عکس خاص سینا مهراد کنار خواننده معروف جنجال به پا کرد

کد خبر: 1065189

عکس جدید سینا مهراد کنار علی زند وکیلی را مشاهده می کنید.

 عکس خاص سینا مهراد کنار خواننده معروف جنجال به پا کرد

سینا مهراد متولد 12 آذر 1370 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. سینا مهراد دانشجوی انصرافی رشته معماری می باشد. سینا مهراد اولین بار تئاتر را در کودکی تجربه کرد. سینا مهراد سپس وارد ساخت فیلم کوتاه شد. سینا مهراد متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۰ در تهران و فرزند کارگردان معروف سعید سهیلی و مهناز منتظری است. وی دو خواهر و یک برادر به نام های صبا، سارا و ساعد دارد.

سینا مهراد در کنا علی زند وکیلی خواننده  مشهور

سینا مهراد

سینا سهیلی با نام هنری سینا مهراد در ۱۲ آذرماه سال ۱۳۷۰ در شهر تهران در یک خانواده پنج نفره و هنرمند متولد  است او فرزند کارگردان مشهور کشورمان سعید سهیلی است و یک برادر به اسم ساعد سهیلی و یک خواهر به اسم صبا سهیلی دارد. جالب است بدانید هر سه فرزند سعید سهیلی به کار بازیگری مشغول هستند.

بیوگرافی سینا سهیلی

سینا سهیلی با نام هنری مهراد در دوازدهم آذر ماه ۱۳۷۰ در تهران به دنیا آمده است.

تا به امروز درباره اینکه چرا آقای سهیلی نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کرده است مشخص نشده است اما به نظر می رسد سینا برای اینکه با نام و شهرت پدرش مشهور نشود ترجیح داده است نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کند تا بتواند با اتکا به علم و استعداد خود در این حرفه به اوج محبوبیت برسد.

سینا برادر ساعد سهیلی و صبا می باشد که هر سه از بازیگران سینما و تلویزیون هستند و پدرشان سعید سهیلی از کارگردانان توانمند ایرانی می باشد.

سینا سهیلی در خانواده هنرمند به دنیا آمده و نا آشنا به فنون بازیگری نبوده و از کودکی با این حرفه بزرگ شده است و در کنار پدر و برادرش بازیگری را آموخته است.

سینا سهیلی در پل خواب و کلاشینکف ساخته پدرش نیز حضور داشت.

سینا سهیلی علاوه بر بازیگری دستیار کارگردان نیز بوده و در فیلم گشت ارشاد به عنوان دستیار کارگردان در کنار پدرش بود.

ازدواج و همسر سینا سهیلی:

سینا مهراد مجرد بوده و ازدواج نکرده و میگوید فعلا تصمیمی برای مزدوج شدن ندارم و میخواهم کار فیلمسازی کنم و تمرکزم را بر روی بازیگری بگذارم.

ناگفته نماند که برادر سینا سهیلی با یک بازیگر فرانسوی به نام گلوریا هاردی ازدواج کرده است.

سینا مهراد

فیلمهای سینمایی و سریال های سینا سهیلی:

- رفتن ( 1395 )

- زار ( 1395 )

- کلاشینکف ( 1392 )

- پنجشنبه آخر ماه ( 1390 )

- گشت ارشاد ( 1390 )

- شب برهنه ( 1380 )

اخراج از دانشگاه!

سه سال معماری خواندم ، در 6 ترم فقط 28 واحد پاس کردم! اشتباه کردم سمت معماری رفتم خیلی رشته شیک و درست و حسابی است اما من اهل کارهای ظریف نیستم ، وقتی می رفتم سر کلاس 40 تا دختر بودند و من یا یک پسر دیگر بودیم. من بیشتر اهل کارهای یدی هستم و پشت میز نشین نیستم.

خیلی منتظر بودم یک روز صبح که دانشگاه می روم مدیر گروه ، نامه اخراجی را به من بدهد و بالاخره این اتفاق افتاد. برگه اخراجی را گرفتم و هنوز هم دارم. بعد تمرکز 100 درصدی روی سینما داشتم.

