رامین رضاییان سمسکندی (زادهٔ ۲۷ اسفند ۱۳۶۸ در ساری) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

تفریح میلیاردی محمدرضا گلزار جنجالی شد +تصاویر لاکچری محمدرضا گلزار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمدرضا گلزار عکس خود را در کنار رامین رضاییان درفضای مجازی به اشتراک گذاشته است.محمد رضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران، بازیگر است. محمد رضا گلزار بازیگر مرد ایرانی است که برای مردم بسیار محبوب است .محمد رضا گلزار البته پیشتر در یک گروه موسیقی نیز حضور داشت. محمد رضا گلزار بجز بازیگری نوازنده گیتار، پرکاشن و خواننده می باشد و حالا مجری گری هم می کند.

رامین رضاییان سمسکندی (زادهٔ ۲۷ اسفند ۱۳۶۸ در ساری) بازیکن فوتبال اهل ایران است.رامین رضاییان سابقه عضویت در تیم‌های صبای قم، راه‌آهن و پرسپولیس را دارد.رامین رضاییان در حال حاضر در تیم فوتبال الشحانیه قطر بازی می‌کند.

تصویر جدید محمدرضا گلزار در کنار رامین رضاییان

 

بیوگرافی محمدرضا گلزار

پدرش اهل تبریز و مهندس و مادرش تهرانی و خانه دار است.دو برادر بنام علی علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری می باشد.

از والیبال تا اسکی

والیبال را در زمان دبیرستان شروع کرد و در باشگاه های پارس خودرو، شیشه و گاز، پاس و دیهیم در پست توپ گیر بهترین بازیکن والیبال استان تهران بود.تنها والیبال نبود، بطور حرفه ای پیگیر اسکی بود و کارت مربیگری اسکی آلپاین را هم دارد.
عکس های محمدرضا گلزار و دیا میرزا

 

موسیقی را با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان بصورت خود آمو با نواختن گیتار شروع کرد، مدتی بعد هم پیانو می زد، تا اینکه بعد از دانشگاه به عنوان نوازنده عضو گروه آریان شد. در این گروه مدت ها بعنوان نوازنده ارگ و پرکاش فعالیت می کرد

شاگرد اول

خانوادم دوست داشتند پزشک شوم، خودم هم فکرشو نمی کردم روزی موسیقی و هنر را حرفه ای دنبال کنم، اما درسم خوب بود و اسمم صدر همه اسامی شاگرد اولا بود.

در کنکور دانشگاه آزاد رتبه 5 آوردم

فروردین ماه 1379 بود که در شهر خزر شهر در کافی شاپ ایرج قادری کارگردان را دید، سر میزشان رفت و از او برای نخستین کنسرت گروه آریان دعوت کرد.اما در پاسخ ایرج قادری او را برای بازی در فیلم نرگس و سام دعوت کرد، به این صورت بعد از چند تست و پیش تولید گلزار چند ماه بعد اولین تجربه بازیگری خود را بدست آورد.علاقه و چهره جذاب اش باعث شد در سال 1380 وقتی 24 ساله بود به عنوان اولین مرد فتو مدل ظاهر شود و عکس اش به عنوان مدل پوشاک مردانه ایکات روی بیلبوردهای تبلیغاتی برود. آهو سپانلو از سال 1386 به عنوان استایلیست اختصاصی محمدرضا گلزار کارهای مربوط به انتخاب و طراحی لباس او برای مراسمات مختلف را بر عهده دارد.

خانم سپانلو فارغ التحصیل مد و لباس از دانشگاه انگلستان می باشد و آخرین متد های طراحی را در لباس های گلزار اعمال می کند