بیشتر از این قضیه سکوت سعید ابوطالب به عنوان تهیه کننده و کارگردان و شخص اول این مجموعه «شب های مافیا» عجیب است!

توهین های زننده نفیسه روشن در اینستاگرام جنجال به پا کرد +استوری جنجالی نفیسه روشن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

چندی پیش نفیسه روشن در باغ وحش جنجالی صفا دشت کرج حاضر شده و با حیوانات بازی کرده بود. نفیسه روشن بازیگر جوان سینما و تلوزیون است که در اینستاگرام یک میلیون دنبال کننده دارد. نفیسه روشن بازیگر بدون حاشیه‌ای بود تا این‌که ماجرای طلاقش خبرساز شد. نفیسه روشن طرفداران بسیاری دارد. نفیسه روشن در یک لایو اینستاگرامی از طلاقش پرده برداشت و توضیحاتی داد.

نفیسه روشن

بی احترامی عجیب و غریب نفیسه روشن به تدوینگر برنامه «شب های مافیا» ساخته سعید ابوطالب در صفحه اینستاگرامش یکی دیگر از هنجار شکنی‌های جماعت سلبریتی ماب ایران است.

گویا این بازیگر از پخش نشدن مصاحبه های پشت صحنه اش در این برنامه عصبانی بوده و به همین دلیل متن تندی را علیه تدوینگر این برنامه در استوری اینستاگرامش منتشر کرده است!

با ادبیاتی به شدت سخیف و بی ادبانه نسبت به تدوینگر برنامه 3 استوری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و نوشته است (پیشاپیش از ادبیات این نوشته ها از مخاطبان معذرت می‌خواهم چون واقعا آنچنان زننده و وقیحانه است که انسان شرم می‌کند، ولی در جهت روشنگری چاره‌ای جز انتشار آن نیست، آنقدر نگفتیم که کار به اینجا رسید) :

استوری 1 : «نمی دونم تدوینگر مافیا کی بوده، حتما خصومت شخصی با من داشته، هیچکدوم از مصاحبه های منو توی سه دوره فینال نذاشته، عجب به روابط پشت صحنه سینما !»

استوری 2 : «از نگاه من پشم طلایی و تخم طلایی تعلق میگیره به تدوینگر مافیا! راجع من متاسفانه ر...د! بابا فینالیست‌ها رو کردی تو چشم مردم! هنوز نمی‌دونم کی هستی ...م به سرتاپات!!!!»

استوری 3 : «تدوینگر مافیا ! اون همه مصاحبه پشت صحنه من کو ؟ اگه میذاشتی چی ازت کم می شد؟ من اگه جای آقای ابوطالب بودم به خاطر حیثیتم از دفترم پرتت میکردم بیرون ، بابا بسه کثافت کاری های پشت صحنه سینما !»

توهین نفیسه روشن به تدوین گر شب های مافیا

نفیسه روشن

و کمی بعد  گویا تدوینگر به ایشان پیام داده و توضیحاتی ارائه کرده است، خانم بازیگر استوری دیگری منتشر می‌کند، که باز بدتر از قبلی‌ها!

استوری 4 : «  به‌به زن ارزون کار و چلمنگ مافیا پیداش شد! بدبخت وقتی من سریال اغما سال 86 کار می‌کردم تو توی ... بابات بودی!!! آقای ابوطالب عزیز این نخاله‌ها رو حذف کن لطفا.»

این میزان از بی ادبی و توهین به یک همکار در سطح عمومی واقعا حیرت‌آور است!

بیشتر از این قضیه سکوت سعید ابوطالب به عنوان تهیه کننده و کارگردان و شخص اول این مجموعه «شب های مافیا» عجیب است!

به خانم سلبریتی حرجی نیست با همین چند استوری می‌توان سطح انتظار از او را مشخص کرد ولی سعید ابوطالب با سوابق ریز و درشتی چون: نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره هفتم، چهار سال عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، مستند ساز، فعال حوزه فرهنگ و رسانه، چرا سکوت کرده‌ است؟

با توجه به گذشت چند روز از این قضیه سکوت ابوطالب تائید حرکت ناپسندیده خانم بازیگر است!

