فحاشی رکیک نفیسه روشن در استوری ! + جنجال ماشین میلیاردی نفیسه روشن

کد خبر: 1062187

استوری‌ بی‌ادبانه «نفیسه روشن» خطاب به تدوین گر برنامه «شب‌های مافیا»

فحاشی رکیک نفیسه روشن در استوری ! + جنجال ماشین میلیاردی نفیسه روشن

نفیسه روشن (متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نفیسه روشن در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده است. نفیسه روشن دارای مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی است. پدر نفیسه روشن مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود. اخیرا حاشیه هایی در فضای مجازی برای نفیسه روشن ایجاد شده است.

فحاشی رکیک نفیسه روشن به یک سینماگر

نفیسه روشن

شاید شما هم استوری «نفیسه روشن»، بازیگر زن در انتقاد از تدوین گر شب‌های مافیا را دیده باشید. او به این دلیل که در بخش پشت‌صحنه برنامه، مصاحبه‌اش را قرار ندادند، عصبانی شده و با عبارت‌های توهین‌آمیز و در یک مورد بسیار زننده، به این ماجرا واکنش نشان داده است. استوری‌ که بیش از هر چیز عصبانیت کنترل نشده خانم بازیگر را نشان می‌دهد. هرچند عصبانی شدن چیز عجیبی نیست و همه ما این تجربه را بارها و بارها در زندگی داشته‌ایم اما توهین به دیگری و انتشار آن‌ها واکنشی نیست که انتظار آن را داشته باشیم.

استایل جدید و شیک نفیسه روشن

نفیسه روشن

ازدواج مجدد نفیسه روشن صحت دارد؟

صبح امروز برخی از پیج های اینستاگرامی ازدواج مجدد نفیسه روشن را رسانه ای کردند اما ساعاتی بعد نفیسه روشن با ادبیات تندی پاسخ حاشیه سازان را داد. و گفت که از این پس به پلیس فتا علیه صفحه های دروغ پرداز شکایت خواهد کرد.

نفیسه روشن

واکنش نفیسه روشن به حواشی ایجاد شده

نفیسه روشن

بیوگرافی نفیسه روشن + مصاحبه و اینستاگرام

در این بخش بیوگرافی نفیسه روشن بازیگر مشهور سینما و تلویزیون را مرور می‌کنیم. نفیسه روشن از جمله بازیگران کم حاشیه ایرانی اسـت، او یکی از پرطرفدارترین ها می‌باشد.

نفیسه روشن متولد : 13 / 2 / 1361

نفیسه روشن

زندگی نامه نفیسه روشن

خانم روشن بازیگر جوان سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در محله باغ صبا تهران اسـت. او فرزند اول خانواده اسـت و دو برادر کوچک تر از خود دارد کـه یکی از آن ها در عرصه کارگردانی فعالیت دارد. نفیسه روشن از کودکی بـه بازیگری علاقمند بوده اسـت و آرزویش این بود کـه روزی بتوان بازیگر شود.

زمانی کـه می خواست وارد دنیای بازیگری شود خانواده‌ی او نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه مشوق او نیز بودند. نفیسه روشن ازآن گروه بازیگرانی محسوب می‌شود کـه کم کم پله هـای ترقی را طی کرد. او بازیگری رابا تئاترهای دانش آموزی آغاز کرد. نخستین تجربه رسمی بازیگری نفیسه روشن قبل از ورود بـه دانشگاه، بازی در مجموعه کمکم کن بود.

نفیسه روشن

پس ازآن در سریال روزهای بیادماندنی بـه کارگردانی همایون شهنواز درسال ۱۳۸۲ بازی کرد. بعد از پایان تحصیلات دانشگاهی خود، فعالیتش دراین عرصه را گسترش داد. در پائیز سال 82 در سریال بچه هـای خیابان بـه کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد کـه این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می‌داند.

پس ازآن در پائیز ۱۳۸۳، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال روزگار غریب را پذیرفت تجربه‌ی طللایی دیگری بر کارنامه هنری خود افزود. هر چند کـه نفیسه روشن قبل از سریال اغما در سریالهای مختلفی حضور داشت اما می توان گفت بـه واسطه آن سریال و نقش پری چهره شد.

نفیسه روشن

تحصیلات نفیسه روشن

نفیسه روشن فارغ‌التحصیل رشته فقه و حقوق اسلامی در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی اسـت. نفیسه روشن در پاسخ بدلیل ادامه ندادن رشته تحصیلی و کار نکردن در آن زمینه می گوید: از همان کودکی علاقه بـه عرصه هنر داشتم اما پدرم همیشه میگفت کـه بهتر اسـت مثل پزشک اصفهانی باشی. او یک پزشک و خواننده خوب اسـت.

نفیسه روشن

می‌توانی یک وکیل خوب باشی و بازیگری را ادامه دهی ودر آن هم خوب باشی کـه اگر در بازیگری بـه مشکلی برخوردی، یک تحصیلات آکادمیک از یک شغل دیگر را داشته باشی کـه بتوانی یک کار دیگر را هم انجام دهی. اما هیچوقت پیش نیامد کـه دو شغله بودن را حفظ کنم. حقوق، رشته ای اسـت کـه برای وکیل شدن یا قاضی بودن باید جذبه ای را داشته باشید.

نفیسه روشن

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها