به گزارش پایگاه خبری نشان :

حمید هیراد نام هنری حمید حسین زاده خواننده سنتی و پاپ ایران است هیراد به معنی خوش خنده وخوش روست حمید هیراد متولد بهمن 70 در روستای ملک میان اهل گیلان است حمید هیراد ساز تخصصی اش دف و تنبک است و دستی در سه تار هم دارد. حمید هیراد به تازگی خبر ابتلایش به سرطان خون دل جامعه هنری را به شدت فشرده کرد او بیش از یکسال است که درگیر شیمی درمانی می باشد حمید هیراد وقتی شوخیه مگه رو منتشر کرد خودش روی تخت بیمارستان بود و برای شاد کردن بیماران بیمارستانی کنارش برایشان می خواند و شادشان می کرد.

حمید هیرادآهنگ های حمید هیراد :

۱۳۹۶ مستم کن

۱۳۹۶ بی تاب

۱۳۹۶ فراموش کن

۱۳۹۶ دلارام

۱۳۹۶ معشوقه

۱۳۹۶ رسوایی

۱۳۹۶ شب که شد

۱۳۹۶ خدا

۱۳۹۶ عشق

۱۳۹۶ شوخیه مگه

۱۳۹۶ نیمهٔ جانم

۱۳۹۶ یار

۱۳۹۶ انفرادی

۱۳۹۶ دیوانهٔ شهر

۱۳۹۷ ماه من

حمید هیراد

۱۳۹۷ هل هله

۱۳۹۷ عاشق

۱۳۹۷ جنجال

۱۳۹۷ خاتون

۱۳۹۷ کدئین

۱۳۹۸ دیر کردی

۱۳۹۸ دهه شصت

۱۳۹۸ ای وای

۱۳۹۸ خوشم میاد

۱۳۹۸ آهو

۱۳۹۸ آشوب

۱۳۹۸ گفتم بمان

۱۳۹۸ آخر نماندی

حمید هیراد

حامد حسین زادگان مدیر روابط عمومی شرکت متولی برنامه‌ها و آثار حمید هیراد توضیح داد: دقایقی پیش مراحل بستری شدن حمید هیراد عزیزمان در یکی از بیمارستان‌های تهران به اتمام رسیده است. این در حالی است که وی به دلیل ابتلا به نوع انگلیسی ویروس کرونا بستری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه حمید هیراد از بیماری سرطان نیز مدتی است رنج می‌برد، بنابراین سیستم ایمنی بدن نیز با ضعف زیادی روبه‌رو می‌شود که امیدوارم با توجه به اینکه مرحله جدید شیمی درمانی او نیز چند روز پیش انجام گرفته مشکل چندانی در این زمینه نداشته باشیم.

حمید هیراد هم کرونایی شد

البته وی تا به این لحظه در بخش ای سی یو بستری نشده که امیدوارم تا آخرین روز مرحله درمان نیز به این بخش منتقل نشود.

وی از مردم و طرفداران حمید هیراد خواست تا در این شب‌های عزیز برای سلامتی همه بیماران کرونایی و این خواننده موسیقی پاپ دعا کنند.

پیش‌تر و در اسفند ماه سال ۱۳۹۸ هم با انتشار اطلاعیه‌ای خبر ابتلای حمید هیراد به بیماری سرطان تایید شده بود

اخرین خبر از وضعیت بیماری حمید هیراد

 موسسه آوازی نو که به عنوان سرمایه‌گذار و حامی این هنرمند شناخته می‌شود در اطلاعیه‌ای این خبر را عنوان کرد.

متن خبر بدین شرح است: «ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های هواداران عزیز و جامعه موسیقی درخصوص روند بیماری کرونای آقای حمید هیراد به اطلاع‌ می‌رساند به دعای خیر شما عزیزان و زحمات کادر پزشکی بیمارستان شریعتی حال عمومی ایشان باتوجه به روند درمانی، طبیعی بوده و تحت نظر پزشکان محترم ادامه دارد. البته انتظار می‌رود که گزارش روند تخصصی درمان توسط تیم پزشکی محترم بیمارستان شریعتی به هنردوستان گرامی و مردم شریف ایران ارایه گردد

حمید هیراد خواننده پاپ کشورمان چند روز پیش به بیماری کرونا مبتلا شد و این درحالی است که او مدتی است از بیماری سرطان رنج می برد

خبرگزاری مهر: حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ کشورمان که از روز یازدهم اردیبهشت ماه به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان شریعتی تهران بستری شده بود، امروز از این مرکز درمانی مرخص می شود.
 
 با اعلام کادر درمانی بیمارستان شریعتی تهران وضعیت درمانی حمید هیراد در شرایط مناسب‌تری نسبت به روزهای قبل قرار دارد و وی عصر امروز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه از بیمارستان ترخیص می‌شود تا ادامه روند درمان در منزل شخصی این خواننده صورت گیرد.
 
این در حالی است که هم اکنون اوضاع عمومی وی رضایت بخش اعلام شده و اگر مشکل خاصی نباشد، بعدازظهر امروز از بیمارستان ترخیص می‌شود.
 
حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ کشورمان که طی ماه‌های اخیر از بیماری سرطان رنج می‌برد، روز شنبه یازدهم اردیبهشت ماه بود که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان شریعتی تهران بستری شد.