از آقای ابوطالب پرسش دارم آیا از برنامه سازی آن طرف آبی، فقط اسموکینگ و تاکسیدو پوشیدن به بازیگران را یاد گرفته اید؟ نمی‌توانید احترام به عوامل و شکل برخورد و حمایت از آنها را هم به فضای کارتان وارد کنید؟ یا حداقل کپی کنید؟

بگذارید مثالی بزنم ، برنامه تخت گاز (Top Gear) بی بی سی به استناد آمار و اعلام مؤسسه رکوردهای جهانی گینس در سال 2013 پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی جهان بود که در بیش از ۲۰۰ کشور جهان پخش می‌شد.

جرمی کلارکسون مجری معروف و بی همتای آن برنامه در سال 2015 با یکی از عوامل تولید برنامه بر سر گرم نبودن غذای گروه دعوایش شد و به او چند ناسزا گفته بود (نه در صفحه اینستاگرام بلکه در هتلی که اقامت داشتند). جرمی کلارکسون بعد از این اتفاق در چند مورد از طریق ایمیل، پیامک تلفنی و همچنین به شکل حضوری از آقای تایمون (طرف دعوا) عذرخواهی کرده بود. اما تونی هال، مدیرکل بی‌بی‌سی اعلام کرد که قرارداد جرمی کلارکسون، مجری اصلی برنامه تلویزیونی تخت‌گاز (Top Gear) تمدید نخواهد شد و او را اخراج کردند.

مجری پر بیینده ترین برنامه تلویزیون در جهان که بسیاری از این شهرت هم مدیون اوست را به دلیل بی احترامی اخراج کردند.

حال به اصطلاح سلبریتی ما که سالهاست اثر چندان خاصی هم در حوزه سینما و تلویزیون ارائه نکرده است، در یک شبکه اجتماعی با دنبال کننده های میلیونی به تدوینگر برنامه بدترین توهین‌ها را می‌کند ولی همه ساکت هستند از برنامه ساز «شب های مافیا» تا عوامل دیگر آن، خانه سینما، صنف تدوینگران و ...

نفیسه روشن

واقعا حیرت آور است و البته تهوع آور.

علی الخصوص قتی می‌بینیم این به اصطلاح سلبریتی‌ها در صفحاتشان چه درسهای زندگی به ما می‌دهند و یا چگونه از عشق و علاقه بی حد و مرزشان به انواع و اقسام موضوعات روز دم می‌زنند.

تهوع آور است وقتی که در سواحل خلیج فارس حالشان خوب است استوری بارون راه می‌اندازند از عشق و محبتشان به همسر و همنوع و ... اما وقتی نسبت به یک اتفاق ناراحت می‌شوند از چنین موقعیتی در دنیای مجازی به عنوان اهرم فشار به یک تدوینگر برنامه استفاده می‌کنند. اعتراضی داشتید باید اول با برنامه ساز مطرح می‌کردید به جای تدوینگر، قطعا آن شخص نفر اول خروجی این برنامه نیست. البته که شما برای کارگردان و تهیه کننده چنین لات بازی‌هایی در نمی‌آورید.

تهوع آور است وقتی که فکر می‌کنم اگر چنین کسانی (سلبریتی ماب) قدرتی یا امکانی بالادستی داشتند احتمالا وقتی از یک رویدادی ناراحت می‌شدند چه فجایعی را رقم می‌زدند.

یک ضرب المثل انگلیسی است که می‌گوید شیطان در جزئیات است یعنی همیشه امکان دارد مسائل با اهمیت در نگاه کلی و بدون دقت به جزئیات، به چشم نیاید. ولی اینجا باید گفت با نگاه دقیق به جزئیات چنین اتفاقاتی واقعا شیطان را می‌توان دید.

نفیسه روشن

شاید هم به دنبال قانون بدنامی بهتر از گمنامی است دنبال فالوئر بیشتر هستند، گویا مد شده هرچه فحش بیشتر، فالوئر هم بیشتر !

از سلبریتی و برنامه ساز هم شانس نیاوردیم

پی نوشت: الان تعدادی خواهند گفت چقدر بد است پرداختن به چنین موضوع زردی و ... عرض شود متاسفانه فعلا همین خالقان موضوعات زرد دارند روی سر و کولمون راه می‌روند. آنها را مورد شماتت قرار دهید نه منتقدین رفتارهای زشت آنها را! 

نفیسه روشن