نوید محمدزاده دقایقی پیش در یک پست اینستاگرامی، یک آهنگ عاشقانه را برای فرشته حسینی به اشتراک گذاشت. این آهنگ به نام “یه مکث” از سروش هیچکس می باشد.

سایت شماره یک:

نوید محمدزاده پست جدیدی را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.  نوید محمدزاده و فرشته حسینی اخیراً بازی در قورباغه را در کنار هم به پایان رسانده‌اند. نوید محمدزاده از جمله بازیگران جوان کشورمان است که توانسته برای خودش اسم و رسمی دست و پا کند. نوید محمدزاده بازیگری را از سال 82 و در شهر کرج آغاز کرد. پیش از این اما شایعاتی از ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی مطرح شده بود.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده دقایقی پیش در یک پست اینستاگرامی، یک آهنگ عاشقانه را برای فرشته حسینی به اشتراک گذاشت. این آهنگ به نام “یه مکث” از سروش هیچکس می باشد.

پست جدید نوید محمدزاده 

نوید محمدزاده

 

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 فروردین ماه سال 1365 متولد شد. این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است. نوید محمدزاده دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر میرسد و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.

ماجرای نوید محمدزاده و فرشته حسینی در اینستاگرام

چندی پیش فرشته حسینی با تبریک تولد نوید محمدزاده در صفحه اینستاگرام خود شایعاتی را در مورد این دو بازیگر آغاز کرده بود. او در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت: «برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند! تولدت مبارک»

در ادامه اما عکسی از فرشته حسینی و نوید محمد زاده پخش شد که نشان می‌داد این دو لباس خود را با یکدیگر ست کرده‌اند. این اتفاق بیش از پیش حرف و حدیث‌هایی را در مورد این دو بازیگر به وجود آورده است.

Video

نوید محمد زاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه با یکدیگر همبازی بودند. مجموعه قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسد زاده است. پخش این سریال از سال ۱۳۹۹ شروع شده و در فروردین سال ۱۴۰۰ به اتمام رسید. در این سریال بازیگرانی همچون صابر ابر، نوید محمد زاده، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، هومن سیدی، مهران غفوریان و آناهیتا افشار به ایفای نقش پرداختند.

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی

این تبریک تولد باعث شد بسیاری از فعالان فضای مجازی و چهره‌های سرشناس هنری با ارسال کامنت هایی با مضمون تبریک نسبت به ویدئوی منتشر شده واکنش نشان دهند. عده‌ای مدعی شده‌اند این زوج هنری سینمای ایران با یکدیگر ازدواج کرده‌اند. موضوعی که هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است.

نوید محمدزاده

فرشته حسینی کیست؟

فرشته حسینی در اردیبهشت سال ۱۳۷۶، از پدر و مادری افغان، در تهران به دنیا آمد. پدر و مادرش حدود ۳۰ سال پیش به دلیل جنگ از افغانستان به ایران آمده و در تهران ساکن شدند.

او بازیگری را نزد افرادی همچون اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان فرا گرفت و در نمایش‌هایی همچون خشونت علیه زنان، سینماهای من، شازده کوچولو، ماهی سیاه کوچولو، من موجودی احساساتی هستم و غیره به روی صحنه رفت.

نوید محمدزاده به همراه فرشته حسینی چندی پیش همه مجسمه‌های یک هنرمند افغانی را خریدند. این مجسمه ساز افغان درباره خرید مجسمه‌هایش توسط نوید محمدزاده گفته بود: روزی مشغول کار مجسمه سازی بودم که فرشته حسینی یکی از هموطنان بازیگرم، تماس گرفت و خواستار دیدار شد. وقتی فرشته حسینی به انبار مجسمه‌ها آمد، یک جوان خوش برخورد هم همراهش بود که مدام قیمت مجسمه‌ها را می‌گرفت و هر قیمتی من می‌گفتم، کمی هم بیشتر حساب می‌کرد و در نهایت چندین مجسمه مرا با قیمتی بالا خرید.

نوید محمدزاده

این هنرمند افغان که عبدالهی نام دارد در این باره اضافه کرده بود: پس از فروش مجسمه‌ها بود که از طریق فرشته حسینی فهمیدم، خریدار مجسمه‌هایم کسی نبوده جز نوید محمدزاده بازیگر «مغزهای کوچک زنگ زده» که اخیراً هم سریال «قورباغه» را بازی کرده بود.

