کد خبر : 3294 / /
/

جدیدترین تصاویر سارا و نیکا را مشاهده میکنید.

سارا و نیکا بازیگران جنجالی سینما و تلوزیون در سریال پایتخت به شهرت رسیدند. سارا و نیکا  فرقانی اصل در سوئد زندگی می کنند. سارا و نیکا نزدیک یک میلیون در فضای مجازی دنبال کننده دارند و از طریق اینستاگرام درامد زایی نیز می کنند. عکس و فیلم های سارا و نیکا در فضای مجازی جنجال زیادی به پا کرد. در ادامه عکسهای را مشاهده می کنید. 

سارا و نیکا

سارا و نیکا

سارا و نیکا، دو قلوهای محبوب سریال پایتخت که جزو کاراکترهای کلیدی این سریال محسوب میشوند. امروز از 0 تا 100 با انها و خانواده شان آشنا می‌شویم آدرس فن پیج اینستاگرام سارا و نیکا « nikaforghaniofficial@ » می باشد، فن پیج آن ها 300/000 نفر دنبال کننده دارد.

 سارا و نیکا فرقانی اصل زادۀ 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. انها با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگ‌تر است.

نخستین بازی سارا و نیکا

نخستین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس درسال 1384 بر می‌گردد که 9 ماه بودند ودر آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می‌کردند که در کودکی از یک دیگر جدا شده بودند و یکی درخانواده ای ثروتمند و دیگری درخانواده مذهبی بود.

سارا و نیکا

نحوه ورود به پایتخت

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت انها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد «فیلمنامه نویس» برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

مادر سارا و نیکا فرقانی اصل

علایق سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا در گفت و گو های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و تصاویر زیادی از سارا و نیکا درکنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

سارا و نیکا درکنار سفره هفت سین

شهرت

سری اول سریال پایتخت در نوروز 90 از شبکه یک پخش شد، کم کم با فصل های 2 – 3 و 4 این بچه ها دیده شدند و به شهرت رسیدند، تنها تجربه جدی این دو خواهر با پایتخت بود. دراین سریال سارا و نیکی نقش فرزندان نقی معمولی را بازی میکنند.

سارا و نیکا درکنار بازیگران سریال پایتخت

خانواده و مهاجرت

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بودو تو لیگ جوانان درتیم های عقاب و راه آهن 15 سال توپ زدند و بخاطر حادثه ای که در فوتبال برایشان پیش آمد دیگر نتوانستند فوتبال را ادامه بدهند و بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت از سال 1392 خانواده فرقانی برای ادام تحصیل دختران دوقلو عازم کشور سوئد شدند تا دخترا دراین کشور به تحصیلات خود ادامه می‌دهند.

پدر و مادر واقعی سارا و نیکا

بازی فقط در پایتخت

مادر سارا و نیکا :راستش باخانم غفوری «تهیه کننده» و آقای مقدم قرار گذاشتیم هرسال که سریال پایتخت ساخته بشه سارا ونیکا را بیاوریم ایران تا بازی کنند و بعد به سوئد بازگردند.

سارا و نیکا فرقانی اصل

فقط درس

فعلاً نمیخواهیم بچه ها بازیگر شوند زیرا همین حالا در مرحله ای هستند که باید درس بخوانند و بازی در پایتخت برایشان کافی است.

برادر سارا و نیکا

ازدواج سارا و نیکا فرقانی اصل در سریال پایتخت 5

سارا و نیکا در طول این سال‌ها و ساخت مجموعه های پایتخت روز به روز نقش شان پر رنگتر شده است گرچه در سریال پایتخت یک دیالوگ های آن ها بسیار کوتاه و تک کلمه ای بود ولی با بزرگ شدن دوقلو ها نویسندگان با فراغ بال برای انها متن مینویسند.به گزارش پارس ناز به طوری‌که در پایتخت 3 اسم رستوران هما و عمه فهیمه رستوران سارونیکا بود که بخشی از داستان رابه خود اختصاص داده بود.

سارا و نیکا به همراه چوچانگ

اما با حضور سارا و نیکا در سریال پایتخت 5 بخش زیادتری از بار داستان به انها اختصاص پیدا کرده است تا آنجایی که هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سکانسی از این سریال از ارسطو می‌خواهد که سارا و نیکا را برای برادرانش رحمان و رحیم از نقی خواستگاری کند.

و این خود نویدی برای پر رنگتر شدن حضور سارا و نیکا در پایتخت 5 است یا در قسمت اول سریال سارا و نیکا عمه خودشان راکه در مجلس ختم التیام حالش بعد شده است به درمانگاه میبرند!

سارا و نیکا

گفت و گو با سارا و نیکا

سارا و نیکا، کودکی شان را در پایتخت پشت سر گذاشتند. شاید بهمین خاطر است که در پشت صحنه کار، زندگی می‌کنند. آن ها از همان روز اول ریما رامین فر و محسن تنابنده را بابا و مامان خطاب کرده و با این کارشان فاصله ها را کم کردند. انها نور چشمی اهالی پایتخت هستند و همه ی هر کاری را انجام می‌دهند که به دوقلوها خوش بگذرد.

