کد خبر : 2970 / /
/

گفته می‌شود کرونای حمید هیراد از نوع انگلیسی است و به دلیل ضعف جسمانی به بیمارستان منتقل شده است؛ با توجه به این موضوع که او به بیماری سرطان نیز مبتلا است.

حمید هیراد خواننده خوش صدای کشورمان در سبک پاپ می باشد. حمید هیراد فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تاسیسات صنعتی می باشد. حمید هیراد فعالیت خود را با شعر و ترانه سرایی شروع کرد. حمید هیراد از سنین نوجوانی به موسیقی و خوانندگی علاقه مند بوده است. حمید هیراد علاوه بر خوانندگی به یادگیری پیانو، گیتار و انواع آلات موسیقی سنتی مسلط است. 

حمید هیراد (خواننده موسیقی پاپ) به کرونا مبتلا شد. او به دلیل ضعف جسمانی به بیمارستان منتقل شده است

حمید هیراد به کرونا مبتلا شد

 حمید هیراد (خواننده موسیقی پاپ) به کرونا مبتلا شده و حال در بیمارستان بستری است.

گفته می‌شود کرونای حمید هیراد از نوع انگلیسی است و به دلیل ضعف جسمانی به بیمارستان منتقل شده است؛ با توجه به این موضوع که او به بیماری سرطان نیز مبتلا است.

با آزروی سلامتی برای این خواننده پاپ.

حمید هیراد

بیوگرافی حمید هیراد خواننده و ابتلا به بیماری سرطان خون

بیوگرافی حمید هیراد خواننده و همسرش به همراه عکس های جدید و داستان عشق فوت شده تا ابتلا به بیماری سرطان او را می خوانید.

حمید هیراد متولد 1 بهمن 1370 در چابکسر، خواننده است.

فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تاسیسات صنعتی می باشد که فعالیت خود را با شعر و ترانه سرایی شروع کرد و حالا خواننده بوده و درگیری بیماری سختی است.

از روستای چابکسر

در روستای مُلک میان از توابع بخش چابکسر شهرستان رودسر گیلان می باشد و نام اصلی اش حمید حسین زاده با نام هنری حمید هیراد می باشد.

شروع با شاعری

از شش سالگی به موسیقی و شعر علاقمند شد.

اما بصورت جدی فعالیت خود را از سال 85 وقتی 15 ساله بود با شعرسرایی شروع کرد و خیلی زود این علاقه سمت ترانه سرایی و علاقه به خوانندگی رفت.

کلاس آواز

بعد از ترانه سرایی در اولین گام برای پرورش صدا به کلاس های موسیقی سنتی رفت و با چند کار نیمه حرفه ای استعداد خوب را محک زد اما شنیده نشد.

ورود به شرکت آوازی نو

بعد از چند وقت از آغاز فعالیت از طریق آشنایی یکی از آهنگ هایش را به حسن اردستانی مدیر شرکت آوازی نو ارسال کرد که نظر آنها را برای همکاری متقاعد کرد.

به این ترتیب او سال 1394 وقتی 24 ساله بود وارد این شرکت شد و تا یکسال روی نام هنری، استایل و نوع سبک کاری جدیدش کار شد.

اولین آهنگ تا شهرت

اولین تجربه اش در 15 اسفند همکاری با گروه پازل بند که آنها نیز جزو هنرمندان شرکت آوازی نو بودند با استقبال خود توسط مردم مواجه شد.

اما بصورت جدی اولنی آهنگ مستقل وی بنام مستم کن در اردیبهشت سال 96 وارد بازار شد و دو ماه بعد با آهنگ دلارام در همکاری دوباره به پازل بند به شهرت رسید.

کنسرت

هیراد بعد از انتشار چندین قطعه تک آهنگ حسابی مشهور شد تا اینکه 1 اردیبهشت 1397 اولین کنسرت خود را در سالن برج میلاد برگزار کرد.

حمید هیراد

موسیقی متفاوت

مهم‌ترین خصوصیت آهنگ‌ های وی را می‌ توان اشعار آن دانست، شعرهای مورد انتخاب او اکثرا دارای فضای تغزلی هستند که در سبک تلفیقی بسیار گوش نواز است.

ساز تخصص

هیراد در کنار خوانندگی دستی بر نوازندگی سازهای سنتی نیز دارد، ساز تخصصی او دف و تنبک می باشد و در نواختن سه تار هم توانایی دارد.

اتهام سرقت ادبی

یکی از روزهای سخت این خواننده اتهام سرقت ادبی بود، در 8 فروردین 97 چهل نفر از شاعران و ترانه سرایان بیانیه ای علیه سرقت های ادبی متعدد او انتشار دادند.

چند ماه بعد در مرداد 97 انتشار ویدیوی از کنسرت او نشان داد آقای خواننده پلی بک کرده و زنده نمی خواند، که همین عوامل خیلی زود او را از صحنه کمرنگ کرد.

عشقی که فوت کرد

حمید هیراد در سال 1391 وقتی 21 ساله بود عاشق شد اما کسی که دوستش داشت در حادثه ای فوت کرد و این عشق به فرجام نرسید.

ابتلا به سرطان

در اسفند 98 خبری ابتلای حمید هیراد به سرطان خون دل جامعه هنری را به شدت فشرده کرد او بیش از یکسال است که درگیر شیمی درمانی می باشد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.