فرشته حسینی کار خود را از تئاتر و نمایش شروع کرد و بازی در نمایش‌هایی مانند «دوسیه»، «شازده کوچولو»، «من ماهی سیاه کوچولو هستم» را در کارنامه خود دارد. پس از آن در فیلم‌های «من یک بازیگر شادم» ساخته سامره رضایی و «رفتن» ساخته نوید محمودی و چند فیلم کوتاه بازی می‌کند.

فیلم سینمایی «رفتن» ساخته برادران محمودی، با فیلم‌نامه‌ای از جمشید محمودی، کارگردانی نوید محمودی و تهیه‌کنندگی جمشید محمودی کاری مشترک از ایران و افغانستان است که در آن بازیگرانی چون رضا احمدی، فرشته حسینی، بهرنگ علوی، نازنین بیاتی، مسعود میرطاهری، افشین اخلاقی، سیناسهیلی، محفوظ محمودی و شمس لنگرودی ایفای نقش کردند. فیلم رفتن قصه فرشته و نبی قصه‌ای عشقی که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می‌شوند. او برای بازی در این فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن شد

نوید محمدزاده

حسینی در فیلمی دیگر برادران محمودی به نام هفت و نیم بازی کرد. فیلم ماجرای زندگی هفت دختر افغانستانی و ایرانی را در هفت اپیزود به صورت سکانس پلان روایت می‌کند و قصه دخترانی است که قرار است جمعه شب مراسم عروسی آن‌ها برگزار شود، اما هر کدام از آن‌ها به نوعی درگیر مسئله‌ای هستند.

نوید محمدزاده

قورباغه مجموعه نمایشی با ژانر جنایی و معمایی به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی بود که فصل اول آن اخیراً به پایان رسید. حسینی در این سریال نقش لیلا را بازی می‌کند. داستان این سریال از این قرار است که در روز چهارشنبه سوری سه دوست به نام‌های رامین، فرید و جواد، بعد از ربودن اسلحه یک مأمور زخمی، دست به سرقت از نوری، همکلاسی دوران کودکی رامین که به فردی پولدار و مرموز تبدیل شده‌است می‌زنند، اما اتفاق بسیار عجیبی در آنجا رخ می‌دهد که نشان از قدرت خارق‌العاده صاحب‌خانه (نوری) دارد.

نوید محمدزاده

پوشش های جنجالی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده لباس های متفاوتی را به تن دارد، یکی از متفاوت ترین آن ها حضور با شلوار کوتاه در جشنواره کن بود که با واکنش منفی مردم در شبکه اجتماعی  مواجه شد.

نوید محمدزاده

سیمرغ های نوید محمدزاده

وی یکی از پرافتخارترین بازیگران سینمای ایران محسوب می‌ شود. 2 بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌ است. همچنین برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضاء موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق های جشنواره ونیز شد.

نوید محمدزاده

حمله سنگین حمید گودرزی به نوید محمدزاده

حمید گودرزى در برنامه دورهمى مهران مدیری گفت : در گذشته فیلم‌ ها مردم را شاد می کرد، اما این روز‌ها فیلم‌ های غیر واقعی و سیاه نمایی و خیانت را می بینیم و سینما زن‌ ها و مرد‌ها را نسبت به هم بدبین می کند.

با یک زیر پیراهنی در هشت فیلم بازی میکنند، بسیاری از این بازیگران چرک هستند و نمیشود به آن‌ها نگاه کرد، آن‌ها پلشت هستند ! چون دو تا داد بیشتر مى زنه و رگ گردنش بیشتر مى زنه بیرون، با زیرپوش و رگ بیرون زده‌ ی گردن سیمرغ بلورین می گیرند.  چند روز بعد از این اتفاق یغما گلرویی ترانه سرای شناخته شده کشورمان در پستی شدیدا از گودرزی بابت حرف هایش انتقاد کرد.

نوید محمدزاده

جسارت در پوشش نوید محمدزاده

سلیقه شخصی او در انتخاب لباس به‌ هیچ‌ وجه سنتی نیست و همیشه شاهد هنجارشکنی در پوشش او هستیم. مهم‌ترین ویژگی استایل محمدزاده همین هنجار شکنی است؛ اغلب پوشش‌ های روزانه او اسپرت و معمولا با رنگ‌های تند همراه است. با توجه به انتخاب لباس‌ های او متوجه علاقه شخصی‌ اش به طیف رنگ‌ های گرم مثل زرشکی و کفش‌ های اسپرت قرمز می‌ شویم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر