عکس بازیگران سریال پایتخت و همسرانشان در این بخش با بازیگران سریال پایتخت و همسرانشان آشنا می شویم.

عکس دیده نشده از بازیگران سریال پایتخت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

عکس بازیگران سریال پایتخت  در کنار همسرانشان را مشاهده کنید. سریال پایتخت که فصل هفتم خود را خواهد داشت این بار با تغییراتی مواجه شده است. خبر‌ها در مورد سریال پایتخت حکایت از حذف دو کاراکتر سارا و نیکا دارد. سریال پایتخت درسری قبل خود بابا پنجعلی را نداشت و این بار از حذف دو کاراکتر دیگر خبر مخابره می‌شود.کاراکترهای سریال پایتخت بسیار محبوب هستند و برای مردم خیلی جالب است که با زندگی واقعی آنها آشنایی داشته باشند.

سریال پایتخت

در این مطلب ما عکس بازیگران سریال پایتخت و همسرانشان را به اشتراک می گذاریم. با ما همراه باشید.

نقی معمولی

سریال پایتخت

هما سعادت

سریال پایتخت

ارسطو عامل

سریال پایتخت


تصاویر باورنکردنی و خاص از باران کوثری


رحمت امینی

سریال پایتخت

فهیمه معمولی

سریال پایتخت

بابا پنجعلی

سریال پایتخت

بهبود فریبا

سریال پایتخت

نکاتی درباره سریال پایتخت

سریال پایتخت از معدود سریال های داخلی است که تا 6 فصل ادامه پیدا کرده و با پخش هر فصل آن به تعداد مخاطبانش اضافه شده است. پیام اصلی این سریال (خانواده و دوستی) است، در هر فصل از سریال پایتخت جدای از تمام حواشی ما زندگی خانواده ای مازندرانی را می بینیم که سادگی و صمیمیت آنها زبانزد خاص و عام است. آنها احترام به بزرگترها و تربیت درست فرزندان را از پایه های زندگی می دانند.

سریال پایتخت 4 سال پیاپی در ایام نوروز پخش شد، اما دو فصل پایانی پس از وقفه ای نسبتا طولانی به پخش رسیدند و فصل 5 در ایام ماه مبارک رمضان پخش شد. همچنین قرار بود در نوروز 98 یک قسمت از این سریال در قالب فیلم سینمایی پخش شود که با درگذشت خشایار الوند نویسنده این سریال، این فیلم سینمایی هرگز به مرحله تولید نرسید.

سریال پایتخت

فوت بابا پنجعلی یکی از شخصیت های اصلی داستان موجب ناراحتی و نارضایتی برخی بینندگان شده است. آنها می گویند: بابا پنجعلی باید حضور می داشت زیرا که رابطه او پسرش نقی می توانست برای نسل جوان یک الگو باشد، همانطور که در داستان این سریال نقی وابستگی عجیبی به پدرش دارد و هرگز به او بی احترامی نمی کند.

و در آخر، سریال پایتخت در شخصیت پردازی های خود بسیار موفق بوده است، هر کاراکتری که به فیلم نامه اضافه شده مورد توجه قرار گرفته، با نگاه کلی به سریال می بینیم که در هر فصل کاراکترهای زیادی به سریال اضافه شده اند که همگی آنها به سرعت در بیم مردم محبوب شده اند، تا اینجا کاراکتر (بهروز) که در فصل 6 به سریال افزوده شده هواداران بسیاری پیدا کرده است.

سریال پایتخت