نخستین تجربه بازیگری در هشت ماهگی

سارا:نخستین بار وقتی هشت ماهه بودیم در سریال «دوباره زندگی» بازی کردیم. از اون موقع چیزی به یاد نداریم اما مامان مون می گه آقای رسول حاتمی که اون زمان، ما رو از «دوباره زندگی» می شناخت و آشنایی نزدیکی هم با گروه پایتخت داشت، وقتی برای سریال «پایتخت» دنبال دوقلو بودن مارا به آقای مقدم معرفی کرد و بعد از این که به دفتر رفتیم برزو نیک نژاد از ما تست گرفت و برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدیم.

کودکی سارا و نیکا

بعد از پایتخت 2 به سوئد رفتیم

نیکا:بعد از حضور در پایتخت 2، ما برای تحصیل و زندگی با مامان و بابامون به کشور سوئد رفتیم. اوایل حضور در مدرسه سوئد برای مان سخت بود اما به سرعت دوستان زیادی پیدا کردیم و همین حالا کلی دوست سوئدی داریم.

سارا و نیکا

وقتی دوقلوهای شیرگاهی جای ما را گرفتن

سارا:این ماجرا گذشت تا این که ما برای حضور در پایتخت 4 کاملا آماده بودیم که یک دفعه شنیدیم قرار است یک دو قلوی شیرگاهی نقش سارا و نیکا رو بازی کنن. اون لحظه خیلی ناراحت شدیم اما مامان مون میگفت خیلی خوبه که دو تا بچه دیگه که اونا هم دوستای ما هستن، قراره بازی کنن و از این بابت خوشحال هستن ولی ما چون پایتخت رو خیلی دوست داشتیم دل مون میخواست نقش مون رو خودمون بازی کنیم.

چطور به پایتخت برگشتیم

نیکا:ما حضورمون رو دیگه منتفی می دونستیم اما بعد چند روز آقای تنابنده که هنوز هم برای ما بابای قصه است، با مامان مون تماس گرفت و ازش خواست که بیاییم ایران. بابا محسن میگفت قبل این که ما به دنبال دوقلو باشیم، خانم غفوری چند بار از طریق وایبر با شما تماس گرفته که جواب ندادین! این موضوع برای زمانی بود که خط های وایبری در سوئد دچار مشکل شده بودو ما اصلا متوجه نشدیم که ایشون تماس گرفتن.

داستان درس خوندن ما در سوئد

سارا:روال مدرسه های اونجا به این شکل بود که برای ملیت های مختلف، یک کلاس وجود داشت؛ مثلاً یک کلاس برای ایرانی ها که ما در اون کلاس درس می خونیم و بعد از این که مدتی از حضورمون گذشت به صلاحدید معلم مون کلاس های زبان سوئدی رو هم شروع کردیم و به این ترتیب زبان مشترک ما با بچه های دیگر از ملیت های مختلف، سوئدی خواهد شد.

نیکا:قبل از سفر به ایران برای حضور در پایتخت 4، فصل امتحانات مون بود که برای این که امتحانات با سفرمون به ایران تداخلی پیدا نکنه، مامان مون با مدیر مدرسه صحبت کرد و از معلم مون خواست تا قبل از موعد اصلی امتحان ها، از من و سارا امتحان بگیرن.

حدود یک ماه ما به صورت فشرده درس خوندیم و امتحان دادیم که برای حضور در پایتخت 4 آماده باشیم. باوجود این که تو اون یک ماه خیلی سختی کشیدیم اما به عشق پایتخت همه ی اون مشکلات رو تحمل کردیم.

با مادرمون از طریق اسکایپ در ارتباطیم

نیکا:دوری از مامان مون، خیلی برامون سخته و هیچوقت فکر نمیکردیم که روزی اتفاقی بیفته که ما رو از هم جدا کنه اما این جا هرروز صبح از طریق اسکایپ با مامان که سوئده چت تصویری داریم که کمی از سختی این دوری کم کنیم.

با دایی مون به ایران اومدیم

سارا:مامان مون باید از محل کارش مرخصی می‌گرفت و همراه ما می اومد ولی به خاطر این که یکبار با محل کارش صحبت کرده بودو بعدش بدلیل عدم تماس گروه پایتخت که بعد ها فهمیدیم سوءتفاهم بوده، دیگه نمی تونست مرخصی بگیره؛ همین شد که ما رو با دایی مون که دقیقا همون زمان برای دیدن مادربزرگ مون میخواست به ایران بیاد، به ایران فرستاد.

استقبال پایتختی ها از ما در فرودگاه

سارا:زمانی که رسیدیم به فرودگاه امام خمینی، بعد از این که وارد سالن شدیم، دیدیم که گروه تصویربرداری پایتخت به استقبال ما اومدن و عکسهایی از لحظه ورود ما به ایران گرفتن و گفتن که قراره در پشت صحنه سریال پخش بشه.

سارا و نیکا

بعد از خدا، بچه هایم رابه پایتختی ها سپردم

خانم جلیلی، مادر سارا و نیکا که حسابی دلتنگ دوقلوهایش است، گفت:دوری از بچه ها برایم بسیار سخت است اما خب به این دلیل که خودشان خیلی دوست داشتن در پایتخت حضور داشته باشن و همچنین مادر خودم که بیمار هستن و سارا و نیکا را خیلی دوست دارن، راضی شدم که بچه ها را همراه با دایی شان به ایران بفرستم. بچه ها را بعد از خدا به کل گروه سپردم و خدا را شکر که شنیدم حواس شان به سارا و نیکای من هست.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.