خانواده

سینا مهراد در یک خانواده پنج نفره و هنرمند متولد شده است ، او فرزند کارگردان مشهور کشورمون سعید سهیلی است و یک برادر به اسم ساعد سهیلی و یک خواهر به اسم صبا سهیلی دارد. جالب است بدانید هر سه فرزند سعید سهیلی به کار بازیگری مشغول هستند . ساعد سهیلی برادر سینا مهراد متاهل است و با گلوریا هاردی بازیگر نقش آزاده در سریال کیمیا ازدواج کرده است .

ماجرای بازیگر شدن

باید از این جا آغاز کنم که زندگی من در سینما شکل گرفته. زندگی در خانه ای که پدرت یک کارگردان سرشناس است ، بجز این هم نمی تواند باشد.

سینا مهراد

سینا مهراد از کودکی بازیگری را تجربه کرده است و برای اولین بار در 4 سالگی در فیلم مردی شبیه باران در کنار ابوالفضل پورعرب به ایفای نقش پرداخته است.سینا مهراد همچنین در شب برهنه ساخته پدرش نیز به ایفای نقش پرداخته و در این فیلم همبازی شادمهر عقیلی بوده است.

البته بعدها به دلیل تحصیل چند سال از سینما و بازیگری دور افتادم ، تا اواخر دهه80 که بازگشتم به دنیای تئاتر. در همان روزها هم شروع کردم به سرزدن به دفاتر سینمایی و عکس و تست دادن.

نام مستعار

تا به امروز درباره اینکه چرا آقای سهیلی نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کرده است مشخص نشده است اما به نظر می رسد سینا برای اینکه با نام و شهرت پدرش مشهور نشود ترجیح داده است نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کند تا بتواند با اتکا به علم و استعداد خود در این حرفه به اوج محبوبیت برسد .

خط قرمز بازیگری

بازیگری برایم جدی است ، اما تا یک جایی! چراکه خط قرمز هایی برای خودم در ذهنم است تا آن را رد نکنم ، مثلا به زور جای کسی را در سینما نگیرم ، دروغ نگویم. اگر این اتفاق بیفتد بازیگری را کنار می گذارم.

دستیار کارگردان

سینا مهراد از سری اولین فیلم گشت ارشاد در کنار سعید سهیلی بود و به عنوان دستیار کارگردان پدرش را همراهی می کرد ، همچنین در این فیلم ساعد سهیلی برادرش نیز به عنوان بازیگر حضور داشت.

عکس سینا مهراد و برادرش ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی

نقش مورد علاقه

خیلی برایم مهم نیست چه نقشی را بازی کنم بیشتر مهم است چگونه آن نقش را بازی کنم. نقش تمام آدم های دنیا را دوست دارم بازی کنم چراکه هر آدم در دنیا یک شخصیت منحصر به فرد دارد.همیشه دوست داشتم یک پسر ورزشکار ، عاشق ، عاصی به ته خط رسیده را بازی کنم. متاسفانه فیلم ورزشی خیلی ساخته نمی شود.

ماجرای مهاجرت

این بازیگر درباره رفتن از ایران گفت : یک زمانی قرار بود بروم ، اما خیلی تصمیم من جدی نبود ، دوره ای بود که خیلی تلاش می کردم دیده شوم به در و دیوار می زدم تا دیده شوم ، اما دیده نشدم. در اوج ناامیدی بالاخره یک اتفاقی افتاد.

سینا مهراد بازیگر نقش حمید در سریال سایه بان بود.

عکس سینا سهیلی نقش حمید در سریال سایه بان

من در سریال پدر در نقش حامد بازی کردم.

سریال پدر خوب ساخته شد و زمانی که سریالی دیده می شود همه عوامل آن دیده شدند خیلی موفق شد ، من هم به واسطه این سریال دیده شدم.

سینا مهراد

سینا مهراد در سریال پدر

فضای مجازی

مجبورم در فضای مجازی باشم ، سعی می کنم به حاشیه فکر نکنم. اگر شغلم بازیگری نبود قطعا در فضای مجازی نبودم. وقتی وارد فضای مجازی می شوی با اعصاب خورد بیرون می آیی.

وضعیت ازدواج و همسر سینا مهراد

من از شرایط ازدواج فقط اصرار مادرم را دارم البته باید ایده آل خودت را پیدا کنی ، اما من هنوز پیدا نکردم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها