتر است؛ از فیلم‌های او می‌توان ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری، به وقت شام، آتابای و منطقه پرواز ممنوع را نام برد؛ وی در جشن خانه تماشاخانه و جشن منتقدان برنده و در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد؛ هادی حجازی‌فر دانش‌آموخته پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و ورودی سال ۱۳۷۷ این دانشگاه است.

چه افرادی مهمان اختصاصی برنامه همرفیق شده‌اند؟

دعوت شدن سلبریتی‌های محبوب ایرانی در یک برنامه تلویزیونی همیشه از جذابیت خاصی برخوردار بوده است، اما کم شدن برنامه‌های گفتگو محور در تلویزیون صدا و سیما موجب می‌شود که دانلود برنامه همرفیق مخاطبان پر و پا قرصی داشته باشد. در برنامه همرفیق بازیگران و هنرمندان خوش چهره‌ای دعوت شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به افراد زیر اشاره کرد:

محسن تنابنده و احمد مهرانفر

زنده‌یاد علی انصاریان و رضا صادقی

هادی حجازی‌فر و محمدحسین مهدویان

شبنم مقدمی و مریم شیرازی

پژمان جمشیدی و سام درخشانی

نوید محمد زاده و هومن سیدی

بهرام افشاری و هوتن شکیبا

سیامک انصاری و مهران احمدی

مسلماً گفتگوی شهاب حسینی با هریک از مهمانان فوق می‌تواند به تنهایی از جذابیت‌های بسیاری برخوردار باشد، پس وقتی سبک زندگی کنونی ایجاب می‌کند، دانلود برنامه همرفیق به عنوان انتخاب خوب خود قرار دهید و با تماشای آن در کنار خانواده یا دوستان لحظات خوشی را سپری کنید. مخصوصا برنامه این هفته از همرفیق که گذشت یعنی قسمت دهم برنامه همرفیق که با حضور علی انصاریان و رضا صادقی دیدنی تر از همیشه بود، در واقع حضور زنده یاد علی انصاریان آخرین حضور او در یک برنامه و مصاحبه او بود و قطعا تماشای خنده ها و حرف های او برای آخرین بار از جذابیت دو چندانی همراه است. البته گفتنی است که قبل از پخش این قسمت از همرفیق از خانواده علی انصاریان کسب اجازه شده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: